el-len Skrevet 31. august #21 Del Skrevet 31. august Hva har hun jobbet med siden sist hun var i rampelyset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 1. september #22 Del Skrevet 1. september el-len skrev (På 31.8.2024 den 12.21): Hva har hun jobbet med siden sist hun var i rampelyset? Ja dette lurer jeg på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 1. september #23 Del Skrevet 1. september Har hun snap anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 1. september #24 Del Skrevet 1. september FruK skrev (På 29.8.2024 den 16.38): nei, yngste er 12 nå. Vi fikk på likt og var i samme termingruppe. Hvor gammel er hun? Trodde hun var nærmere i midten av 50-årene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 2. september #25 Del Skrevet 2. september Klump skrev (2 timer siden): Hvor gammel er hun? Trodde hun var nærmere i midten av 50-årene! tror hun var 40-42 for 12 år siden. husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 2. september #26 Del Skrevet 2. september Klump skrev (8 timer siden): Hvor gammel er hun? Trodde hun var nærmere i midten av 50-årene! Hu er rundt 49, fant en reportasje fra 2011 hvor hun er 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 2. september #27 Del Skrevet 2. september Palmemor skrev (2 minutter siden): Hu er rundt 49, fant en reportasje fra 2011 hvor hun er 46 Mener du da 59? Kjennes ikke sånn ut, men 2011 er 13 år siden 😨 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 2. september #28 Del Skrevet 2. september (endret) Jeg skrev feil! 2021, ikke 2011 Endret 2. september av Palmemor . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 4. november #29 Del Skrevet 4. november Vanilje70 skrev (På 2.9.2024 den 1.13): Har hun snap anyone? Yes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 4. november #30 Del Skrevet 4. november Palmemor skrev (På 2.9.2024 den 9.47): Hu er rundt 49, fant en reportasje fra 2011 hvor hun er 46 Mer 56 mener du vel da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 5. november #31 Del Skrevet 5. november M.H85 skrev (På 4.11.2024 den 14.54): Mer 56 mener du vel da... Hun skrev over at hun mente 2021, ikke 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet fredag kl 20:25 #32 Del Skrevet fredag kl 20:25 Hvilken Isabel var det hun var bestis med en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet fredag kl 21:08 #33 Del Skrevet fredag kl 21:08 nøtta skrev (43 minutter siden): Hvilken Isabel var det hun var bestis med en periode? Isabel Rinaldi Carlsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet lørdag kl 19:58 #34 Del Skrevet lørdag kl 19:58 Julemarsipan skrev (På 1.9.2024 den 21.02): Ja dette lurer jeg på også Hun er aktiv på Snap for tiden, mye bakegreier. I dag postet hun en bli-med-meg-på-jobbreise-greie der inntrykket skulle våre glamorøs budsinessdame på jobbreise, viste at hun reiste til Tromsø for et mystisk møte- Men ingenting om hva jobben eller møtet faktisk går ut på, selvsagt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet søndag kl 11:02 #35 Del Skrevet søndag kl 11:02 Om hun holder ungene unna, samt dropper svindel så blir jeg gjerne med på en ny runde med Anne-Brith 😆 Ser jo at hun igjen prøver gi oss et glansbilde, men enn så lenge gjør hun en god jobb med filmingen og editene på bakevideoene. Jeg fikk ihvertfall prematur julestemning 🎅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gazza Skrevet søndag kl 14:11 #36 Del Skrevet søndag kl 14:11 Syns det er kjekt å følge henne nå pga bakingen. Håper ikke det går henne til hodet som sist. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet søndag kl 14:17 #37 Del Skrevet søndag kl 14:17 gazza skrev (4 minutter siden): Syns det er kjekt å følge henne nå pga bakingen. Håper ikke det går henne til hodet som sist. Hva skjedde "sist"? Jeg har ikke hørt om henne før hun dukka opp på utforsk for litt siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet søndag kl 14:30 #38 Del Skrevet søndag kl 14:30 yamask skrev (3 timer siden): Om hun holder ungene unna, samt dropper svindel så blir jeg gjerne med på en ny runde med Anne-Brith 😆 Ser jo at hun igjen prøver gi oss et glansbilde, men enn så lenge gjør hun en god jobb med filmingen og editene på bakevideoene. Jeg fikk ihvertfall prematur julestemning 🎅 Baking kan hun, så jeg håper også hun holder seg til det. Men det har dessverre allerede vært en del barn i monitor også nå. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet søndag kl 21:00 #39 Del Skrevet søndag kl 21:00 MissCortado skrev (6 timer siden): Baking kan hun, så jeg håper også hun holder seg til det. Men det har dessverre allerede vært en del barn i monitor også nå. Tre av barna bare det siste døgnet. Yngste er med og lager bake-ontent i dag, før hu har publisert en skryteinnlegg om at barnet går en klasse over sitt alderstrinn. Husker hun skrev masse om det tidligere, så alt ved det gamle, altså. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet i går, 04:31 #40 Del Skrevet i går, 04:31 Er det reklame mellom snapene hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå