AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Hva slags undertøy bruker dere damer når dere trener? En god trenings-BH er selvsagt et must, men hva med truse? Bruker dere noen spesielle? Jeg sliter med at jeg svetter i underlivet slik at trusen blir våt. Trodde en stund jeg tisset på meg! Men det er nok svette, når jeg løper. Noen forslag til undertøy? Anonymkode: 65bd4...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg bruker syntetiske stringtruser. Jeg unngår både string og syntetiske stoffer som pesten ellers, men akkurat under trening er det det som funker best. Kjøper de billige på Cubus, de som ligger innrulla i noe greier ved kassen. Anonymkode: 31563...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags undertøy bruker dere damer når dere trener? En god trenings-BH er selvsagt et must, men hva med truse? Bruker dere noen spesielle? Jeg sliter med at jeg svetter i underlivet slik at trusen blir våt. Trodde en stund jeg tisset på meg! Men det er nok svette, når jeg løper. Noen forslag til undertøy? Anonymkode: 65bd4...6c7 Godt å høre at vi er flere, trodde jeg var den eneste som svetta i underlivet, så trusa blir våt. Jeg går for bomullstruser, de føles ok selv om de er våte, frem til jeg får skifta. Har også prøvd med truseinnlegg, men svetter sånn at det løsner og blir ekkelt. Spent på om det kommer noen gode tips i tråden her. Anonymkode: 2b7bb...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerte Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 Bomullsboxere fra Stormberg eller sportshipstere fra Pierre Robert (gamlesorten, liker ikke de nye, derav overgang til Stormberg). Og ja, de blir søkk våte. Ikke en tørr flekk på hverken truse, BH eller sokker her etter cardiotrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Del Skrevet 22. august 2024 Ikke noe spesielle truser nei. Bare passer på at det er noen som ikke krøller seg under tightsen. Blir gjennomvåt av svette ja, men dusjer jo alltid etter trening uansett, og bytter undertøy da. Det er veldig vanlig svette når man trener. Anonymkode: 2d7e2...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 22. august 2024 #6 Del Skrevet 22. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke noe spesielle truser nei. Bare passer på at det er noen som ikke krøller seg under tightsen. Blir gjennomvåt av svette ja, men dusjer jo alltid etter trening uansett, og bytter undertøy da. Det er veldig vanlig svette når man trener. Anonymkode: 2d7e2...d25 Endret 22. august 2024 av Linda1972 Trykte feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #7 Del Skrevet 22. august 2024 Enig i at det er vanlig å svette, men ingen av mine venninner svetter sånn at trusa blir gjennomvåt. Jeg har nemlig spurt 😄Trusene deres blir våte i korsryggen, hos meg er hele trusa klissvåt. For meg er det mest praktisk å kjøre hjem og dusje, så jeg sitter på et håndkle i bilen. Også syns jeg det er ekkelt at det blir en våt flekk på treningsapparatene. Hvordan løser dere det? Jeg vasker det selvfølgelig, men akkurat når jeg reiser meg, syns jeg det er flaut med den våte flekken. Anonymkode: 2b7bb...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Del Skrevet 22. august 2024 Bruker vanlig g-streng som alltid. Og alle svetter jo også i underlivet når de trener hardt. Når jeg løper intervaller kan alle kærne inkludert undertøy vris opp etterpå Anonymkode: d78e8...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #9 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig i at det er vanlig å svette, men ingen av mine venninner svetter sånn at trusa blir gjennomvåt. Jeg har nemlig spurt 😄Trusene deres blir våte i korsryggen, hos meg er hele trusa klissvåt. For meg er det mest praktisk å kjøre hjem og dusje, så jeg sitter på et håndkle i bilen. Også syns jeg det er ekkelt at det blir en våt flekk på treningsapparatene. Hvordan løser dere det? Jeg vasker det selvfølgelig, men akkurat når jeg reiser meg, syns jeg det er flaut med den våte flekken. Anonymkode: 2b7bb...5d4 Alle venninnene mine som trener svetter såpass at vi går med svart shorts/tights for å slippe synlige svettemerker i lysken, korsryggen og videre nedover bak. Jeg tenker ikke noe over at det blir svette på apparater. De fleste følger neppe med på hvordan setet ser ut etter du har brukt ett apparat. Jeg sitter iallefall ikke å følger med på hvordan setene ser ut etter andre. Anonymkode: 2d7e2...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #10 Del Skrevet 22. august 2024 Vanlige bomullstruser, med truseinnlegg. Bruker bare sorte tightser, så slipper jeg den "tissa på seg" looken noen har i andre farger. Ta med deg håndkle du sitter på i apparater, og ta med spray og klut til stasjonen din, så kan du vaske med en gang når du reiser deg. Men det er ingen andre som følger med på det, og det er helt normalt å svette på trening. Det er jo en av grunnene til at man har med seg håndkle, beskytter utstyret litt da. Anonymkode: a9e68...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 22. august 2024 #11 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg får gnagsår av alt, men Triatlon-truser funger bra for meg. De er i bambus, så varme selv om jeg svetter mye i underlivet. Kjøper i 5pk eller 10pk på nettet. https://triathlonwear.no/products/hipster?_pos=1&_fid=7bb66326b&_ss=c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå