Gå til innhold

Har alle menn diarè til vanlig?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har bodd med menn eller hvis det er menn som ser dette: er det vanlig at menn har så sykt løs avføring at det høres ut som de driter ned badet hver gang de er på do? Faen så ekkelt det er å høre på de lydene når sambo er på dass.... Har spurt han om han skal sjekke om han har noe matallergi eller noe, kan da ikke være normalt å ha det sånn?!

Anonymkode: 63618...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig NEI.  Mulig du har noen rare bakterier i huset som du og dine nærmeste er immune mot.

Anonymkode: 83c3c...922

• Liker 3
Skrevet

Det AB over skriver er ikke utenkelig. Egentlig de to første månedene med min samboer slet jeg fryktelig med magen når jeg var hos svigers. Det tar tid å venne seg til nye bakterier. 

Og ja, han bør sjekkes for matallergier hvis han sliter mye med magen. 

Anonymkode: 5f33b...072

Skrevet

Kanskje det høres verre ut enn det ser ut. Lydene jeg hører er også horrible og lukten er ubeskrivelig men han er ikke syk. 

Anonymkode: 31918...ae6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er ikke normalt. En sunn, frisk kropp skal ikke ha diaré flere ganger i uken.

Veldig mange har melkintoleranse og vet det ikke. Han burde få sjekket seg for intoleranser

Anonymkode: 0acfc...463

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Til dere som har bodd med menn eller hvis det er menn som ser dette: er det vanlig at menn har så sykt løs avføring at det høres ut som de driter ned badet hver gang de er på do? Faen så ekkelt det er å høre på de lydene når sambo er på dass.... Har spurt han om han skal sjekke om han har noe matallergi eller noe, kan da ikke være normalt å ha det sånn?!

Eh nei? Det er ikke normalt. :) Han bør ta seg en tur til legen. Eventuelt begynne å fundere på om han har visse matintoleranser. Altså hva som gjør han verre i magen. Hvis dette har pågått en stund så har han nok allerede en mistanke om hva dette kan være.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Snuser han?

Har hørt mange blir dårlig i magen av det

Skrevet

Irritabel tarm?

Anonymkode: 8272c...4b7

Skrevet

IBS. Ikke noe alle menn har (merkelig spørsmål), men det er slett ikke unormalt. 

Anonymkode: 4b57a...d7d

• Liker 3
Skrevet

Okei, det var et rart spørsmål å ta alle menn under samme kam😅 men venninner sier også at det høres så jævlig ut når samboer er på dass, så begynte å tenke at det kanskje er vanlig for menn å være så løs i magen😅 ville han ikke hatt mye vondt i magen også om det er noe allergi?

ts

Skrevet
mebeforeyou skrev (39 minutter siden):

Snuser han?

Har hørt mange blir dårlig i magen av det

Nei, snuser ikke

Skrevet

Nei noen av de sitter på dass med telefonen lenge, tydelig med real forstoppelse

Anonymkode: 78fc8...84a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Okei, det var et rart spørsmål å ta alle menn under samme kam😅 men venninner sier også at det høres så jævlig ut når samboer er på dass, så begynte å tenke at det kanskje er vanlig for menn å være så løs i magen😅 ville han ikke hatt mye vondt i magen også om det er noe allergi?

ts

Menn spiser mer usunn mat enn kvinner (nei, det gjelder selvfølgelig ikke alle). Kvinner er generelt flinkere til å få i seg fiber, tenker mer på hva de putter i kroppen, og har lavere terskel for å gå til legen.

Noe er definitivt galt med samboeren din. Kanskje har han bare en matintoleranse. Kanskje har han ibs og bør følge en lav fod map diett. Kanskje han ikke får i seg nok fiber, kanskje han pøser på med proteinpulver, eller kanskje han har kreft i tarmen. Vi kan bare spekulere, men jevnlig/kronisk løs mage, er noe man må få sjekket hos legen. 

Anonymkode: 0acfc...463

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Menn bør spise mindre og sunnere mat. Toalettvanene deres er grunnleggende ekle.

Anonymkode: 2da0b...b1f

• Liker 1
Skrevet

Som mann og med mannlige venner på gutteturer osv. så kan jeg si ettertrykkelig nei. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Menn bør spise mindre og sunnere mat. Toalettvanene deres er grunnleggende ekle.

Dette har du tydeligvis veldig greie på. Hvordan er toalettvanene våre? 

Skrevet
Tomas77 skrev (1 minutt siden):

Dette har du tydeligvis veldig greie på. Hvordan er toalettvanene våre? 

Er jo noe rart? De fiser hele tida, spiser hele tida og mye bolle og døde dyr. Begge deler skaper magebesvær og innmari usexy toaletter.

Skrevet

At denne tråden får så mange svar er helt utrolig. 

Jepp, jeg driter ned hele badet daglig. Det spruter over alt for jeg har null kontroll på kaviarstjerna mi. 

TA DERE SAMMEN!!!!! 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er jo noe rart? De fiser hele tida, spiser hele tida og mye bolle og døde dyr. Begge deler skaper magebesvær og innmari usexy toaletter.

Vi spiser mye bolle? Det var nytt for meg. Hva døde dyr angår så er de færreste av oss vegetarianere, det stemmer. Det har vi til felles med den kvinnelige halvdelen av befolkningen. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...