AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #21 Skrevet 24. august 2024 Stoltskeiv skrev (32 minutter siden): Rart noen ikke merker noe. Men benzo tar ikke bort alt frykt da, med mindre man får veldig mye. Det skal være nok til at man kan gjennomføre det man skal. Det er ikke mål i seg selv at man skal bli kvitt frykten helt Det er ikke rart at noen ikke merker noe særlig. Det er veldig vanlig og det betyr ikke at benzo ikke har effekt. Har hatt samtaler med helsepersonell på sykehus hvor de ofte har pasienter som har tatt benzo før undersøkelse. Veldig mange rapporterer at de ikke kjenner noe særlig. Det er vanlig å føle seg relativt normal og ha en viss grad av nervøsitet hvis man tar benzo før noe man er ordentlig redd for. Man greier å gjennomføre, slipper full panikk og gråt osv. For andre igjen handler det bare om å få riktig dosering. Anonymkode: 57888...da7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #22 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): AH.. ja selvsagt er dette årsaken. Jeg ble så forvirret over at legene ikke trodde på meg! Anonymkode: 785cf...9e9 Det er det nok. Vanskelig situasjon. Legen kan ikke risikere å gi sånne legemidler til en som har et overforbruk, men du som pasient ender med å ikke få hjelpen du trenger og blir oppfattet som en løgner. Anonymkode: f2679...ba7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #23 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette! Jeg har enormt tannlegeskrekk og får valium når jeg skal behandle noe. Men jeg føler meg helt normal, men uten disse tablettene, så hadde jeg ikke klart det. Det har vi prøvd jevnlig. Så får valium. Tidligere gikk jeg på sobril pga. angst. Men det fjernet ikke angsten, men jeg klarte å leve som normalt, Og følte meg helt normal. Anonymkode: 12172...a78 Ikke sant det var poenget mitt! Er angst nivået ekstremt høyt så vil ingen piller gjøre at man blir helt avslappet. Anonymkode: 37aa3...c9d
Christina82 Skrevet 24. august 2024 #24 Skrevet 24. august 2024 Ryddet for dosering av medikamenter og tilsvar til dette. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #25 Skrevet 24. august 2024 Prøvde valium mot flyskrekk nokre gongar, i forskjellige doser på forskjellige turer, null merkbar effekt, like ille å fly som vanleg, så trur ikkje valium fungerer for alle rett og slett. Hadde aldri prøvd valium eller andre typar beroligende før dette. Anonymkode: a7e1b...ba6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #26 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke sant det var poenget mitt! Er angst nivået ekstremt høyt så vil ingen piller gjøre at man blir helt avslappet. Anonymkode: 37aa3...c9d Da har vi samme poeng! Det er normalt å ikke være helt avslappet selv med valium. Jeg er selv spent og nervøs selv etter valium hos tannlegen. Forskjellen er bare at jeg kan gjennomføre om jeg tar den valiumen. Selvom jeg er nervøs og har muskelspenningen. Anonymkode: 12172...a78
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #27 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Da har vi samme poeng! Det er normalt å ikke være helt avslappet selv med valium. Jeg er selv spent og nervøs selv etter valium hos tannlegen. Forskjellen er bare at jeg kan gjennomføre om jeg tar den valiumen. Selvom jeg er nervøs og har muskelspenningen. Anonymkode: 12172...a78 Selv er jeg narkosepasient når det gjelder tannbehandling, men jeg har jo erfaring med valium i andre setninger så jeg er temmelig sikker på at årsaken til at tenker at det ikke fungerer er at hun hadde en forventning om at valium skulle løse alt. Anonymkode: 37aa3...c9d 2
Christina82 Skrevet 25. august 2024 #28 Skrevet 25. august 2024 Ryddet for kommentarer til moderering og innlegg som beskriver doser. Dette er ikke lov: * Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner, kosttilskudd og lignende. Christina82, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå