Jobbermedbarn Skrevet lørdag kl. 06:43 #321 Skrevet lørdag kl. 06:43 Kollontaj skrev (5 timer siden): Aldri vært slem med noen. Ok. Det utsagnet sier det meste. Null utvikling. Enig. Slike personligheter forandrer seg aldri og burde aldri dras frem i lyset igjen. 24 1 7
Fru Uperfekt Skrevet lørdag kl. 06:50 #322 Skrevet lørdag kl. 06:50 Purple Basil skrev (8 timer siden): Samme gamle Anne Brith ja 😆 "For ett år siden var hun på jobbreise. Midt i sikkerhetskontrollen på Gardermoen oppsto det et øyeblikk som skulle vise seg å bli avgjørende for henne. En ung dame tok tak i hånda hennes og sa: «Du får ikke gå gjennom kontrollen før du sier at du skal komme tilbake. Vi trenger oppskriftene dine - og vi trenger deg»." Jeg tar 1000 kr på ting som aldri har skjedd ... 35 1 8
Sugar&Spice Skrevet lørdag kl. 06:52 #323 Skrevet lørdag kl. 06:52 Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden): Jeg tar 1000 kr på ting som aldri har skjedd ... Jeg skal spise julesokken min om den uttalelsen der er sann. 25 2
Isola2 Skrevet lørdag kl. 06:52 #324 Skrevet lørdag kl. 06:52 Purple Basil skrev (8 timer siden): Samme gamle Anne Brith ja 😆 "For ett år siden var hun på jobbreise. Midt i sikkerhetskontrollen på Gardermoen oppsto det et øyeblikk som skulle vise seg å bli avgjørende for henne. En ung dame tok tak i hånda hennes og sa: «Du får ikke gå gjennom kontrollen før du sier at du skal komme tilbake. Vi trenger oppskriftene dine - og vi trenger deg»." Det der skjedde aldri. Det intervjuet er jo bare vås og full av løgn. Hun kjørte alt på trynet med oppførselen sin og hun var aldri så stor at «alle» visste hvem hun var. Hun levde på kreditt for å fremstå som rik og suksessfull, men holdt på å miste huset. For ei kjerring av et grusomt menneske! 36 11
Oxana Skrevet lørdag kl. 07:00 #325 Skrevet lørdag kl. 07:00 (endret) Husker henne fra DinBaby for 20 år siden. Klin gal. Minner om hun som var gift med creepy FrP politiker og tagget eget hus. Finmark…. Endret lørdag kl. 07:01 av Oxana 17 7
Sugar&Spice Skrevet lørdag kl. 07:04 #326 Skrevet lørdag kl. 07:04 (endret) Oxana skrev (4 minutter siden): Husker henne fra DinBaby for 20 år siden. Klin gal. Minner om hun som var gift med creepy FrP politiker og tagget eget hus. Finmark…. Laila-saken bør ligge. Den dama er jo syk og bør vernes for seg selv. Hun lurte jo ektemannen og alle andre trill rundt, og nekter for det. Endret lørdag kl. 07:06 av Sugar&Spice 5 3
Isild Skrevet lørdag kl. 07:06 #327 Skrevet lørdag kl. 07:06 Purple Basil skrev (8 timer siden): Samme gamle Anne Brith ja 😆 "For ett år siden var hun på jobbreise. Midt i sikkerhetskontrollen på Gardermoen oppsto det et øyeblikk som skulle vise seg å bli avgjørende for henne. En ung dame tok tak i hånda hennes og sa: «Du får ikke gå gjennom kontrollen før du sier at du skal komme tilbake. Vi trenger oppskriftene dine - og vi trenger deg»." Jeg fikk flashbacks til da hun og en date var ute og gikk tur eller noe, men fikk ikke gå i fred fordi hun ble helt "løpt ned" av ville fans. 😂 28 3
Oxana Skrevet lørdag kl. 08:07 #328 Skrevet lørdag kl. 08:07 Sugar&Spice skrev (1 time siden): Laila-saken bør ligge. Den dama er jo syk og bør vernes for seg selv. Hun lurte jo ektemannen og alle andre trill rundt, og nekter for det. Mener bare at Anne Brith har samme vibbene. Stormannsgal og i sin egen verden 14 1
Rastebenk Skrevet lørdag kl. 08:39 #329 Skrevet lørdag kl. 08:39 Husker dere alle hun svindlet med influenserprogrammet sitt? Og hva var fadesen med Gant igjen, hun løy på seg et samarbeid? 25 1
Isild Skrevet lørdag kl. 09:06 #330 Skrevet lørdag kl. 09:06 Rastebenk skrev (21 minutter siden): Husker dere alle hun svindlet med influenserprogrammet sitt? Og hva var fadesen med Gant igjen, hun løy på seg et samarbeid? Influenserprogrammet var ren svindel ja. Hun/de fikk det til å høres som om håpefulle og talentfulle innfluencere ble valgt ut, mens det i realiteten var at de drev oppsøkende virksomhet for å få med så mange ubetydelige småbloggere som mulig. Pengene gikk rett i lommen til Anne Brith, og kurset var uten innhold og oppfølging for de som betalte. Gant tror jeg var at hun brukte klær med merket, og #Gant eller noe sånt, helt klart for å insinuere et samarbeid. Men hun er jo bare snill, god og autentisk... sier hun, 30 2
Fruktninja Skrevet lørdag kl. 09:15 #331 Skrevet lørdag kl. 09:15 Rastebenk skrev (32 minutter siden): Husker dere alle hun svindlet med influenserprogrammet sitt? Og hva var fadesen med Gant igjen, hun løy på seg et samarbeid? Fritt etter hukommelsen så korriger gjerne, men hun brukte vel en del gant klær/kopper(?)/andre ting med lett synlig logo på bilder som hadde fint lite og ingenting med merkevaren å gjøre, og tagget Gant i innlegget for å få det til å virke som sponsing? Tror og hun hadde bedt om samarbeid men de takket nei. 16 2
Isild Skrevet lørdag kl. 10:09 #332 Skrevet lørdag kl. 10:09 Fruktninja skrev (50 minutter siden): Fritt etter hukommelsen så korriger gjerne, men hun brukte vel en del gant klær/kopper(?)/andre ting med lett synlig logo på bilder som hadde fint lite og ingenting med merkevaren å gjøre, og tagget Gant i innlegget for å få det til å virke som sponsing? Tror og hun hadde bedt om samarbeid men de takket nei. Jeg husker det også slik. Tror muligens hun gjorde det samme med Lexington. Dette var vel i "fin frue i båthus", og kleint badedrakt-sjokk -perioden. 15 1
Era Vulgaris Skrevet lørdag kl. 10:36 #333 Skrevet lørdag kl. 10:36 Rastebenk skrev (1 time siden): Husker dere alle hun svindlet med influenserprogrammet sitt? Og hva var fadesen med Gant igjen, hun løy på seg et samarbeid? Den gamle tråden om henne ligger fortsatt på Rampelys, der finner man all informasjon om alt det hun holdt på med. 9 5
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 11:54 #335 Skrevet lørdag kl. 11:54 fusetufs skrev (5 minutter siden): Noen som har dommen? Jeg skjønner hva du forsøker. Men man trenger ikke være dømt i en rettssak for å bli kritisert for oppførsel og adferd. 16 7
fusetufs Skrevet lørdag kl. 11:57 #336 Skrevet lørdag kl. 11:57 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner hva du forsøker. Men man trenger ikke være dømt i en rettssak for å bli kritisert for oppførsel og adferd. Jeg bare lurer hva hun er dømt for? Var det nok til tiltale ? Eller er det ord mot ord husker saken men fikk aldri med meg om hun ble dømt. Virka ikke helt gode de som anklaget heller spør du meg så hva som er sannheten vet ikke jeg 😊
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 11:59 #337 Skrevet lørdag kl. 11:59 fusetufs skrev (1 minutt siden): Jeg bare lurer hva hun er dømt for? Var det nok til tiltale ? Eller er det ord mot ord husker saken men fikk aldri med meg om hun ble dømt. Virka ikke helt gode de som anklaget heller spør du meg så hva som er sannheten vet ikke jeg 😊 Du kan jo lese denne fra Dagens Nærligsliv: https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 Ingen dom der men beskriver en veldig tydelig adferd som på mange måter kunne vært anmeldt og dømt for. Uansett en svært kritikkverdig oppførsel fra noen som skal være en voksen influenser. 20 2
fusetufs Skrevet lørdag kl. 12:02 #338 Skrevet lørdag kl. 12:02 Hun ble jo ikke anmeldt av skatteetaten engang. 😳 hu dreit seg ut med en foretningside og ble syk
fusetufs Skrevet lørdag kl. 12:06 #339 Skrevet lørdag kl. 12:06 skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Du kan jo lese denne fra Dagens Nærligsliv: https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 Ingen dom der men beskriver en veldig tydelig adferd som på mange måter kunne vært anmeldt og dømt for. Uansett en svært kritikkverdig oppførsel fra noen som skal være en voksen influenser.
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 12:06 #340 Skrevet lørdag kl. 12:06 fusetufs skrev (2 minutter siden): Hun ble jo ikke anmeldt av skatteetaten engang. 😳 hu dreit seg ut med en foretningside og ble syk «Dreit seg ut» er en forvrengt virkelighet. Hun lurte folk og når hun fikk kritikk truet hun de og gikk til arbeidsgivere og familie. Jeg er enig i at hun var syk men ikke slik du prøver å fremstille det. 27 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå