Gå til innhold

Man er underdanig og underkaster seg partner ved oralsex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi gir hverandre oralsex omtrent alltid når vi har sex, har blitt tusener av ganger. Har aldri tenkt at det handler om underdanighet eller noe sånt. Begge nyter og tenner på både å gi og motta. For oss handler det bare om å gi hverandre nytelse, helt enkelt. Vi tenker aldri "dom/sub" om noe av det vi gjør. 

Spørsmålet blir heller, hvorfor er det noen som tenker sånn om det andre bare gjør av lyst og for nytelse? Det har jeg selv lurt mye på.

Anonymkode: 545bc...bee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det ikke ganske underdanig å ta bj? 

Anonymkode: 95c75...02e

du er for ung til å bruke dette forumet

Anonymkode: 00966...b58

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe Freud kunne funnet på å si. Tullete m.a.o. Det er nok helt andre elementer som bestemmer om noe er underkastelse eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Personlig, så er det ikke hva jeg GJØR som er underdanig, det er hvem jeg er. 

Så nei, for meg er det ikke underdanig å verken få eller gi oralsex. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det synes jeg ikke. Det er ingenting underdanig med oralsex, uansett stilling eller hva man gjør når han kommer. Ikke engang munnknulling og få munnen full av sæd er underdanig .…. så lenge det er frivillig og ønsket.

Faktisk kan jeg ikke komme på en eneste seksuell handling som er underdanig. Sex handler om frivillighet, ønsker og lyst. Og det er ikke den konkrete handlingen som avgjør det. Om noe så er det tanken og intensjonen bak som påvirker det… men om man bevisst gjør handlinger partner ikke egentlig ønsker eller for å dominere ham/henne, da glir det fort over fra sex til overgrep. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tull!

Man er aldri mektigere enn når man har partneres kjønn i munnen, og kan bestemme over h*ns nytelse. 

Så jeg mener det er helt motsatt. 

Anonymkode: 2015d...e7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Tull!

Man er aldri mektigere enn når man har partneres kjønn i munnen, og kan bestemme over h*ns nytelse. 

Så jeg mener det er helt motsatt. 

Anonymkode: 2015d...e7d

Sitat fra Dune: “He who can destroy a thing has the real control...”

Så det er den som kan bite som har den egentlige makten?
It's all fun and games until someone bites your balls off?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så synes jeg det er avtennende når en mann går ned på meg, synes det blir så underdanig. 

Anonymkode: a9e30...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt ærlig så synes jeg det er avtennende når en mann går ned på meg, synes det blir så underdanig. 

Anonymkode: a9e30...797

Om du går ned på han, vil det også føles underdanig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. det er en yrkeshemmelighet😅

Neida.. en kvinne jeg blir glad i, slikker jeg med lidenskap og begjær. Det er min måte å vise taknemmelighet og kjærlighet på, men ikke bare det. Det er for å beroligge henne såpass, at hun ikke er i tvil at jeg elsker å slikke henne med mine godlyder. Ikke minst er det lettere for henne å få orgasmer, i en så behagelig og beroliggende atmosfære.

I ung alder fikk jeg streng beskjed, om å lære meg å kysse henne først. Etter 14 dager med kyssing fikk jeg lov til å slikke henne, like lidenskaplig og begjærlig som jeg kysset henne på munnen🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...