sitry Skrevet 25. mai #241 Skrevet 25. mai Tittet innom såvidt i dag, går sååå treigt når hun snakker og hva ER det med de vippene hennes? 6
tyggis Skrevet 26. mai #242 Skrevet 26. mai Fortsatt utleggspant i boligen som stammer tilbake til 2021, og noe nytt fra 2025. Så innimellom der har hun nok betalt noe. Var lenge tatt pant fra det advokatfirmaet som hun la ut bilde av på IG "når man bruker advokaten som veskebærer" Dødsharry hele kjerringa. 18 7
Isild Skrevet 26. mai #243 Skrevet 26. mai tyggis skrev (3 timer siden): Fortsatt utleggspant i boligen som stammer tilbake til 2021, og noe nytt fra 2025. Så innimellom der har hun nok betalt noe. Var lenge tatt pant fra det advokatfirmaet som hun la ut bilde av på IG "når man bruker advokaten som veskebærer" Dødsharry hele kjerringa. Kommer aldri til å forstå at også Elden-paret gikk rett i baret. Sol Elden skrev vel til og med forord i boken. Når det er sagt, så skal hun få snakke så sakte hun vil, ha så lange eller korte vipper hun vil og gjøre hva hun vil for min del - så lenge hun ikke igjen skremmer, truer, utnytter og lurer folk. 26 5
Bondi Skrevet 28. mai #244 Skrevet 28. mai plomman skrev (På 25.5.2025 den 0.57): Neimen asså, går det ann å snakke saktere eller 😂 trodde ikke det skulle være såå ille, så gikk inn for å se. Men det var jo nesten verre 😂 herregud det er det dummeste jeg har sett og hørt på en god stund Jeg måtte slette hele dama når den trege snakkingen toppet seg💀Makan så tilgjort for å få inn mest mulig penger - og så gjennomskuende. 9 4
Nor Skrevet 12. juni #245 Skrevet 12. juni Dere som sier hun er nær å bli kastet ut av huset…. Nå skal hun legge ny plen ?! Hvor har dere det fra at hun har dårlig råd ? 1
Isola2 Skrevet 12. juni #247 Skrevet 12. juni Nor skrev (7 timer siden): Dere som sier hun er nær å bli kastet ut av huset…. Nå skal hun legge ny plen ?! Hvor har dere det fra at hun har dårlig råd ? Tror hun klarte å betale den regninga som utløste tvangssalget i siste sekund. Men sykt at hun bruker penger på plen i stedet for å betale ned resten 6 2
Jadaomatte Skrevet 13. juni #248 Skrevet 13. juni Margit777 skrev (På 25.5.2025 den 0.01): Neiiii, ikke gi det der tv tid. Joooo…! 😆😆 La Hallgeir kjefte på henne! 4
Nor Skrevet 13. juni #249 Skrevet 13. juni Jadaomatte skrev (16 minutter siden): Joooo…! 😆😆 La Hallgeir kjefte på henne! Skal hun på tv? For hva ? Hun antydet jo det tidligere
Jadaomatte Skrevet 13. juni #250 Skrevet 13. juni Nor skrev (21 minutter siden): Skal hun på tv? For hva ? Hun antydet jo det tidligere Jeg aner ikke, det var bare noen som foreslo at hun kunne være med i Luksusfellen. Jeg kan aldri tenke meg at hun hadde villet det, men det hadde vært festlig😆 8
Sol Rampelyset Skrevet 15. juni #252 Skrevet 15. juni Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
JojoMoyes Skrevet 16. juli #253 Skrevet 16. juli Spesielt å fyre opp 4 svære kubbelys når det er sommer og ca 1000 grader 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 7 1
Nor Skrevet 13. august #254 Skrevet 13. august Når hun slår opp døren til soverommet og kommer ut i babydoll. Onlyfans neste 😜 7 4
Rev. Revenge Skrevet 13. august #255 Skrevet 13. august Foreslår at bedragerigamla forbigås i stillhet. 24 1 18
garfunkel Skrevet 13. august #256 Skrevet 13. august sitry skrev (På 25.5.2025 den 23.00): Tittet innom såvidt i dag, går sååå treigt når hun snakker og hva ER det med de vippene hennes? De med naturlig skråvinklet øyeform / \ får et veldig trøtt utseende når de fester parykk på vippene. Det ser pent ut i en Disney tegnefilm, men ikke spesielt flatterende i virkeligheten 19 2
Purple Diamond Skrevet 13. august #257 Skrevet 13. august JojoMoyes skrev (På 16.7.2025 den 20.01): Spesielt å fyre opp 4 svære kubbelys når det er sommer og ca 1000 grader 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ For kosens skyld, kanskje? Har lys i hele stua, jeg, uansett årstid og temperatur. Synes det er koselig 😊✨ 3
Minipilla Skrevet 15. august #258 Skrevet 15. august Pynter hun faktisk juletreet i midten av august??
Nor Skrevet 16. august #259 Skrevet 16. august Rev. Revenge skrev (På 13.8.2025 den 19.21): Foreslår at bedragerigamla forbigås i stillhet. Nei…. Gøy og følge henne . Lurer bare på hva hun lever av ?? Fascinerende. Flott møblert på utsiden, men nesten tom kjedelig stue. 2
Rev. Revenge Skrevet 16. august #260 Skrevet 16. august Nor skrev (5 minutter siden): Nei…. Gøy og følge henne . Lurer bare på hva hun lever av ?? Fascinerende. Flott møblert på utsiden, men nesten tom kjedelig stue. Fullstendig uinteressant. Bedragerikvinnfolket bør først og fremst gjøre opp for seg og glemme forsøk på å revitalisere overgangsalderjordskjælv. Det er alltid ledig jobb på Alcoa eller på Halsøy. 23 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå