Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl. 20:08 #381 Skrevet lørdag kl. 20:08 Isild skrev (5 timer siden): Før jeg lister meg ut av tråden igjen.. Vi husker også alle Wenche, som var sikker på at hun var valgt ut som en av 10 - fordi hun hadde en spesiellt bra blogg. Hun var veldig starstrucked. Utenifra var det bare vondt å se på. Håper det går bra med Wenche i dag. Hun gikk all in for å ta kurset seriøst, og "jobbet" hardt hver dag, det ble til ingenting, men jeg håper hun fikk noe ut av det personlig om ikke annet. https://wenchelarsen.blogg.no/gleder-meg-til-a-starte-pa-anne-brith-influencer-program.html Las gjennom denne og flere blogger nå (for ordens skyld skumleste og stikkprøver, har da liksom et liv) og de hun har valgt ut er mye enkle mennesker eller ADHD type mennesker, så skal gi ABD at hun er flink til å finne lette ofre 11
fusetufs Skrevet lørdag kl. 22:47 #382 Skrevet lørdag kl. 22:47 skulle tro hun hadde drept og torturet noen. 14500 kosta vist kurset wohooo for en kjeltring 1
blvck Skrevet lørdag kl. 22:50 #383 Skrevet lørdag kl. 22:50 fusetufs skrev (11 timer siden): Noen som har dommen? Ble det en rettsak ut av alt dette kaoset?
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 23:20 #384 Skrevet lørdag kl. 23:20 fusetufs skrev (32 minutter siden): skulle tro hun hadde drept og torturet noen. 14500 kosta vist kurset wohooo for en kjeltring Så hun er ikke kjeltring fordi du mener beløpet var lavt? For enkelte av influenserene var dette mye penger. Og totalt fikk hun inn ganske mange hundre tusen på svindelen. Er det et stort nok beløp for deg? 23 6
Kollontaj Skrevet lørdag kl. 23:59 #385 Skrevet lørdag kl. 23:59 https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/ Flere kategorier her om dama. Les og lær. 8 10
Fru Uperfekt Skrevet i går, 00:12 #386 Skrevet i går, 00:12 fusetufs skrev (1 time siden): skulle tro hun hadde drept og torturet noen. 14500 kosta vist kurset wohooo for en kjeltring Så om jeg tok 0.01 kr av alle i hele verdens bankkontoer så hadde det vært ok? 11
minimymlen Skrevet i går, 00:41 #387 Skrevet i går, 00:41 Fru Uperfekt skrev (22 minutter siden): Så om jeg tok 0.01 kr av alle i hele verdens bankkontoer så hadde det vært ok? Var ikke noe lignende plottet i en av Supermannfilmene på 80-tallet der en smarting overførte en avrundingssum (30 øre eller lignende i norsk valuta) per ansatt per lønning, og tjente seg rik på det samtidig som bedriften fikk store tap? For den bittelille summen utgjorde faktisk en stor del når det ble mange nok og ofte nok. Kan ikke forstå at noen kan forsvare det å ta seg betalt 14500 og ikke levere varene. 12
Bingo Bongo Skrevet i går, 00:56 #388 Skrevet i går, 00:56 minimymlen skrev (5 timer siden): Her skal jeg faktisk ta dama i forsvar, for det som skjedde der var faktisk ikke greit i det hele tatt. Det er tyveri. ........ Hun var faktisk ganske ydmyk da hun tok opp dette: Jeg har lagt ut et bilde av egen kake på egen blogg, og opplever nå at dette bildet (mis-)brukes av mange på nett, er dette greit? Bildetyveri er selvsagt ikke greit, men det blir liksom ekstra ironisk når samme dama blir tatt i å stjele andres bilder litt seinere.... https://influencere.wordpress.com/2019/06/20/anne-brith-nettbutikken-franskemakroner-no/ 14 7
minimymlen Skrevet i går, 01:16 #389 Skrevet i går, 01:16 Bingo Bongo skrev (12 minutter siden): Bildetyveri er selvsagt ikke greit, men det blir liksom ekstra ironisk når samme dama blir tatt i å stjele andres bilder litt seinere.... https://influencere.wordpress.com/2019/06/20/anne-brith-nettbutikken-franskemakroner-no/ Ja, og man kan jo spørre seg hva som skjedde underveis fra hun spurte om hjelp i SoMe-gruppa til dette togkræsjet her..... Hadde faktisk glemt denne "franske makroner"-fadesen hennes. I likhet med andre mageplask som matkasser og influencerkurs. Og mens hun "gikk i hi" og frem til intervjuet nå har hun vel også prøvd seg som "manager" i e-sport eller gaming? 12
Hjarte Skrevet 22 timer siden #390 Skrevet 22 timer siden Etter alle disse årene, og alt lureriet hun drev med, så finnes det fortsatt folk som prøver å forsvare henne. Det er så mye rart som foregår i verden nå at jeg nesten mister troa på menneskeheten. 21 1
Fru Uperfekt Skrevet 22 timer siden #391 Skrevet 22 timer siden minimymlen skrev (2 timer siden): Var ikke noe lignende plottet i en av Supermannfilmene på 80-tallet der en smarting overførte en avrundingssum (30 øre eller lignende i norsk valuta) per ansatt per lønning, og tjente seg rik på det samtidig som bedriften fikk store tap? For den bittelille summen utgjorde faktisk en stor del når det ble mange nok og ofte nok. Kan ikke forstå at noen kan forsvare det å ta seg betalt 14500 og ikke levere varene. Aner ikke, men fikk det som et spørsmål i forbindelse med å se om jeg kunne ta vanlig høyere utdanning. (Var hypotetisk og etisk spørsmål ikke matte) Siden jeg er hjemmeskolert 2
Aricia Skrevet 17 timer siden #392 Skrevet 17 timer siden Hjarte skrev (4 timer siden): Etter alle disse årene, og alt lureriet hun drev med, så finnes det fortsatt folk som prøver å forsvare henne. Det er så mye rart som foregår i verden nå at jeg nesten mister troa på menneskeheten. Kanskje, kanskje ikke. 5 1
Rastebenk Skrevet 15 timer siden #393 Skrevet 15 timer siden (endret) Vi kan jo droppe å mate troll? 😇 Davidsen har jo åpenbart ikke endret seg et fnugg, så hun fortsetter bare med å grave graven sin dypere helt selv uten vår hjelp. Men ja, veldig leit med alle som ble svindlet for masse penger ifbm influenserkurset. De fleste Davidsen lurte var enkle sjeler med stram økonomi. Det krever en helt egen mentalitet å lure de svakeste iblant oss. https://www.seher.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72112413 https://www.dagbladet.no/kjendis/nye-klager-etter-kursbrak/72130902 Endret 15 timer siden av Rastebenk 11 16
Fruktninja Skrevet 15 timer siden #394 Skrevet 15 timer siden fusetufs skrev (11 timer siden): skulle tro hun hadde drept og torturet noen. 14500 kosta vist kurset wohooo for en kjeltring Tja, hun startet med å invitere 10 personer som hun mente hadde potensial, 145 000 kroner der altså… Men det gikk ikke lenge før det ble utvidet til over 100 personer, og da er vi raskt oppe i 1,5 millioner dersom alle betalte fullt ut. 12 12
fusetufs Skrevet 15 timer siden #395 Skrevet 15 timer siden Fruktninja skrev (1 minutt siden): Tja, hun startet med å invitere 10 personer som hun mente hadde potensial, 145 000 kroner der altså… Men det gikk ikke lenge før det ble utvidet til over 100 personer, og da er vi raskt oppe i 1,5 millioner dersom alle betalte fullt ut. Fortsatt 5 år siden
Nor Skrevet 8 timer siden #396 Skrevet 8 timer siden (endret) Åltså… helt enig i at hun dummet seg ut da «kjendis statuen» gikk til hodet og hun tok av , og tok på seg ting hun tydeligvis ikke mestret. Men litt selvinnsikt bør mennesker ha før en ukritisk betaler en ny influenser. Men når jeg leser her, så må jeg le. Sitter virkelig folk og følger med og må mailer til utlandet om at hun har brukt et bilde? Hva med ungene til for eksempel Espen Lervåg , og andre kjendiser som hver eneste uke viser frem barna sine. Det har jammen vært en heksejakt FØR den svindelsaken. Jeg kikker av og til på snappende, men avslutter fort med lystenning og katte show. Synes mer synd i henne nå når hun som førtiåring, kler og klistrer på vipper og hår som en i tyveårene. Det virker desperat. Klikker noen ganger til kakene. Og bake kan hun. Dommerne i den kakekonkuransen er mer troverdige enn anonyme nett troll. Endret 8 timer siden av Nor
Ellenn Skrevet 8 timer siden #397 Skrevet 8 timer siden Nor skrev (11 minutter siden): Åltså… helt enig i at hun dummet seg ut da «kjendis statuen» gikk til hodet og hun tok av , og tok på seg ting hun tydeligvis ikke mestret. Men litt selvinnsikt bør mennesker ha før en ukritisk betaler en ny influenser. Men når jeg leser her, så må jeg le. Sitter virkelig folk og følger med og må mailer til utlandet om at hun har brukt et bilde? Hva med ungene til for eksempel Espen Lervåg , og andre kjendiser som hver eneste uke viser frem barna sine. Det har jammen vært en heksejakt FØR den svindelsaken. Jeg kikker av og til på snappende, men avslutter fort med lystenning og katte show. Synes mer synd i henne nå når hun som førtiåring, kler og klistrer på vipper og hår som en i tyveårene. Det virker desperat. Klikker noen ganger til kakene. Og bake kan hun. Dommerne i den kakekonkuransen er mer troverdige enn anonyme nett troll. En liten rettelse.. hun er ikke i 40-årene, hun er født i 1975, og ble 50 i år. 4 3
H3rmann Skrevet 7 timer siden #398 Skrevet 7 timer siden (endret) Dette er veldig enkelt. Svindler man, men gjør opp for seg, så kan man snakke om "tilgivelse". Hvis man ikke gjør det, er man fortsatt en svindler. Og det har ingenting med kjønn, "hat", "troll", størrelsen på beløpet, eller tid som har gått å gjøre. Selv om enkelte liker å fremstille det slik. Endret 7 timer siden av H3rmann 9 16
Sol Rampelyset Skrevet 6 timer siden #399 Skrevet 6 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt og innlegg fra helsepersonell. Sol, admin.
Nor Skrevet 4 timer siden #400 Skrevet 4 timer siden Ellenn skrev (3 timer siden): En liten rettelse.. hun er ikke i 40-årene, hun er født i 1975, og ble 50 i år. Da er det enda mer patetisk 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå