enkefru Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Tv2 lanserer nytt realityprogram som heter boksen «Boksen» er en konkurransedrevet reality der kjendiser plasseres i hver sin boks uten å vite verken hvor de skal, hvilken utfordring de står overfor, eller hvilke frykter de må overvinne. « Når døren åpnes, befinner de seg midt i en utfordring de selv må skjønne hva er – og hvordan de skal løse», heter det i pressemeldingen. Ja… hva tror vi om dette da? https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-deltakerne/81834425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Høres ikke ut som noe jeg kommer til å se på. Begynner å bli ganske mettet på disse kjendis-programmene... 🙄 Virker som TV2 er ferd med å gå tom for ideer for hva de kan lage programmer av, så finner de på noe som de tror kan være fengende... Begynner å bli ganske lei av Mads Hansen også. Virker som han stikker seg frem der han kan... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 25. august 2024 #3 Del Skrevet 25. august 2024 Herregud, nå må de gi seg. Er det snart slutt på kjendis- og hjernedød-tv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 25. august 2024 #4 Del Skrevet 25. august 2024 Selv om jeg skulle ønske det heller ble brukt mer ressurser på å produsere flere dramaserier, kommer jeg til å gi programmet en sjanse. Jeg likte Spillet og Forræder. Hvis dette programmet er i samme gate, kan det godt hende jeg kommer til å like det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 26. august 2024 #5 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg gleder meg. Mads Hansen er en god programleder. Av kjendisene er det bare skiskytteren Liv Grete Skjelbred jeg «kjenner». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 27. august 2024 #6 Del Skrevet 27. august 2024 Kelsi skrev (På 25.8.2024 den 12.36): Selv om jeg skulle ønske det heller ble brukt mer ressurser på å produsere flere dramaserier, kommer jeg til å gi programmet en sjanse. Jeg likte Spillet og Forræder. Hvis dette programmet er i samme gate, kan det godt hende jeg kommer til å like det. Enig. Heller dette enn Farmen, 71ºnord, Camp Kulinaris osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyond the Scoop Skrevet 27. august 2024 #7 Del Skrevet 27. august 2024 Fjugur skrev (På 22.8.2024 den 17.49): der kjendiser ellers takk. Er så lei av disse såkalte kjendis-programmene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå