AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Noen som har denne? Lurer på hvordan denne bilen er, spes på vinterstid. Anonymkode: ae201...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 23. august 2024 #2 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg har en sånn en (varebil) , veldig fornøyd. Eneste er at pga bladfjøring bak blir litt "urolig" på ujevn vei. Men det hjelper om man har litt last i. Har ca 230km rekkevidde med 40kwh batteriet på sommer, ca 190km på vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Del Skrevet 23. august 2024 C-girl skrev (12 minutter siden): Jeg har en sånn en (varebil) , veldig fornøyd. Eneste er at pga bladfjøring bak blir litt "urolig" på ujevn vei. Men det hjelper om man har litt last i. Har ca 230km rekkevidde med 40kwh batteriet på sommer, ca 190km på vinter. Ok,hvilken årsmodell har du? Anonymkode: ae201...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 23. august 2024 #4 Del Skrevet 23. august 2024 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Del Skrevet 23. august 2024 Se litt på you tube hvis engelsken din er brukbar. Når vi kikka på bil nylig fant jeg videoer med kjente feil og mangler på forskjellige års modeller. Presentasjoner av bilen og mye annet rart. Lykke til med bilkjøp. Anonymkode: 68d1b...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #6 Del Skrevet 23. august 2024 Alle som forvirres av det store utvalget i elbiler bør sjekke ut Bjørn Nylands youtube-kanal. Masser av tester og info: https://www.youtube.com/@bjornnyland For raskere info, under hver video ligger en link til hans faktatabeller på https://drive.google.com/ Særlig den som heter "TB test results" og den litt bortgjemte fanen "Range" har mye data. Hvis rekkevidde og lavt strømforbruk er viktig for deg, og særlig hvis du kjører mye på veier med høy hastighet 80-110, så ville jeg revurdert høye biler som Nissan eNV-200. Høy fart og høy bil straffes hardt mtp rekkevidde. Om ikke lastekapasitet er enda viktigere. Kanskje en lang men lav bil er å foretrekke i stedet? Anonymkode: 77f27...225 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #7 Del Skrevet 24. august 2024 eNV200 er en kortdistanse varebil mest ment til bybruk. Men folk er generelt veldig fornøyde med disse, og derav er bruktprisene relativt høye også. Mener at batteriet her har kjøling i motsetning til Leaf, som gjør hurtiglading enklere. For el-varebil med lengre rekkevidde, vurdér BYD. Anonymkode: 052c5...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå