Margit777 Skrevet 26. januar #161 Del Skrevet 26. januar HerKommerMummi skrev (På 4.1.2025 den 18.37): Lurer på hva hun har fikset på? Ser jo ut som to forskjellige personer 🤭 Uansett hvor mye penger de skylder har de råd til å fikse på utseende 😄 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 27. januar #162 Del Skrevet 27. januar gladidag skrev (19 timer siden): https://www.detsoteliv.no/recipes/all?keys=&title=troika&field_ingredients_value=&vocabularies=& Bruk en av disse desverre ikke trøffelkremen jeg er ute etter, her brukes nougat. den vaar bare eksepsjonellt god, og jeg burde notert den ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 27. januar #163 Del Skrevet 27. januar iNord skrev (9 minutter siden): desverre ikke trøffelkremen jeg er ute etter, her brukes nougat. den vaar bare eksepsjonellt god, og jeg burde notert den ned Bare å google trøffelkrem til Troikakake feks, kommer opp noen som er veldig gode da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 27. januar #164 Del Skrevet 27. januar Stargaze skrev (Akkurat nå): Bare å google trøffelkrem til Troikakake feks, kommer opp noen som er veldig gode da det gjør det nok, men jeg er litt oppsatt på akkurat denne, har ikke funnet noe som er likt i kombo med resten i troikaen desverre. men er lenge til jul, så ordner seg nok før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 27. januar #165 Del Skrevet 27. januar Jeg har ikke fått med meg alt som har skjedd, men synes hun er flink til å legge ut bakevideoer. Tipper folk flest som får henne opp på snap ikke aner noe om henne, så om hun fortsetter med kun baking kan det vel sikkert gå ganske bra for henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 27. januar #166 Del Skrevet 27. januar Hvorfor smiler hun aldri? Blir jo deprimert av å se på snappene hun lager. Aldri et smil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Purple Basil Skrevet 27. januar Populært innlegg #167 Del Skrevet 27. januar Snoker45 skrev (1 minutt siden): Hvorfor smiler hun aldri? Blir jo deprimert av å se på snappene hun lager. Aldri et smil. Hvorfor trykker folk seg inn på disse snappene? Har folk glemt alt det faenskapet hun stelte i stand for noen år siden? 32 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 27. januar #168 Del Skrevet 27. januar Purple Basil skrev (29 minutter siden): Hvorfor trykker folk seg inn på disse snappene? Har folk glemt alt det faenskapet hun stelte i stand for noen år siden? Øyenvippene ser komisk ut. De er hun alt for gammel til, og de får henne til å se enda eldre ut. . Nå er det fem år siden faenskapet, så da er det vel på tide med en benådning. Lurer mer på hvordan hun kan bo i det fine huset og dra på alle reisene hun drar på. Hvor får hun penger fra ???? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 27. januar #169 Del Skrevet 27. januar Nor skrev (5 minutter siden): Øyenvippene ser komisk ut. De er hun alt for gammel til, og de får henne til å se enda eldre ut. . Nå er det fem år siden faenskapet, så da er det vel på tide med en benådning. Lurer mer på hvordan hun kan bo i det fine huset og dra på alle reisene hun drar på. Hvor får hun penger fra ???? Huset hennes er ikke spesielt fint, det er et helt vanlig masseprodusert ferdighus som ligger i et område som ikke er veldig prispresset. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 27. januar #170 Del Skrevet 27. januar Nor skrev (18 minutter siden): Øyenvippene ser komisk ut. De er hun alt for gammel til, og de får henne til å se enda eldre ut. . Nå er det fem år siden faenskapet, så da er det vel på tide med en benådning. Lurer mer på hvordan hun kan bo i det fine huset og dra på alle reisene hun drar på. Hvor får hun penger fra ???? Hvorfor skal hun benådes? Har hun levert tilbake alle pengene hun svindlet til seg fra sårbare mennesker? 29 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 27. januar #171 Del Skrevet 27. januar Justlooking skrev (På 28.12.2024 den 20.40): Husker hun endelig gikk fra å leie til å kjøpe seg et vanlig hus før firmaene hennes gikk konkurs etter mye rabalder. Hvordan hun bor nå eller hva hun har levd av de siste årene aner jeg ikke. Tror hun har et konsulentfirma nå…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 1. februar #172 Del Skrevet 1. februar Margit777 skrev (På 26.1.2025 den 17.56): Uansett hvor mye penger de skylder har de råd til å fikse på utseende 😄 Men hva mener dere hun har endret på? Synes hun er lik jeg, men eldre… 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiso1234 Skrevet 1. februar #173 Del Skrevet 1. februar Ja synd man ikke kan skrive her hva hun egentlig driver med😂😉 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 1. februar #174 Del Skrevet 1. februar Kiso1234 skrev (1 minutt siden): Ja synd man ikke kan skrive her hva hun egentlig driver med😂😉 ?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 2. februar #175 Del Skrevet 2. februar Kiso1234 skrev (14 timer siden): Ja synd man ikke kan skrive her hva hun egentlig driver med😂😉 Whaaat?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 2. februar #176 Del Skrevet 2. februar Purple Basil skrev (På 27.1.2025 den 19.07): Hvorfor skal hun benådes? Har hun levert tilbake alle pengene hun svindlet til seg fra sårbare mennesker? Vi husker nok alle Wenche som var overlykkelig for å ha blitt "valgt" til å få lære av selveste Anne Brith. Hun visste ikke da at ingen ble valgt ut, det var massivt oppsøkende salg for å få hundrevis av småbloggere til å betale 10 000 kr rett i lomma på ABD. Wenche fulgte oppskriften til punkt og prikke, med dagens outfit osv- hun gikk all in. ABD hadde til og med sagt at hun virkelig hadde "it" og kom til å bli modell. Håper alt går bra med Wenche nå. Hatboka full av løgner og svada har vi vel også friskt i minne. Fanden skulle skremmes på flatmark og ble lansert som "jordskjælv" på God Morgen Norge. Kommer heller aldri over at Elden- paret gikk rett i fella de også, og stilte opp for å få slutt på "hatet". At det senere kom frem at hun hadde "rappet" fra andre influencere sine tråder på KG, samt at hun ble anmeldt for ren løgn i boken var det ikke så kommentarer til. Hørte ikke noe mer fra Elden om dette. Det siste fra den kanten var vel da advokaten til ABD (som jobber i Elden sitt byrå) bar vesken hennes gjennom byen sånn ca tre kvarter før "trollet sprakk". Kan ikke huske å ha sett/hørt en eneste unnskyldning, og det lille jeg har sett så langt tyder på at hun gjør comeback med det samme som hun holdt på med sist. Litt baking mest clickbait. Det er opp til hver enkelt om man vil bite på, men det blir sikkert bare bråk, trusler og anmeldelser denne gangen også. Det er det eneste hun egentlig har vist at hun kan utenom baking. Men hun klarer bare ikke å holde seg til den bakinga! 29 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 7. februar #177 Del Skrevet 7. februar Kiso1234 skrev (På 1.2.2025 den 18.53): Ja synd man ikke kan skrive her hva hun egentlig driver med😂😉 Hvorfor kan du ikke det? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 8. februar #178 Del Skrevet 8. februar Jeg skjønner ikke… hun tar håret i hestehale men lar halve håret henge foran ansiktet når hun baker. Da er vel vitsen med strikken borte og håret kommer i deigen uansett? Noen som vet hva hun jobber med nå? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anno1969 Skrevet 9. februar #179 Del Skrevet 9. februar Blir så kvalm av å se hun står der å baker til dine venninne, og slikker seg på fingrene flere ganger og fortsetter i deigen!!! Æsj, kunne aldri spist noe fra henne! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 10. februar #180 Del Skrevet 10. februar De der kjeksene med Oreo kake på toppen ser ut som et flycrash, eller noe laget i barnehagen. Hjelper ikke med sløyfer og dill dall. Og reklame i ett mens hun draaaaaaaar på alt hun sier 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå