Ok1 Skrevet 25. august 2024 #1 Del Skrevet 25. august 2024 Hei, hvor mye tjener autorisert regnskapsfører i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 Kommer helt an på hvor i landet man jobber. I Oslo vil jeg påstå at lønnen ligger på mellom 800' til 1 mill. Jeg snakket i hvert fall med en rekrutterer om en ledig stilling som teamleder med budsjettansvar som lå tett opptil 1 mill i lønn. Jeg kjenner også til at ikke-autoriserte rett utenfor Oslo har lønn på 800' (i byrå). Anonymkode: 55dde...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ok1 Skrevet 26. august 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer helt an på hvor i landet man jobber. I Oslo vil jeg påstå at lønnen ligger på mellom 800' til 1 mill. Jeg snakket i hvert fall med en rekrutterer om en ledig stilling som teamleder med budsjettansvar som lå tett opptil 1 mill i lønn. Jeg kjenner også til at ikke-autoriserte rett utenfor Oslo har lønn på 800' (i byrå). Anonymkode: 55dde...f26 Tusen takk for svar! Jeg er autorisert og har 7 års erfaring. Fikk etter lønnsjustering kr 650 000. Bor i bærum.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Del Skrevet 26. august 2024 Ok1 skrev (1 time siden): Tusen takk for svar! Jeg er autorisert og har 7 års erfaring. Fikk etter lønnsjustering kr 650 000. Bor i bærum.. Jeg er ikke autorisert og jobber i byrå i Bærum. Har 560000 så synes lønna de er dårlig. Anonymkode: 43442...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå