Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Vipser

Anbefalte innlegg

Nor skrev (1 time siden):

Hvor får hun inntekter fra ? Kjøpt hus og bil, og ikke blogger på noen år? Snakker om oppussing, reiser mye, kjøpenegler, hår og vipper Hun må jo få penger fra et sted?

Tja, hun hadde en karriere som gamer-manager, men om det var så lukrativt vites ikke. Gjort opp for bedrageriene sine har hun øyensynlig ikke gjort, så hun burde fortsette å sitte stille i jollen sin. Evt. ro til Maldivene med det resterende opplaget av boken "Kvinner som hater kvinner og feil kvinne på KG", eller hva nå jordskjælvet hennes het.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rev. Revenge skrev (21 minutter siden):

Tja, hun hadde en karriere som gamer-manager, men om det var så lukrativt vites ikke. Gjort opp for bedrageriene sine har hun øyensynlig ikke gjort, så hun burde fortsette å sitte stille i jollen sin. Evt. ro til Maldivene med det resterende opplaget av boken "Kvinner som hater kvinner og feil kvinne på KG", eller hva nå jordskjælvet hennes het.

Gamer-manager ja, det hadde jeg glemt. 😆 

Kom på pizzaboy i samme slengen, og måtte sjekke han opp på Insta. Så ut som stedet hvil der, fremdeles båtliv, after-ski og St.Tropez-wanna be life der. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Gamer-manager ja, det hadde jeg glemt. 😆 

Kom på pizzaboy i samme slengen, og måtte sjekke han opp på Insta. Så ut som stedet hvil der, fremdeles båtliv, after-ski og St.Tropez-wanna be life der. 

Og da kom jeg på det pastellinnredede båthuset, "latet-som-spons" fra Gant og Lexington, og for ikke å glemme det ikoniske badedraktbildet. 

Så mange minner! 😆

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene hun kjøpte blomster til seg selv fra hemmelige beundrere… 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (19 timer siden):

Husker noe om at hun og moren til pizza boy ikke gikk helt overens? Synes synd i henne før, men så ble hun pinelig med  å bli bestevenninne med ei som var. Mye yngre, og trodde selv at hun var like ung.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil fremdeles virkelig ha oppskriften hennes på troika med trøffelkrem. men nekter følge henne og spørre på snap😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imblar skrev (23 timer siden):

Endret av Nor
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (1 minutt siden):

1301958D-D725-42CB-BC74-FFDEE219F72F.jpeg

Store forandringer. Måtte google for å lese hvordan hun kom seg inn i kjendislivet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva hun har fikset på? Ser jo ut som to forskjellige personer 🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 3.1.2025 den 18.55):

Og da kom jeg på det pastellinnredede båthuset, "latet-som-spons" fra Gant og Lexington, og for ikke å glemme det ikoniske badedraktbildet. 

Så mange minner! 😆

Badedraktsbildet ja🫣 med " gardinene" utenfor 😵

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 3.1.2025 den 18.55):

Så mange minner! 😆

Pæddan skrev (20 minutter siden):

Badedraktsbildet ja🫣 med " gardinene" utenfor 😵

Badedraktsbilde? Det må jeg ha gått glipp av, hva var greia? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4774.thumb.jpeg.95e371f6c4329ccf0d10daf967e7a531.jpegTakk og farvel. Nå er det mye så tull som blir postet, hun er på god vei tilbake til gammelt surr. Dette orker ikke jeg å gi noe klikk til hvertfall 😂

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (30 minutter siden):

Badedraktsbilde? Det må jeg ha gått glipp av, hva var greia? :)

Hun tok noen bilder både med og uten pizzaboy i den berømte badedrakten,  hvor leppene hang på utsiden av drakta🫣

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ganske så kvalm av influensere som leker konditor/baker og svinser rundt med langt, løst hår og lange løsnegler. Hun kan være så flink som bare det, men jeg hadde ikke orket å spise noe av de bakteriebombene. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (21 timer siden):

IMG_4774.thumb.jpeg.95e371f6c4329ccf0d10daf967e7a531.jpegTakk og farvel. Nå er det mye så tull som blir postet, hun er på god vei tilbake til gammelt surr. Dette orker ikke jeg å gi noe klikk til hvertfall 😂

Gjorde det samme her om dagen. Ikke giddi å trykka meg gjennom de storyene der, men har sett litt av overskriftene hennes og kjente at det der orker jeg ikke "sponse". Hun fortjener ikke tjene penger på sosiale medier. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (12 timer siden):

Jeg blir ganske så kvalm av influensere som leker konditor/baker og svinser rundt med langt, løst hår og lange løsnegler. Hun kan være så flink som bare det, men jeg hadde ikke orket å spise noe av de bakteriebombene. 

Enig. Lange negler og matlaging/baking er no-no, det ser direkte frastøtende ut. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...