prinsessa Skrevet 21. februar 2006 #21 Skrevet 21. februar 2006 Skumkake er en sikkelig gammel slager
iss Skrevet 21. februar 2006 #22 Skrevet 21. februar 2006 Bugg!! Vet ikke om det finnes mer.. Lakrislisser, og så spiste en gutt og en jente fra hver sin ende og endte i et nesten kyss
iss Skrevet 21. februar 2006 #23 Skrevet 21. februar 2006 Noe av det viktigste for å få stemninga må vel være å få tak i den riktige musikken!!!! Et must!
Calla Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #24 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Musikk: *actor *cotton eye joe *slave to the music *Hold on - Jamie Walters *beverly hills 90210-tema *2unlimited *bryan adams (usj..liker ikke men..) *ace of base *Fame *Footloose *Michael Jackson hits *Roxette *Big in Japan *George Michael *White wedding *What a feeling *Mr.Big *snow Endret 1. mars 2006 av cons
Daria Skrevet 1. mars 2006 #25 Skrevet 1. mars 2006 *Everything I do (Bryan Adams) *2 unlimited *Ace of base Ellers så er det vel bare å få tak i noen gamle utgaver av Absolute music...
Calla Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #26 Skrevet 1. mars 2006 Venninnen min skal ta med seg gode gamle absolute music 9..
Daria Skrevet 1. mars 2006 #27 Skrevet 1. mars 2006 Venninnen min skal ta med seg gode gamle absolute music 9.. ← Mener å huske at det var mye bra på den ja (med vekt på VAR...)
Mart`n Skrevet 1. mars 2006 #28 Skrevet 1. mars 2006 Pølse i brød er også definitivt det jeg husker best fra bursdager på barneskolen. Også kan man f.eks leke blindebukk..det er gøy!!
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #29 Skrevet 1. mars 2006 Hva med: FameFootlooseMichael Jackson hitsRoxetteBig in JapanGeorge MichaelWhite weddingWhat a feeling ..mye fra 80 tallet her, men det funker vel??
Champagnepiken Skrevet 1. mars 2006 #31 Skrevet 1. mars 2006 Mener å huske at det var mye bra på den ja (med vekt på VAR...) ← Hihi, jeg har den faktisk...
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #32 Skrevet 1. mars 2006 husker vi hadde en lek på alle elevkvelder på barneskolen. guttene skulle sitte på hver sin stol i ett rom, så skulle jentene gå ut av rommet. guttene skulle velge hver sin jente, og så skulle jentene komme inn en etter en (mens resten sto og så på, var ca 4 hver gang som var med) og gjette hvilken gutt som hadde valgt henne. hun skulle ikke si noe, men enten gå bort og gi han et kyss på kinnet eller sette seg på fanget. var det rett så gikk hun og satte seg, og var det feil så måtte hun ut til de andre jentene. og så neste jente osv. så byttet det til jentene satt og guttene ut. kjempemye fnising og rødming. vi hadde brus (glassflasker fra en lokal forhandler tror jeg), pizza grandiosa, sjokolader, klubbe osv. alt måtte kjøpes, så del ut monopolpenger i "inngangen", og husk stempel på handa (vi skrev like godt med sprittusj). tips: gå på vg-lista og skriv inn dato ca 1990, så ser man hva som var sånn noenlunde populært på den tiden, kjenner igjen mye rart når man sitter og blar bakover. google klær (fashion eller no sånt) 1990, så har dere stilen. husk ballonger og engangstallerkener og glass og servietter.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #33 Skrevet 1. mars 2006 http://www.garethharrison.org.uk/school/fashion.html noen som kjenner seg igjen... *rofl*
Calla Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #34 Skrevet 1. mars 2006 Takk for flotte tips Gjest!! Stempel i døra MÅ jeg jo ihvertfall ha!! Takk!! *gleder seg*
Kvist Skrevet 1. mars 2006 #35 Skrevet 1. mars 2006 Informer med Snow, hehe husker at vi prøvde å synge med... og ingen ante hva han sang om *Informer, mumle mumle mumle....., a nikki bom bom now* Har lydopptak fra en sånn fest og jeg tror det er noe sånt de fleste sier...
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #37 Skrevet 1. mars 2006 Minner fra "sokkedansen" som vi kalte det (fordi vi ikke fikk gå med sko i gymsalen...) * pizza * brus * hot dogs * slow-dans med strake armer (ville jo ikke komme for nærmt guttene...) * dansekonkurranse * musikk- og dansestiler vi ler oss fillete av i dag * høy pannelugg (brukte laaaang tid på å få den så høy som mulig før festen)
Calla Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #38 Skrevet 1. mars 2006 Takk gjest!! Det blir både pizza og pølser.. Jeg skal tupere opp side-luggen og danse side-til-side, og mannen er proff på den gamle gode hip-hop-dansen.. (og..nei..ingen får gå meg sko hos meg heller... )
Gjest -eline- Skrevet 1. mars 2006 #39 Skrevet 1. mars 2006 Kan jeg få komme?!! Høres ut som en vanvittig morsom fest... mulig jeg må stjele ideen på min neste bursdag gitt
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #40 Skrevet 2. mars 2006 Hei !! Morsom ide, blir sikkert artig.. Tenkte litt hvis de skal ha alkohol.. hva med å lage sprit gele ?? Så får en både gele og alkohol Vi har hatt det som "velkomtsdrink" på bursdagsfester, vært suksess det..har laget de oppi papp glass...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå