Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (På 27.12.2025 den 21.08):

Las gjennom denne og flere blogger nå (for ordens skyld skumleste og stikkprøver, har da liksom et liv) og de hun har valgt ut er mye enkle mennesker eller ADHD type mennesker, så skal gi ABD at hun er flink til å finne lette ofre

ABIP begynte nok med riktige intensjoner. Tror Wenche var en av de som faktisk sendte inn søknad og sånn sett ble "trukket ut", men slik jeg husker det, så ble alle "trukket ut" - faktisk så begynte ABIP oppsøkende virksomhet etterhvert og ringte "bunnlista" på bloggplattformer for å få med seg nye. Erindrer at det kom helt ut av kontroll etterhvert og var hundre(vis) - pengene puttet AB rett i lomma - og leverte ingenting av kursinnhold eller oppfølging. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (10 timer siden):

ABIP begynte nok med riktige intensjoner. Tror Wenche var en av de som faktisk sendte inn søknad og sånn sett ble "trukket ut", men slik jeg husker det, så ble alle "trukket ut" - faktisk så begynte ABIP oppsøkende virksomhet etterhvert og ringte "bunnlista" på bloggplattformer for å få med seg nye. Erindrer at det kom helt ut av kontroll etterhvert og var hundre(vis) - pengene puttet AB rett i lomma - og leverte ingenting av kursinnhold eller oppfølging. 

Som du sier begynte nok ABIP med riktige intensjoner, men når søknader fra WL og hennes likesinnede begynte å strømme inn skjønte nok AB (og de andre som stod bak?) at her var det en stor kilde til inntekter og vipps gikk det fra 10 utvalgte til "alle skal med" uten at de hadde en plan for å levere noe til så mange kursdeltakere som det endte med å bli. Grådigheten tok rett og slett overhånd tror jeg.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Christiane_W skrev (5 timer siden):

Som du sier begynte nok ABIP med riktige intensjoner, men når søknader fra WL og hennes likesinnede begynte å strømme inn skjønte nok AB (og de andre som stod bak?) at her var det en stor kilde til inntekter og vipps gikk det fra 10 utvalgte til "alle skal med" uten at de hadde en plan for å levere noe til så mange kursdeltakere som det endte med å bli. Grådigheten tok rett og slett overhånd tror jeg.

Jeg tror også at det var noe som tok overhånd. Kan hende hun (de) også bare dyttet problemene foran, trodde hun kunne få kontroll på det / tenkte at de skulle rydde opp i det underveis (økonomiske forhold, levere kursinnhold osv) Det var bukken og havresekken rett og slett. Tror heller ikke AB hadde det særlig bra med seg selv for å være ærlig, og da kan man miste hodet fullstendig og gjøre ganske mye rart. 

Når det er sagt, så mener jeg hun burde stå for dette nå, kalle en spade for en spade. Hvordan hun forholder seg til det i ettertid sier veldig mye om henne. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Gode intensjoner er ikke godt nok når hun dikter opp hat for å skrive ei bok (løgn), går etter kritikere privat (hets), viser frem samarbeid hun ikke har (falskt), og selge kurs hun ikke har kompetanse på (svindel).

Jeg vet ikke hvor de gode intensjonene skulle ha vært?

• Liker 15
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...