Vipser Skrevet 22. august #1 Del Skrevet 22. august Etter mange stories, ser det ut til at Anne Brith er tilbake på instagram! Første innlegget på fem år. https://www.instagram.com/p/C-93KPcMm03Gx7JJIevDIVRZgetko4YPUZCD4k0/?igsh=MW9lbWdkZWdhMmFzNQ== Håper i det lengste at det kun vil dreie seg om kaker denne gangen, det er hun god på! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. august #2 Del Skrevet 22. august Hun skriver at barna har flyttet ut, men de var jo veldig unge da hun forsvant? Har de flyttet til sine fedre? Eller går tiden for fort for meg og jeg ikke har peiling på hva jeg snakker om? Den yngste kan fort være 20år liskom. 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. august #3 Del Skrevet 22. august Blåttvann skrev (5 minutter siden): Hun skriver at barna har flyttet ut, men de var jo veldig unge da hun forsvant? Har de flyttet til sine fedre? Eller går tiden for fort for meg og jeg ikke har peiling på hva jeg snakker om? Den yngste kan fort være 20år liskom. 🤣 Yngste var vel 11-12 i 2017. Så 18-19 nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 22. august #4 Del Skrevet 22. august Blåttvann skrev (Akkurat nå): Hun skriver at barna har flyttet ut, men de var jo veldig unge da hun forsvant? Har de flyttet til sine fedre? Eller går tiden for fort for meg og jeg ikke har peiling på hva jeg snakker om? Den yngste kan fort være 20år liskom. 🤣 De to eldste gikk vel på ungdomsskolen rundt den tiden hun forsvant? Eldste var 14 i 2017 og den yngste var 11, så det er nok veldig sannsynlig at alle har flyttet hjemmefra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. august #5 Del Skrevet 22. august Hjelp, tiden går fort ja. 😱 Lurer på hva hun har drevet med denne tiden hun var borte. Har hun hatt jobb f.eks. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 22. august #6 Del Skrevet 22. august Jeg trodde også barna var yngre, tiden flyr altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. august #7 Del Skrevet 22. august Minste er 11-12 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. august #8 Del Skrevet 22. august Blåttvann skrev (1 time siden): Hjelp, tiden går fort ja. 😱 Lurer på hva hun har drevet med denne tiden hun var borte. Har hun hatt jobb f.eks. Hun har hvertfall drevet gruppa «Knekkebrød-dietten» på Facebook i noen år nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 22. august #9 Del Skrevet 22. august Jeg avfulgte henne i forrige uke!!!!!! Søren ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 22. august #10 Del Skrevet 22. august Ja, da var hun tilbake igjen. Da venter jeg bare på JORDSKJÆLVET! 17 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 22. august #11 Del Skrevet 22. august Profilen forsvant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. august #12 Del Skrevet 22. august Får satse på at hun har dempet seg og ikke har så grandiose tanker om seg selv og urealistiske vyer av hva hun skulle oppnå. Ganske morsomt å se innslag fra bla GMN og artikler i avis/magasin. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 22. august #13 Del Skrevet 22. august (endret) Jeg ante ikke hvem hun var da hun for noen år siden havnet ved siden av meg og familien på buss fra flyplass til hotell på sydenferie. Hun var ganske intens, fikk med seg hva mine barn sa, og kommenterte likegodt svar til meg. Som om vi kjente hverandre, hun så meg rett i øynene og ga meg saklige innspill til det hun hørte bli sagt. Jeg var ganske satt ut over et ukjent menneske som så selvfølgelig skulle være en del av praten mellom meg og mine barn. Hun var absolutt hyggelig, men de sosiale antennene var ikke der. Endret 22. august av klarinetta 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 22. august #14 Del Skrevet 22. august Får ikke opp kontoen, så jeg er tydeligvis (fortsatt) blokkert. Det fra at jeg var kritisk og ganske krass i debatter rundt hennes virke/drama i sosiale medier-gruppen på Facebook 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 22. august #15 Del Skrevet 22. august Sugar&Spice skrev (5 timer siden): Jeg avfulgte henne i forrige uke!!!!!! Søren ta Heldigvis godkjente hun meg raskt igjen 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. august #16 Del Skrevet 22. august Vipser skrev (11 timer siden): Etter mange stories, ser det ut til at Anne Brith er tilbake på instagram! Første innlegget på fem år. https://www.instagram.com/p/C-93KPcMm03Gx7JJIevDIVRZgetko4YPUZCD4k0/?igsh=MW9lbWdkZWdhMmFzNQ== Håper i det lengste at det kun vil dreie seg om kaker denne gangen, det er hun god på! Får ikke opp dette jeg. Er vel blokkert jeg også da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 26. august #17 Del Skrevet 26. august Hun dukket plutselig opp på Snap-stories hos meg i går. Jeg har aldri fulgt henne på noe som helst, men har jo fulgt med litt i stormen rundt henne for noen år siden. Valgte å ikke se storyen, for orker ikke at hun dukker opp hele tiden, så algoritmene behøver ikke tro hun er en jeg vil se. Men antar hun da har betalt for profilering, siden hun dukker opp sli? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GreenHarmony Skrevet 27. august #18 Del Skrevet 27. august Angelheart2 skrev (17 timer siden): Hun dukket plutselig opp på Snap-stories hos meg i går. Jeg har aldri fulgt henne på noe som helst, men har jo fulgt med litt i stormen rundt henne for noen år siden. Valgte å ikke se storyen, for orker ikke at hun dukker opp hele tiden, så algoritmene behøver ikke tro hun er en jeg vil se. Men antar hun da har betalt for profilering, siden hun dukker opp sli? Hun dukker nok opp fordi hun har 66 tusen følgere, men skulle ikke forundret meg om hun forsøker å snike seg tilbake i rampelyset 😅 (pun not intended 🤭) Håper for hennes del (mest ungene!) at hun holder seg til baking, for det var et shitshow på slutten som minnet mer om en psykisk episode enn noe annet.. Snapchat er blitt mye større siden hun var aktiv sist, og man kan tjene gode penger på det. Så får vi se om bakeinteressen fortsetter eller om det varsles jordskjelv igjen 🫣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ventilator Skrevet 28. august #19 Del Skrevet 28. august GreenHarmony skrev (23 timer siden): Hun dukker nok opp fordi hun har 66 tusen følgere, men skulle ikke forundret meg om hun forsøker å snike seg tilbake i rampelyset 😅 (pun not intended 🤭) Håper for hennes del (mest ungene!) at hun holder seg til baking, for det var et shitshow på slutten som minnet mer om en psykisk episode enn noe annet.. Snapchat er blitt mye større siden hun var aktiv sist, og man kan tjene gode penger på det. Så får vi se om bakeinteressen fortsetter eller om det varsles jordskjelv igjen 🫣 Hva var det som skjedde sist? Mulig å få en kortversjon? 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 29. august #20 Del Skrevet 29. august Snublefot62 skrev (På 22.8.2024 den 11.48): Yngste var vel 11-12 i 2017. Så 18-19 nå. nei, yngste er 12 nå. Vi fikk på likt og var i samme termingruppe. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå