Calla Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hei alle kreative jenter! Om to uker skal vi feire mannens bursdag. Siden han nærmer seg 30 med stormskritt, begynner han å få litt småangst for å bli gammel. Derfor tenkte jeg vi kunne arrangere "barneskole-disco" og ha dette som tema for festen. Det vil naturligvis bli god gammel musikk slik at jentene kan danse "fra side til side" og guttene kan imponere oss med hip-hop-dans.. Og selvfølgelig den klassiske roligdansen mot slutten. Ellers tenker jeg at jeg setter ut skåler med det typiske barnslige godteriet (hockeypulver, sjokoladerøyk osv..TIPS MOTTAS GJERNE!). Hva syns dere jeg skal servere av mat? pizza? Hva husker dere fra denne tiden? Andre forslag ang. aktiviteter, eventuell pynt, drikke? Skal i gang med å brenne cd'r til festen nå... Hvilke sanger husker dere fra denne tiden? For å dekke et bredt spekter spør jeg alle mellom 20 og 32 år.. Lager en liste på side 2, så kan jeg plotte inn deres forslag der! Endret 1. mars 2006 av cons
søndagsengel? Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Så gøy!! Den maten jeg husker fra barneskole-discoen er pizza grandiosa. Men det er kanskje ikke det helt store å servere nå?? Kommer innom hvis jeg får noen gode idéer
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Morsom ide! Blir det alkoholfri fest? Brus er et must, men eventuekt kan dere jo kamuflere flaskene med sterkere innhold. Sjokolade med seigmenn på? Vafler og bløtkake. Pølse med brød. det er det jeg forbinder med barneskolen...
Floja Felíz Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 Jeg husker også pizza grandiosa best. Vi hadde alltid enten det eller de klassiske pølsene på våre fester i barneskole-disko dagene. Ikke noe fancy greier da nei!
Calla Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2006 Takk for ideer! Blir alkohol på festen ja.. Men sikkert noen som trenger blandevann, ellers kan vi jo kamuflere alkoholen som du sa Gjest! Husker veldig godt denne grønne kiwi-brusen jeg da, men vet ikke om den er å få tak i lenger..? Grandiosa er uaktuelt, da mannen hater det... Så da blir det evetuelt bestillingspizza. Kan jo ha pølser også! Bør vel ha en kake eller to ja! Med artig pynt på.. Og så må jeg ikke glemme sugerør! *notere* Bare å komme med flere tips!!!
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Jeg husker vi serverte ost-bolle på ungdomsklubben. Hamburgerbrød med ost, smelta i micro'n og ketchup. Ganske godt. Ellers er det ett morsomt konsept for festen.
søndagsengel? Skrevet 20. februar 2006 #7 Skrevet 20. februar 2006 Jeg skulle akkurat innom for å si Tropo med sugerør da jeg så at du hadde skrevet det Man får vel den brusen på 1,5 litersflasker, tror jeg? Selv om det vel var glassflaskene fra Grans som var tingen
Calla Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2006 Tropo var det den het ja!! Den må jeg få tak i!!
Calla Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2006 Hva med aktiviteter? En roligdanskonkurranse hører vel med..(ufattelig morsomt siden alle danset heeelt likt.. ). Noen andre minner om aktiviteter?
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #11 Skrevet 20. februar 2006 Kyss, klapp og klem og flasketuten peker på.
Gjest 1111 Skrevet 20. februar 2006 #12 Skrevet 20. februar 2006 Pizza må du ha ja! Dessuten husker jeg at vi kunne kjøpe baconchips på disse diskoene som vi var på, kanskje det er en ide?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #14 Skrevet 20. februar 2006 Lakris-snøre med seigmann nederst (kan sikkert blir morsomt utover kvelden når en har fått i seg litt ) Ellers hadde vi smakeleken, forskjellig krydder/godteri som vi måtte gjette hva var. Her kan du jo bytte ut med brus, sprit , øl, apertiffer osv.....
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #15 Skrevet 20. februar 2006 Jeg husker godt Eventyr-brusen! Den var en slager! Men aner ikke om den finnes enda....
Gjest Markblomsten Skrevet 20. februar 2006 #16 Skrevet 20. februar 2006 Så artig konsept! Skal tenke litt på denne og komme tilbake med tips når de finner veien inn i hodet miit
Pasha Skrevet 20. februar 2006 #17 Skrevet 20. februar 2006 Pizza hører med. pølser i brød er mer barneskole. (og pizza ungdomskole).. skulle helst etter midt hodet (og minne etter ungdommen) ha vært grandis men hvis han ikke liker det..får det jo bli noe annet.. Ellers potetgull og dip Og jeg husker fra vi begynte å ha klassefester (var vel på slutten av barneskolen det) at vi jentene gjerne gikk med korte kjoler (med brede stropper trur jeg det var) og strømper som gikk nesten opp til kjolekanten...( sikkert veldig pent det... ehh..) så kanskje du skal kle på deg det
Shoegal Skrevet 20. februar 2006 #18 Skrevet 20. februar 2006 Dere trenger sånn godteri som man kunne kjøpe på "Huset" - det lokale grendehuset (diskotek)! Små chipsposer. Et eller annet med "fizzy" i navnet - og e-stoff-godterier generelt. Pæresaftis. Tyrkisk pepper-kjærligheter. Topp-ris-sjokolade.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #19 Skrevet 21. februar 2006 Vi lekte alltid "avskjed på grått papir" på sånne fester.. Og så var vel pølser en slager (gjerne innbakte i hjemmelaget brøddeig), og gele i tog med sigmenn som pynt.
Siam Skrevet 21. februar 2006 #20 Skrevet 21. februar 2006 Kyss-klapp og klem må dere ha med! Og dansekonkurranse! Og så må du lage en cd med musikken fra den tiden. Discokule og kulørte lyspærer lager stemning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå