Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Vipser

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (4 timer siden):

"Tere is no elevator to suksess - you got to use te stairs..."

😂😂😂 stemmer det 😆🫣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun begynt med nytt whiteboard ennå? "Den første millionen er den vanskeligste"Hun er kanskje mest opptatt av utlevering av barn, dating og privatliv akkurat nå? +  bittelitt baking. 

Men "Business-Britt" med 7-8 selskaper kommer nok snart. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 14.2.2025 den 11.04):

Husker hun en gang sa at man ikke er kjent influencer før man har egen tråd på KG. Hun gikk fra baking til sideboob og bilde av mensen (se jeg er fortsatt fruktbar) Dette ble selvsagt lagt merke til (hun gjorde det jo for å bli lagt merke til) - og gikk ikke hus forbi tråden hennes på KG heller.

Senere gikk hun til angrep på tråden og kritikere med alt hun hadde. Det var alt fra å ringe arbeidsplassen til noen, til å skrive løgnaktig hatbok. Det hele endte ut i et cresendo av kaos, svindel, løgn og økonomisk mageplask. Hun vanket sammen med influencere som var halvparten av hennes alder, og var "fin frue" på besøk hos svigermor den korte tiden pizzagutten var inne i bildet. Så sprakk trollet. Jorskjælvet hun lanserte i sofaen til GMN sammen med Vår Staude ble høyst karmisk. 

Og nå begynner hun fanden meg på igjen. Hun er ikke sann. Bare å holde seg unna. 

Ja, det er helt vilt at folk har glemt alt det faenskapet hun stelte i stand for noen år siden. Ikke gi dama klikk folkens, ikke gi dama mer vann på mølla.

Endret av Purple Basil
  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 14.2.2025 den 11.04):

Husker hun en gang sa at man ikke er kjent influencer før man har egen tråd på KG. Hun gikk fra baking til sideboob og bilde av mensen (se jeg er fortsatt fruktbar) Dette ble selvsagt lagt merke til (hun gjorde det jo for å bli lagt merke til) - og gikk ikke hus forbi tråden hennes på KG heller.

Senere gikk hun til angrep på tråden og kritikere med alt hun hadde. Det var alt fra å ringe arbeidsplassen til noen, til å skrive løgnaktig hatbok. Det hele endte ut i et cresendo av kaos, svindel, løgn og økonomisk mageplask. Hun vanket sammen med influencere som var halvparten av hennes alder, og var "fin frue" på besøk hos svigermor den korte tiden pizzagutten var inne i bildet. Så sprakk trollet. Jorskjælvet hun lanserte i sofaen til GMN sammen med Vår Staude ble høyst karmisk. 

Og nå begynner hun fanden meg på igjen. Hun er ikke sann. Bare å holde seg unna. 

Ikke glem at hun stadig var hos advokater og politiet og anmeldte alt og alle over en lav sko 😅

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (29 minutter siden):

Hvorfor skal hun ikke bake mer 

Nei, det kan man spørre seg selv om. 🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nor skrev (35 minutter siden):

Hvorfor skal hun ikke bake mer 

Ingen bryr seg.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi bakemaskinen først stoppet men så virket den igjen så hun mener hun må ha ny i morgen 😬

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Er det bare meg eller snakker hun super s-a-k-t-e på snap for å få lagd så mange snap-snutter som mulig?😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...