Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nor skrev (44 minutter siden):

Leier hun det huset hun bor i nå ? Fikk med meg at hun leide før hun flyttet i huset.  Skal hun være med i noe på TV ? Det var overskriften i snap… men etter å ha trykket minst 30 ganger, var hun enda ikke kommet til saken. 

Nei, det var det hun kjøpte 

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (På 9.3.2025 den 21.01):

Fordi bakemaskinen først stoppet men så virket den igjen så hun mener hun må ha ny i morgen 😬

Gikk sikkert varm, som hårføner gjør i blandt.

Vintermåne skrev (4 timer siden):

Oi, blei det? Har hun sagt det? (Helt utrolig hvis hun har sagt det- da hun virker til å leve for å opprettholde en fasade- koste hva det koste vil) 

Var inne og såg på snappen hennes i dag, har ikke sett på kjempelenge da jeg får karamba av den laaaaaaangsomme tilgjorte snakkinga hennes….. og i dag var det store problemer med unge gutter som kontakter henne 😂😂 og hun er ikke på datingapper lengre, men hun tror hun skal bytte ut bildene der- for de hun har der er nok for fine 😂😂 

altså- jeg ler meg i hjæl av hun der 🤣

Har hun vært sammen med noen siden pizzabunnen?

• Liker 3
Bondi skrev (På 5.4.2025 den 22.41):

Er det bare meg eller snakker hun super s-a-k-t-e på snap for å få lagd så mange snap-snutter som mulig?😅

Neimen asså, går det ann å snakke saktere eller 😂 trodde ikke det skulle være såå ille, så gikk inn for å se. Men det var jo nesten verre 😂 herregud det er det dummeste jeg har sett og hørt på en god stund 

• Liker 7
Margit777 skrev (10 timer siden):

Gikk sikkert varm, som hårføner gjør i blandt.

Har hun vært sammen med noen siden pizzabunnen?

Jeg aner ikke 🤷🏻‍♀️ har ikke sett noe særlig på hennes snap- hun irriterer meg grenseløst 🥵 

Hun var hvertfall utrolig plaget med unge menn/gutter som kontakter henne i dag 😆

• Liker 1
Vintermåne skrev (30 minutter siden):

Jeg aner ikke 🤷🏻‍♀️ har ikke sett noe særlig på hennes snap- hun irriterer meg grenseløst 🥵 

Hun var hvertfall utrolig plaget med unge menn/gutter som kontakter henne i dag 😆

Med mindre de unge mennene har ekstreme merkelige fetisher tviler jeg på det. Lyver vel som vanlig..

• Liker 17

Annonse

I dag forteller hun og gir reisetips - forteller om alle reisene hun har vært på …….. hun har opplevd så utrolig mye- blant annet TIGERsafari i Afrika 🙊🙊 (det kan jo hende det finnes en dyrepark med tigersafari i Johannesburg altså, men ….) 

også er hun «kul mamma» og forteller «lattermildt» om festene barna hennes har hatt hvor ungdommer lå strødd …… men hun synes de som hadde hatt fest der i natt var altfor dårlige til å feste, selv om de skal ha cred for at de fortsetter å feste etter russetida og ikke gir opp 🙃🤡🤡

• Liker 15
  • Nyttig 1

Noen som husker historien om pizzagutten. Husker det var noe med «svigermoren»  ???Dama må skjønne at hun er godt voksen. Det virker mot sin hensikt med de vippene og fnisingen. Skal huset hun bor i nå tvangsselges ? Ligger det på Finn.no? Herregud… skjønner ikke hvorfor jeg vil vite dette, men har fulgt henne tidligere i forrige leilighet, forholdet med pizzagutten og lest boken . Var spennende da hun hadde comeback, men kjenner det laaaaaaange pratet, trykkene og oppførselen nå bare er provoserende… og  mot min vilje  fasinerende 😂😂😂😂😩

• Liker 6
Nor skrev (49 minutter siden):

Noen som husker historien om pizzagutten. Husker det var noe med «svigermoren»  ???Dama må skjønne at hun er godt voksen. Det virker mot sin hensikt med de vippene og fnisingen. Skal huset hun bor i nå tvangsselges ? Ligger det på Finn.no? Herregud… skjønner ikke hvorfor jeg vil vite dette, men har fulgt henne tidligere i forrige leilighet, forholdet med pizzagutten og lest boken . Var spennende da hun hadde comeback, men kjenner det laaaaaaange pratet, trykkene og oppførselen nå bare er provoserende… og  mot min vilje  fasinerende 😂😂😂😂😩

Nei, huset hennes skal ikke tvangsselges - det er gammelt «nytt» som blusset opp igjen i denne tråden når den ble løftet nå… det ble ordnet opp i (på en eller annen måte) den gang, og det er der hun nå bor. 

enkefru skrev (Akkurat nå):

Nei, huset hennes skal ikke tvangsselges - det er gammelt «nytt» som blusset opp igjen i denne tråden når den ble løftet nå… det ble ordnet opp i (på en eller annen måte) den gang, og det er der hun nå bor. 

Nei, det er begjært tvangssalg på boligen i 2025. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Nor skrev (1 time siden):

Dette finner jeg ganske spesielt.  Man kan fint kjenne seg igjen i «godt voksen» og det «laaaange pratet»  For ikke å glemme «comeback»  😂😂

• Liker 1
Nor skrev (1 time siden):

Nei.

Det eneste man trenger å "huske" fra Anne Brith Davidsens herjing som influencer er dette:

Hennes stalking av kritiske lesere: https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746

Hennes kyniske svindel av godtroende deltakere på "influenserkurs": https://www.tv2.no/underholdning/anklager-anne-brith-davidsen-for-svindel-folk-er-redde-for-henne/11188784/

Hennes skandaløst håpløse forretningsdrift: https://www.dagbladet.no/kjendis/granskes-av-skatteetaten/73531118

Bare for å dra fram et lite knippe av eksempler og grunner til at Davidsen bare bør håpe på at så mange som mulig glemmer hennes hensynsløse framferd, og ikke drar opp denne tråden igjen. 

• Liker 18
  • Nyttig 12
Vintermåne skrev (3 timer siden):

I dag forteller hun og gir reisetips - forteller om alle reisene hun har vært på …….. hun har opplevd så utrolig mye- blant annet TIGERsafari i Afrika 🙊🙊 (det kan jo hende det finnes en dyrepark med tigersafari i Johannesburg altså, men ….) 

også er hun «kul mamma» og forteller «lattermildt» om festene barna hennes har hatt hvor ungdommer lå strødd …… men hun synes de som hadde hatt fest der i natt var altfor dårlige til å feste, selv om de skal ha cred for at de fortsetter å feste etter russetida og ikke gir opp 🙃🤡🤡

Tigersafari i Afrika 🤡snakk om å røpe seg som den løgner man er 🤢

• Liker 10
  • Nyttig 1

Annonse

Sugar&Spice skrev (2 timer siden):

Ser faktisk at det er slettet nå fra grunnboken,så det må ha vært nylig at hun klarte å unngå det. Men fremdeles en del utlegg på huset fra flere år tilbake hun ikke har betalt..så hun lever nok ikke i økonomisk sus og dus akkurat.

• Liker 10
Aricia skrev (1 time siden):

Nei.

Det eneste man trenger å "huske" fra Anne Brith Davidsens herjing som influencer er dette:

Hennes stalking av kritiske lesere: https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746

Hennes kyniske svindel av godtroende deltakere på "influenserkurs": https://www.tv2.no/underholdning/anklager-anne-brith-davidsen-for-svindel-folk-er-redde-for-henne/11188784/

Hennes skandaløst håpløse forretningsdrift: https://www.dagbladet.no/kjendis/granskes-av-skatteetaten/73531118

Bare for å dra fram et lite knippe av eksempler og grunner til at Davidsen bare bør håpe på at så mange som mulig glemmer hennes hensynsløse framferd, og ikke drar opp denne tråden igjen. 

Veldig enig i dette. 

Hun dro det altfor langt med boken sin også. https://www.vg.no/rampelys/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale

Hun uttalte en gang at når man har fått egen tråd på KG, DA er man kjent. Så jeg håper denne tråden får ligge brakk videre. Jeg kan ikke huske å ha sett en eneste beklagelse fra henne ift noe av alt det hun har utsatt andre for. 

• Liker 14
Sugar&Spice skrev (2 timer siden):

Oi, det var nytt for meg ja… tenkte det var bare den ene gangen jeg (da hun var aktiv sist), takk for info. Neimen ikke rart hun snapper for harde livet da 😅

• Liker 3
Annonse

Det spetakkelet på to ben bør forbigås i stillhet. Ikke har hun gjort opp for seg, og ikke har hun beklaget bedrageriene sine. Slikt skal ikke belønnes med ytterligere omtale og "comeback".

Svindleren Anne Britt Davidsen bør sitte veldig stille i båten sin og bli glemt.

• Liker 18
  • Nyttig 11
Vintermåne skrev (5 timer siden):

Tiger i Johannesburg zoo i 2015. Ikke veldig safariaktig den gangen i alle fall. IMG_8154.thumb.jpeg.0c30102e313f9378b0f8ea37c3b08911.jpeg

• Liker 6
Rev. Revenge skrev (1 time siden):

Det spetakkelet på to ben bør forbigås i stillhet. Ikke har hun gjort opp for seg, og ikke har hun beklaget bedrageriene sine. Slikt skal ikke belønnes med ytterligere omtale og "comeback".

Svindleren Anne Britt Davidsen bør sitte veldig stille i båten sin og bli glemt.

Enig!

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...