Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
fusetufs skrev (Akkurat nå):

IMG_7041.jpeg

Her var det motpart dom startet med å ringe rundt til ab annonsører og hun jobbet i skatteetaten👀

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

«Dreit seg ut» er en forvrengt virkelighet.

Hun lurte folk og når hun fikk kritikk truet hun de og gikk til arbeidsgivere og familie.

Jeg er enig i at hun var syk men ikke slik du prøver å fremstille det.

Det vet jeg ingen ting om hvordan syk hun var og drt vet nok ikke du heller om du ikke er direkte part i dette

• Liker 1
Skrevet
fusetufs skrev (4 minutter siden):

Hun ble jo ikke anmeldt av skatteetaten engang. 😳 hu dreit seg ut med en foretningside og ble syk

Jeg syns det er fint at hun har mennesker (deg og flere) som støtter seg. Men jeg tror helt ærlig at dette forsvaret (eller bagatelliseringen som jeg vil kialle det ) nå kun vil være ødeleggende for AB. Det vil medføre at samtlige linker til gammel fakta og dritt vil bli lagt ut. 

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet
Isild skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det er fint at hun har mennesker (deg og flere) som støtter seg. Men jeg tror helt ærlig at dette forsvaret (eller bagatelliseringen som jeg vil kialle det ) nå kun vil være ødeleggende for AB. Det vil medføre at samtlige linker til gammel fakta og dritt vil bli lagt ut. 

Det er jo dette de fleste infulensere og bloggere blir utsatt for om det ikke er dom bør man holde seg for god til å si sånn og sånn er det for det vet vi ingen ting om 

Skrevet
fusetufs skrev (4 minutter siden):

IMG_7041.jpeg

Du glemte denne, men det passer kanskje ikke inn med narrativet du prøver å overbevise om?

Sitat

Hun har ikke besvart DNs spørsmål om dokumentasjon på at Engen har vært ute etter henne over lengre tid.

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet

Bare forfi det står i avisa om mange nok påstår at sånn er det så vet vi ikke det

Skrevet (endret)
Isild skrev (3 minutter siden):

Jo mer forsvaret vil rope om bagatellisering, jo mer grums fra mørket vil legges ut. Det var vel det AB snakket om da "hemmeligheten" hun følte nesten ble avslørt kom nærmere og nærmere… Og så trakk hun seg unna for å…. *sjekker papirene* skjerme barna sine? 

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå):

Du glemte denne, men det passer kanskje ikke inn med narrativet du prøver å overbevise om?

Hehe leste ikke så langt engang😂 men hun begynte ringe og fikk svar 

Skrevet
Sugar&Spice skrev (Akkurat nå):

Jo mer forsvaret vil rope om bagatellisering, jo mer grums fra mørket vil legges ut. Det var vel det AB snakket om da "hemmeligheten" hun følte nesten ble avslørt kom nærmere og nærmere… Og så trakk hun seg unna for å…. *sjekker papirene* barna sine? 

Dette ligger jo åpent men fortsatt vet vi ikke sannheten

Skrevet

Hehe leste ikke så langt engang😂 men hun begynte ringe og fikk svar 

Tom påstand. Som hun ikke klarer å dokumentere. Altså løgn for å prøve å flytte fokus bort fra sin kritikkverdige adferd og over på noen andre. Og det passer da veldig godt at det er noen i Skatteetaten så hun kan skape tvil nok til at hun får sympati.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen av oss vet sannheten om Anne Brith. 

Forsvaret ditt vil ikke male Anne Brith i et penere lys slik du tror - men at "hemmelighetene" kommer frem istedenfor. 

• Liker 24
  • Nyttig 8
Skrevet
fusetufs skrev (1 minutt siden):

Hva er det vi ikke vet?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
fusetufs skrev (2 minutter siden):

Det er jo dette de fleste infulensere og bloggere blir utsatt for om det ikke er dom bør man holde seg for god til å si sånn og sånn er det for det vet vi ingen ting om 

Ok

Mulig du er ute i ABD sitt ærend for å provosere liv i denne tråden. Jeg blir ikke med på det. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

ok. 

De aller færreste her har nok svindlet andre mennesker for masse penger, men også tatt fra de håpet deres. De aller færreste har løyet på seg "hets" (ref boken du nevner) og de aller færreste har oppsøkt andre mennesker med trusler og søksmål for å skremme. Boken var et mageplask full av løgn. 

Men det er fint at hun sover godt om natten. Jeg unner henne alt godt, men ser desverre ingen tegn til å innrømme noe av det hun har gjort, eller snev av unnskyld til de hun har såret. 

Det er HUN som har hatt det vondt, og hun er bare snill. Same old.... 

Var det ikke noe med en politi som hun fikk medhold i retten med ? Husker ikke hva det var ? Og noe med svigermoren til en ung kjæreste ? Pizzagutten eller noe sånt ? Hva var det som nesten ble oppdaget ?

• Liker 2
Skrevet

Noen som vet hva som nesten ble oppdaget ? Bor hun enda i huset hun kjøpte ? 

• Liker 3
Skrevet
Nor skrev (Akkurat nå):

Var det ikke noe med en politi som hun fikk medhold i retten med ? Husker ikke hva det var ? Og noe med svigermoren til en ung kjæreste ? Pizzagutten eller noe sånt ? Hva var det som nesten ble oppdaget ?

Må ærlig innrømme at jeg ikke husker, men husker at det var "noe" jeg også. Mulig noen har faktaene om det?

Og som jeg tidligere nevnte i tråden her nå, det er jo bare dumt for ABD at all denne gamle driten blir dratt frem igjen, for alt ligger jo på nettet. 

Politimannen hadde vel kalt henne hva mange andre tenkte tror jeg (selvsagt helt upassende) - og ble anmeldt. Svigermoren tror jeg hun mer eller mindre hang ut som både voldelig og fryktelig. 

"Hva som nesten ble oppdaget" tror jeg bare er en cliffhanger i kjent ABD-stil. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ganske åpenbart at det er Anne Brith som tar opp denne hemmeligheten og hele tiden bruker det som en spennende mulig avsløring - «følg med!».

Manipulering i kjent ABD stil. Hun er tilbake. Hun har ikke endret seg. Og hun vil utnytte og lure folk igjen. Så vær obs.

• Liker 29
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

https://www.vg.no/rampelys/i/x3a7aG/skatteetaten-avdekket-mulige-straffbare-forhold-i-influencer-selskap

"Juridisk direktør i Forbrukertilsynet, Frode Elton Haug, bekrefter at Davidsen har brutt loven flere ganger.

– Vi har sendt et brev til henne, hvor det fremgår at hun har brutt markedsføringsloven og angrerettsloven, sier han til TV 2."

Screenshot_20251227_133621_Chrome.jpg

Screenshot_20251227_133750_Chrome.jpg

Screenshot_20251227_133906_Chrome.jpg

https://www.vg.no/rampelys/i/x3a7aG/skatteetaten-avdekket-mulige-straffbare-forhold-i-influencer-selskap

"Skatteetaten har iverksatt kontroll av selskapet. Bakgrunnen er at mange av disponeringene i selskapet tilsynelatende er av privat karakter, uttrykte bobestyrer Wangen, som videre omtalte driftskostnadene som «svært høye»."

Screenshot_20251227_134057_Chrome.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...