Gå til innhold

Hvor lenge varer din mannlige partner under penetrasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca?

Anonymkode: 6e911...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor lenge. Jeg må stort sett suge ham for å få ham til å komme, ellers kan vi "peise på" i mange minutter. 

Anonymkode: 5ba75...c1c

Skrevet

Mener du vaginal penetrasjon, anal penetrasjon, oral penetrasjon eller at noe penetrerer penis/urinrør?

Anonymkode: fd3d0...61b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mener du vaginal penetrasjon, anal penetrasjon, oral penetrasjon eller at noe penetrerer penis/urinrør?

Anonymkode: fd3d0...61b

Vaginal penetrasjon 

Anonymkode: 6e911...0ab

Skrevet

Noen ganger for lenge, noen ganger akkurat lenge nok, og andre ganger alt for kort. 
Alt etter hvordan formen min er 😃

• Liker 4
Skrevet

Jeg kommer alltid først. Så de varer alltid for lenge 🤣 jeg blir fort sår av penetrasjon. Inn ut inn ut inn ut. Unntaket var en fyr som ikke hadde hatt sex på 10 år.

Anonymkode: e435a...273

Skrevet

Aaaaaaltfor lenge. Han holder gjerne på i en time. Jeg foretrekker mer intensitet, og mye kortere samleie.  

Har begynt å grue meg til å ha sex fordi det tar så sykt mye tid i hverdagen. 

Anonymkode: dbad0...648

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Mange kvinner blir såre av penetrasjon. Er bare menn som er stolt av at de varer lenge. For kvinner ofte fingre og slikking det viktigste, ikke at mannfolka deres kan knulle i en evighet. Blir bare sårt.

• Nyttig 6
Skrevet

Han kommer aldri...

Anonymkode: ab9bd...a0e

Skrevet

Hvis vi elsker sakte og tar oss tid så varer han så lenge som helst, hvis jeg roper «ta meg» så snakker vi ett par minutter…toppen😅

Anonymkode: 528e1...ff1

Skrevet

Ganske fort om han ønsker det, men klarer også å holde ut lengre om vi har tid og lyst til å holde på en stund. 

Anonymkode: 20baf...dfc

Skrevet

Min må ta pauser for å ikke komme for fort, evt ta det veldig med ro. Jeg kan lett få ham til å komme raskt hvis jeg blir lei, så det styrer jeg egentlig litt selv 😆

Anonymkode: 4e8b4...865

• Liker 2
Skrevet

Alt mellom 2 og 10 minutter, takk og lov. Hadde ikke orka mer. Jeg kommer alltid først uansett.

Anonymkode: 61686...911

• Nyttig 1
Skrevet

Så lenge han vil. 3 min eller en time. 

• Liker 1
Skrevet

Oi, overraskende svar her. Slikt har jeg aldri opplevd, at det tar så fryktelig lang tid 🤷🏼‍♀️ 

Jeg og kjæresten er glad i sex, har det hver dag, og vi holder på så lenge eller kort vi vil. Jeg får 3-5 vaginale orgasmer, han er ferdig etter én utløsning. Han bruker tankene til å utsette orgasmen. Hadde han latt det stå til hadde han kunne bli ferdig på 1-2-3. 

Et vanlig samleie varer så lenge vi har tid til, men selve penetreringen ca 15 minutter, eller så liker vi å drøye det, skifte stillinger, veksle mellom penetrering og oral, osv...

Elsker sex med mannen min 🤩🤩🤩

Anonymkode: c0c78...0d5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Aaaaaaltfor lenge. Han holder gjerne på i en time. Jeg foretrekker mer intensitet, og mye kortere samleie.  

Har begynt å grue meg til å ha sex fordi det tar så sykt mye tid i hverdagen. 

Anonymkode: dbad0...648

Snakk med han om det, sånn skal det ikke være.

Anonymkode: 45150...d35

Skrevet

Det var da voldsomt til "utholdenhet" på partnerne her da. Ikke min erfaring.

Anonymkode: 03b02...d63

• Liker 3
Skrevet

Så lenge jeg ønsker. Han har full kontroll på det der. Han ønsker lange samleier, men kommer når jeg sier at jeg er fornøyd. Vi har som regel samleie 30- 40 minutter, men han peiser ikke på. Varierer i hastighet og mye rolig, siden det er slik jeg kommer. Jeg kan komme mange ganger på den tiden. 

Anonymkode: 461e2...760

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Mange kvinner blir såre av penetrasjon. Er bare menn som er stolt av at de varer lenge. For kvinner ofte fingre og slikking det viktigste, ikke at mannfolka deres kan knulle i en evighet. Blir bare sårt.

Ulikt det der. Jeg blir aldri sår ved samleie, og ønsker at det skal vare en stund. Det er imidlertid aldri kaninknulling eller tørrknulling. 

Anonymkode: 461e2...760

Skrevet

Om han vil 5 min, og om han vil, 60 min. 

Anonymkode: 53dc1...32b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...