Gå til innhold

Jean Paul

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen av favorittplaggene mine er fra Jean Paul, men de har også en del som er veldig langt unna min smak. Jeg er godt fornøyd med kvaliteten på de plaggene jeg har. :) 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Etter at de ble woke var merket dødt for min del. Husker de hadde en modell som sa det var 2 kjønn, og ble ingen flere oppdrag på modellen, og de gikk sterkt ut og sa seg helt uenig i modellen og han representerte ikke deres ståsted. Som jo bare er tull, de har fortsatt bare gutte og jenteklær, selvsagt, men de vil virtue signale og fremstå woke, for profitt....

Reklamene deres har også veldig påfallende/untaurlige "mangfold" elementer bevisst lagt inn, som virker veldig desperat. Om det var naturlig er det greit for meg, men det er veldig påtvunget og da blir det bare falskt hele greia.

Ikke noe for meg det merket, men Woke er jo trendy så for all del.... 

Anonymkode: 8557a...94d

Å neeeeiiii, ikke mangfold og representasjon! Kriiiiiseeeee! 😱     🤣 🤣 🤣

Anonymkode: 15544...5d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

T-skjortene har dårlig kvalitet. Krymper, endrer fasong, tynne i stoffet. Har en jeans derfra, den var kjempefin da jeg prøvde den, men etter å ha brukt den noen timer videt den seg ut og begynte å sagge når jeg gikk. Nå ser den bare slaskete ut og ligger nederst i skuffen, selv om den er lite brukt. Har noe lintøy derfra, en shorts og et par kjoler, og de har falmet (mørk grønn og mørk blå). Men synes alt i disse fargene falmer fort uavhengig av merke. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KatteLatte skrev (5 timer siden):

Har en jeans derfra, den var kjempefin da jeg prøvde den, men etter å ha brukt den noen timer videt den seg ut og begynte å sagge når jeg gikk. Nå ser den bare slaskete ut og ligger nederst i skuffen,

Da har du kjøpt for stor str. Jeansen skal være trange når de er nye, så former de seg til kroppen og blir perfekte.

Anonymkode: fe723...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Match butikkene og Jean Paul er skikkelig kjærringklær. Er det bare meg eller? Og jeg er over 50 så sånn sett midt i målgruppa.

Når jeg ser inn der de korte linkjolene de har så mye av, å det er så innmari kjærring. Synes hele den  butikken er skikkelig stusselig. prisen er ok den og ja da de har slg hele tiden. Men stilen skriker kjeeedelig.

Odila printet kjole Forever Blue | MATCH nettbutikk (matchfashion.no)

Vanda kjole Forever Blue | MATCH nettbutikk (matchfashion.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fru Alving skrev (26 minutter siden):

Synes Match butikkene og Jean Paul er skikkelig kjærringklær. Er det bare meg eller? Og jeg er over 50 så sånn sett midt i målgruppa.

Når jeg ser inn der de korte linkjolene de har så mye av, å det er så innmari kjærring. Synes hele den  butikken er skikkelig stusselig. prisen er ok den og ja da de har slg hele tiden. Men stilen skriker kjeeedelig.

Odila printet kjole Forever Blue | MATCH nettbutikk (matchfashion.no)

Vanda kjole Forever Blue | MATCH nettbutikk (matchfashion.no)

Er vel smak og behag, men ja jeg syntes mye er traust. Nå har de et bredt utvalg så noen fine ting imellom. 

Anonymkode: 8a52d...c28

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 13.23):

Dårlig kvalitet 

Anonymkode: d72e7...61e

Jeg er 46 år, og har fortsatt en allværsjakke, som jeg kjøpte da jeg var 16 år. Og den er brukt ganske mye, da jeg er glad i den.

Tenåringen min har og en vinterparkas i dun, og en allværsjakke. Og de har han hatt i 3 år nå, og de er like fine.

Anonymkode: 8fac3...e76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/23/2024 at 1:19 PM, AnonymBruker said:

Hvordan ser du på dette merket? Vet det var populært for noen år tilbake. 

Anonymkode: 4ec2d...843

Jean Paul Gaultier er en av de store merkene på linje med Kalvin Clein. Det er et merke som har vært populært siden før du ble født.

Så hvem er du til å spørre om det var populært for noen år tilbake? 

Anonymkode: fc0ce...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker og kjøper på salg. Nøytrale plagg med god kvalitet. Spretter av det teite lille merket da.

Anonymkode: 07794...6de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jean Paul Gaultier er en av de store merkene på linje med Kalvin Clein. Det er et merke som har vært populært siden før du ble født.

Så hvem er du til å spørre om det var populært for noen år tilbake? 

Anonymkode: fc0ce...ecb

TS spurte om Jean Paul, ikke Jean Paul Gaultier. Det er to forskjellige merker.

Akkurat som at Valentino og Valentino Bags et to forskjellige.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt ulik erfaring med klær derifra. Det varier fra plagg til plagg. Jeg kjøper kun ull fra det merke og der har jeg måttet reklamere ved 2 anledninger. Men har også ull som holder seg gått. Synes mange av klærne er kjedelige og klær med syntet kjøper jeg ikke. Jeg er dame i slutten av 30 årene og forbinder egentlig designet dems med klær min mor og far bruker.

Anonymkode: 4d3fe...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JP er et lavstatus merke. De som kjøper det tror det er merkevarer, mens det egentlig er som å kjøpe klær på hm eller cubus. Gensere med JP skrevet stort over hele brystet er noe av det mest harrye jeg ser. 

jeg vil mye heller ha plaine klær fra hm og Cubus uten logo fremfor noe dom helst med JP logo på. 

Anonymkode: a19a1...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med Jean Paul, har en regnjakke jeg har hatt i 6-7 år, like fin. Stretchjeansene er behagelige på. Kjøper ikke plagg med for stor logo, men har nøytrale t-skjorter og bluser som også har holdt seg fine og hele i flere sesonger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

JP er et lavstatus merke. De som kjøper det tror det er merkevarer, mens det egentlig er som å kjøpe klær på hm eller cubus. Gensere med JP skrevet stort over hele brystet er noe av det mest harrye jeg ser. 

jeg vil mye heller ha plaine klær fra hm og Cubus uten logo fremfor noe dom helst med JP logo på. 

Anonymkode: a19a1...db4

JP er ikke noe statusmerke, det er det få som tror. Men det kan langt ifra sammenlignes med Cubus og HM.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 14.05):

Er det feil at min opplevelse av Jean Paul klær er at det er dårlig kvalitet (ut fra prisen)? Kjøpte en dyr jakke derfra hvor glidelåsen gikk i stykker med en gang. En genser som fikk hull (!) i seg. Har erfaring med alt fra sko, t shirts osv. På t-skjortene så har logoen falt av og revnet. Så jeg er ikke imponert. Mannen har også klær fra samme merke, og med lik erfaring. Mulig vi har vært veldig uheldige, men min erfaring er at mange rimeligere klær holder lenger og at merker i samme prisklasse er bedre. Går man enda litt opp i pris får man ordentlig kvalitet. Synes dessuten det har blitt et merke for eldre kontra på 2000 tallet da alle unge skulle ha det. Mulig trenden har snudd nå. 

Ps: jeg er forsiktig med sakene mine, og "herper" ikke klærne mine. 

Anonymkode: d72e7...61e

Opplevde også at glidelåsen på jakken til sønnen gikk i stykker etter få måneder. Måtte få sydd inn ny glidelås av en skredder. Ble en dyr jakke, det. 

Anonymkode: c338e...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Opplevde også at glidelåsen på jakken til sønnen gikk i stykker etter få måneder. Måtte få sydd inn ny glidelås av en skredder. Ble en dyr jakke, det. 

Anonymkode: c338e...b03

Hadde du tatt jakken tilbake til butikken så hadde du enten fått ny jakke eller fått fikset glidelåsen gratis. 
Når du velger å gå til skredder og betale selv, fremfor å gå til butikken, så kan du verken klage på dårlig kvalitet eller kostnader med din løsning. 
Det er 2. års reklamasjonsrett på klær, uansett hvor de er kjøpt eller hvilket merke det er. 

Anonymkode: df6c7...4cf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper klær jeg liker uavhengig av merke, så hvis jeg finner klær fra Jean Paul jeg liker kjøper jeg dem. Enkelt og greit.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde du tatt jakken tilbake til butikken så hadde du enten fått ny jakke eller fått fikset glidelåsen gratis. 
Når du velger å gå til skredder og betale selv, fremfor å gå til butikken, så kan du verken klage på dårlig kvalitet eller kostnader med din løsning. 
Det er 2. års reklamasjonsrett på klær, uansett hvor de er kjøpt eller hvilket merke det er. 

Anonymkode: df6c7...4cf

Støtter denne. Jeg klager alltid. Selv på billige klær fra hm. Det at merkevarer uavhengig av pris produserer dårlig kvalitet godtar ikke jeg. Jeg reklamerer og får som regel hevet kjøpet, ny vare eller gratis reparasjon.

Anonymkode: 4d3fe...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er holdbart og god kvalitet. Hender jeg kjøper plagg derifra. Ikke fordi det er status som noen nevner, men fordi da har jeg et plagg som varer. Allværsjakka mi fra Jean Paul er nærmere 15 år nå, og like fin. 

Anonymkode: 25088...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...