AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Noen som kan hjelpe en gammel dame? 😄 Får sånn pop up melding nederst i høyre hjørne om at det er funnet virus på PCn min. Fra McAfee. Den sier det er systemfeil fordi pc er skadet av mistenkelig programvare. Slett virus. Men jeg skannet PC for å se om det var virus med et annet program (som allerede lå på maskinen tror jeg) og den sa at det ikke var noe problemer på maskinen. Men samtidig merker jeg at den går saktere selv om jeg re starta den. Den sier at den har for lite lagringsplass og fryser av og til. Er dette to separate problemer? Er den McAfee greia noe jeg skal/kan trykke på? Anonymkode: 8aec1...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Se her: https://nettvett.no/slik-administrerer-du-tillatelser-for-varsler-i-nettleseren/ Varsler fra nettleseren er blitt en av mange metode som kriminelle bruker for å nå sine mål. Slike varsler brukes også til legitime formål av legitime og seriøse nettsteder, som Facebook. McAfee brukes ofte for å lure brukere til å "kjøpe" fornyet antivirusprogramvare, men i praksis er det bare svindel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå