Gå til innhold

Krøller og hårgele

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var krøller og frizz i håret. 
Jeg trenger skikkelig hårgelé som holder krøllene. Er det noen produkter på normal eller andre plasser, kjør på😊

Anonymkode: 9551c...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bølger og bruker gele rett etter påføring av min curl activator leave in cream. Merker positiv forskjell på håret når jeg bruker gele.

Har nettopp gått over til å bruke wella Pearl styler og er veldig fornøyd med den til mitt hår. Synes prisen på blivakker er den hyggeligste.

Har prøvd mange ulike gele merker de billigste jeg har vært fornøyd med er cantu sin grønne krukke maximum hold moister retention eller Eco Styler som selges på normal. Den kommer i ulike typer jeg har likt den rosa krukken for min hårtype.

Den dårligste geleen jeg har brukt er en tube fra Briogeo den gikk rett i søpla.

Anonymkode: 49854...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, noen som har prøvd noe som funker derfra? 

Anonymkode: 9551c...03a

Jeg har bare prøvd den ene curly girl leave in, men den blir litt for stiv for håret mitt. Derimot er jeg veldig fornøyd med hydrating kuren til curly girl, og balsamen, krøllene mine blir mye finere hvis jeg bruker shampo, kur og balsam som gir skikkelig fukt.

Anonymkode: fc291...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke den curly girl serien. Selv liker jeg Davines sin krølle balsam og leave in om vinteren. Den er dyr men varer hele vinteren.

Til vanlig er jeg veldig fornøyd med cantu sin balsam og cantu curl activator leave in. Fungerer utmerket i forhold til pris.

Liker hårmaskene til shea-moisture. Den med yoghurt og proteiner er veldig god til mitt hår.

Jeg har bølger og tar alltid inn leave in mens håret mitt er kliss vått. Børster gjennom så det blir fordelt ordentlig også tar jeg gele (wella Pearl styler) og fordeler i begge hendene før jeg begynner å klemme ut vannet fra håret. Etter at gelen er i håret og mye av vannet er ute så bruker jeg et mikrofiber håndkle til å klemme ut mer vann. Har aldri fått stivt hår når jeg gjør dette med disse produktene.

De med veldig definert krølle mønster kan gjerne tilføre leave in curl activator i håndkle tørt hår men jeg får best resultat ved dryppende vått hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare tilføre at shea moisture hår maskene kan være litt tunge i fint tynt hår. De er veldig pleiende men jeg trenger kun å bruke de svært skjeldent. 1 gang i måneden er nok om sommeren og annenvær uke om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...