AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Del Skrevet 24. august Skal være ei lita uke i Madrid, men usikker på om jeg tør dra ut på uteplass. Fungerer Tinder like greit i Spania som i Norge? Noe sannsynlighet for å treffe noen via appen mens jeg er der nede? Anonymkode: 5b6d9...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Del Skrevet 24. august Du er usikker på om du tør dra på et utested, men ons er ok...? Anonymkode: 9e5ca...988 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Del Skrevet 24. august Æsj Anonymkode: cc408...9a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 24. august #4 Del Skrevet 24. august Tinder er jo globalt, så det synes jeg absolutt du skal teste. Du kan også finne deg en partner i forkant på fetlife hvis du liker det litt kinky. Når jeg bestiller reise et sted, begynne samtidig jakten på noen kinky piker. Enten det er i Norge eller i utlandet. Man finner som regel alltid noe frekt ved å søke på sted på fetlife. Har hatt full klaff flere steder. København, Aarhus, Aalborg, Gøteborg, Berlin, Roma, Singapore, Krakow, Alanya, Ohio og NY, for å nevne noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er usikker på om du tør dra på et utested, men ons er ok...? Anonymkode: 9e5ca...988 🤦 Anonymkode: 5b6d9...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Del Skrevet 24. august Hans Tore Lem skrev (5 timer siden): Tinder er jo globalt, så det synes jeg absolutt du skal teste. Du kan også finne deg en partner i forkant på fetlife hvis du liker det litt kinky. Når jeg bestiller reise et sted, begynne samtidig jakten på noen kinky piker. Enten det er i Norge eller i utlandet. Man finner som regel alltid noe frekt ved å søke på sted på fetlife. Har hatt full klaff flere steder. København, Aarhus, Aalborg, Gøteborg, Berlin, Roma, Singapore, Krakow, Alanya, Ohio og NY, for å nevne noen. Takk! Høres spennende ut. Skal sjekke ut fetlife. Anonymkode: 5b6d9...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Del Skrevet 24. august Hans Tore Lem skrev (7 timer siden): Tinder er jo globalt, så det synes jeg absolutt du skal teste. Du kan også finne deg en partner i forkant på fetlife hvis du liker det litt kinky. Når jeg bestiller reise et sted, begynne samtidig jakten på noen kinky piker. Enten det er i Norge eller i utlandet. Man finner som regel alltid noe frekt ved å søke på sted på fetlife. Har hatt full klaff flere steder. København, Aarhus, Aalborg, Gøteborg, Berlin, Roma, Singapore, Krakow, Alanya, Ohio og NY, for å nevne noen. Nevn flere, svært interessant. Anonymkode: 9e5ca...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🤦 Anonymkode: 5b6d9...c88 Jepp... Anonymkode: 9e5ca...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Del Skrevet 24. august De hater turister der, så du blir nok uansett lurt. Har kun dårlige erfaringer med spanske damer Anonymkode: add4c...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 24. august #10 Del Skrevet 24. august Ett ord. Dong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. august #11 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): De hater turister der, så du blir nok uansett lurt. Har kun dårlige erfaringer med spanske damer Anonymkode: add4c...47f Det er nok smidigere å ha sex som turist, med en annen turist😆 For å finne en Spansk senorita som ikke er hore.. er ikke så lett som det høres ut, for de menger seg ikke med turister i byer. Da har du større sjanse litt utenfor turismen, der er de mere gjestfrie av seg I Praha var det bare å gå på diskotek, de er litt som oss.. det fungerte og føltes som 90-tallet her i Norge😉 Men prøv tinder og fetlife-tipset TS.. kvinner liker tradisjoner og besøk av rause menn fra Norge👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå