AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Del Skrevet 25. august Det er noe rart med den reklamen. "Vasker NÅ gulvet". Hvorfor si det så krøkkete, hadde det ikke vært mer rett med bare:"Vasker gulvet" eller noe sånt.Hvorfor putte inn "nå" i den setningen? Kjenner jeg blir irritert av det! Anonymkode: 3281c...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Del Skrevet 25. august Før støvsugde den bare, nå vasker den også. Alt man skal henge seg opp i.... Anonymkode: b02d4...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Del Skrevet 26. august Trodde Dyson var en hårkrølledings og ikke en vaskerobot. Eller kan hårkrølledingsen vaske og støvsuge og? I så fall vil jeg ha en sånn! Anonymkode: 84b08...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Del Skrevet 26. august Før vasket den ikke gulvene, den støvsugde dem bare, men nå vasker den også. Er vel ikke så merkelig å legge til et "nå" når det er noe nytt den ikke gjorde før, men...nå? Anonymkode: c7f0d...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Del Skrevet 26. august Nå skrev jeg dette. Anonymkode: 3df54...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå