ThereGoesBob Skrevet 23. august #1 Del Skrevet 23. august Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 23. august #2 Del Skrevet 23. august Nei. Like typisk/utypisk over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Del Skrevet 23. august Hvorfor tenker du det? Finnes land hvor mennesker er mye mer tatovert enn i Norge. Anonymkode: 21d20...fb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Del Skrevet 23. august Det har tydeligvis blitt vanlig i vesten generelt. Vi får håpe det snart går over. Anonymkode: ba7df...7e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 23. august Forfatter #5 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor tenker du det? Finnes land hvor mennesker er mye mer tatovert enn i Norge. Anonymkode: 21d20...fb4 Enten er man tatovert, eller ikke. Om Per har 2 tatoveringer og Pål har 20 så er jo begge tatoverte. Antallet tatoveringer er irrelevant. Om du mente å skrive noe annet, så fikk du det ihvertfall ikke frem. Jeg tenker på ganske mye forskjellig i løpet av en dag. Dette er ikke min påstand men bare en aldri så liten meningsmåling blant folket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 23. august #6 Del Skrevet 23. august Nei, det er ganske mange uten tatoveringer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Del Skrevet 23. august Nei, tenker det er typisk trash å tatovere seg. Har du en eller flere, gratulerer du er herved offisielt regelrett trash. Anonymkode: a7c81...bf8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Del Skrevet 23. august ThereGoesBob skrev (9 minutter siden): Enten er man tatovert, eller ikke. Om Per har 2 tatoveringer og Pål har 20 så er jo begge tatoverte. Antallet tatoveringer er irrelevant. Om du mente å skrive noe annet, så fikk du det ihvertfall ikke frem. Jeg tenker på ganske mye forskjellig i løpet av en dag. Dette er ikke min påstand men bare en aldri så liten meningsmåling blant folket. Er med på den ja, enten er man tatovert, eller så er man ikke Du får ikke helt fram det du mener og skriver du heller, men kanskje vi er dumme begge to? Anonymkode: 21d20...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, tenker det er typisk trash å tatovere seg. Har du en eller flere, gratulerer du er herved offisielt regelrett trash. Anonymkode: a7c81...bf8 Takk 🥰 Anonymkode: 21d20...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. august #10 Del Skrevet 23. august Tatoveringer er typisk overalt nå. MEN Han her er mer og mer stereotypisk NORSK for meg.: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. august #11 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, tenker det er typisk trash å tatovere seg. Har du en eller flere, gratulerer du er herved offisielt regelrett trash. Anonymkode: a7c81...bf8 Aaw, koselig. Takk❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Del Skrevet 23. august 13 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, tenker det er typisk trash å tatovere seg. Har du en eller flere, gratulerer du er herved offisielt regelrett trash. Anonymkode: a7c81...bf8 Jeg tror ikke på deg. Ingen normale mennesker tenker slik om medmenneskene sine. Du prøver bare å provosere. Anonymkode: dfa7d...4e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke på deg. Ingen normale mennesker tenker slik om medmenneskene sine. Du prøver bare å provosere. Anonymkode: dfa7d...4e5 Det er trashy, men det betyr ikke at personen er trash. De kan ha andre gode kvaliteter Anonymkode: b2c89...3f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 23. august #14 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, tenker det er typisk trash å tatovere seg. Har du en eller flere, gratulerer du er herved offisielt regelrett trash. Anonymkode: a7c81...bf8 Ååå...finkultur 😄 fake snobb. Jeg har tre tatoveringer. Ingen sleeves, men tre som betyr mye for meg. Skulle noen synes jeg er trash for det, kunne jeg ikke driti mer i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Del Skrevet 23. august Stor pike skrev (7 minutter siden): Ååå...finkultur 😄 fake snobb. Jeg har tre tatoveringer. Ingen sleeves, men tre som betyr mye for meg. Skulle noen synes jeg er trash for det, kunne jeg ikke driti mer i det. ...men hadde du tatt dem om ingen andre var tatoverte? Anonymkode: ba7df...7e7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Del Skrevet 23. august Jeg er enig i at tatoveringer er trashy. Ville aldri tatt en selv. Det er noe litt patetisk over å skulle male seg selv med evigvarende blekk for å føle seg spesiell. Likevel har jeg mange venner med tatoveringer, og respekterer at vi tenker veldig annerledes om temaet. Jeg har aldri sagt til dem hva jeg egentlig mener om tatoveringer, men siden jeg ikke har noen selv forstår de vel at jeg ikke er noen fan. Ville ikke vært kjæreste med noen med tatovering, da. Veldig usexy i mine øyne. Anonymkode: 20ff8...f0e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 23. august Forfatter #17 Del Skrevet 23. august (endret) Vet ikke, er det mye dyrere å få tatovering i Norge enn i utlandet? Jeg tenker ihvertfall at det er dyrt med tatoveringer, så kan det være en måte for noen å prøve å promotere sin velstand på? Jeg personling liker ikke tatoveringer, synes det er kleint og harry og slikt for ikke å snakke om at det er bortkastede penger. https://www.youtube.com/watch?v=D-Un626zs2Q Endret 23. august av ThereGoesBob 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #18 Del Skrevet 26. august Nei, det vil jeg ikke si. Det er mange kulturer rundt om kring i verden som tattoverer seg mye mer enn oss. Anonymkode: 79648...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #19 Del Skrevet 7. september Det ble en trend etter at trashy fotballspillere og kjendiser som er kjente fordi de er kjente elsker slikt. De har generelt dårlig smak, men siden folk ser opp til slike nobodies, så gjør de det samme. Tatoveringer er utrolig harry. Og signaliserer, det er selvsagt ikke nødvendigvis tilfelle, en tankegang om at ting ikke kan endres. At man tror man vil like eksakt samme ting resten av livet oser jo ikke av innsikt. Og selv om dette selvsagt ikke gjelder alle er det førsteinntrykket man får. Anonymkode: 7e35e...c02 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #20 Del Skrevet 7. september Greit med tatoveringer hos sjømenn, stillehavsfolk ol. Sånne trend-tatoveringer som begynte på slutten av 80-tallet er bare dustete... Anonymkode: 62421...c9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå