Gå til innhold

Avslutte med bj hver eneste gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg og kjæresten har sex, så ønsker han ikke å komme inni meg. Han er sterilisert, og jeg går på p-stav, så det handler ikke om redsel for å bli gravide. 

Men dette ender med at jeg gir han bj som en avslutning hver eneste gang vi har sex. Det gjør meg i teorien ikke noe. Men jeg føler vi mister litt av spenningen og spontaniteten og jeg savner det å nå klimaks sammen. Han går heller aldri ned på meg. 

Når jeg spør han, så sier han at det er vanlig for menn, like vanlig for dem som for kvinner, å ikke like å gå ned på hverandre. Han snakker det liksom bort.  Men han har likevel en forventning om at jeg gjør det hver eneste gang på han. 

Er dette vanlig? 

Jeg har ikke hatt særlig mange sexpartnere, så jeg har så lite referansepunkter. Men jeg har ikke opplevd det med de svært få andre partnerene jeg har hatt tidligere. 

Anonymkode: c2d77...49c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bare snakke for meg selv, men for meg er det et must å gå ned. Jeg foretrekker også helt klart å fullføre i vagina.

Anonymkode: 035b6...142

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når jeg og kjæresten har sex, så ønsker han ikke å komme inni meg. Han er sterilisert, og jeg går på p-stav, så det handler ikke om redsel for å bli gravide. 

Men dette ender med at jeg gir han bj som en avslutning hver eneste gang vi har sex. Det gjør meg i teorien ikke noe. Men jeg føler vi mister litt av spenningen og spontaniteten og jeg savner det å nå klimaks sammen. Han går heller aldri ned på meg. 

Når jeg spør han, så sier han at det er vanlig for menn, like vanlig for dem som for kvinner, å ikke like å gå ned på hverandre. Han snakker det liksom bort.  Men han har likevel en forventning om at jeg gjør det hver eneste gang på han. 

Er dette vanlig? 

Jeg har ikke hatt særlig mange sexpartnere, så jeg har så lite referansepunkter. Men jeg har ikke opplevd det med de svært få andre partnerene jeg har hatt tidligere. 

Og dette gidder du fordi....altså.....??? :D 

Anonymkode: c16e9...f58

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan bare snakke for meg selv, men for meg er det et must å gå ned. Jeg foretrekker også helt klart å fullføre i vagina.

Det er et must å gå ned? På hvem? 

Og er det din eller din partners vagina du ønsker å fullføre i? Hvorfor går du ned hvis det er i vagina du ønsker å fullføre i? 

Anonymkode: 921d7...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er dette vanlig? 

Dette er ikke vanlig. Man gir og tar og din partner er en egoist. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville vært uaktuelt for meg. En sjelden gang hadde gått fint, men absolutt ikke hver gang. Jeg elsker om vi klarer å komme samtidig, eller at han tømmer seg på meg. 

Anonymkode: e6fe4...b4a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.. det er litt både og her.

Jeg mener man fint kan like å gi uten å få oralsex. Det er mer naturlig for meg at man ikke gir om man ikke liker det enn at man ikke gir selv om man liker det fordi man ikke får. 

Når det kommer til selve finalen så og si så synes jeg dere burde ha fokus på at begge blir fornøyd. Man bør være så rause at man gir og tar ganske likt innenfor felles preferanser.  

Anonymkode: 654ab...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Problemet" er, at om han ikke får komme under bj, så kommer han ikke i det hele tatt. Da er akten ferdig og han legger seg for å sove, for all del holder han rundt meg og slikt, men det føles ikke helt rett likevel. 

Da blir det jeg som "avviser" han, fordi jeg bevist velger å ikke gå ned når han legger seg tilrette. Ikke at jeg ønsker å avvise, men det skjer ingen naturlig avslutning.. og det plager meg faktisk litt, for jeg ønsker jo ikke å "avvise" (i hermetegn fordi det ikke er en ønsket avvisning). Jeg ønsker at vi kikker i taket, utmattede og fornøyde begge to etterpå.. hvis dere forstår hva jeg prøver å forklare... 

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra at det blir for kjedelig, at dere må variere.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Problemet" er, at om han ikke får komme under bj, så kommer han ikke i det hele tatt. Da er akten ferdig og han legger seg for å sove, for all del holder han rundt meg og slikt, men det føles ikke helt rett likevel. 

Da blir det jeg som "avviser" han, fordi jeg bevist velger å ikke gå ned når han legger seg tilrette. Ikke at jeg ønsker å avvise, men det skjer ingen naturlig avslutning.. og det plager meg faktisk litt, for jeg ønsker jo ikke å "avvise" (i hermetegn fordi det ikke er en ønsket avvisning). Jeg ønsker at vi kikker i taket, utmattede og fornøyde begge to etterpå.. hvis dere forstår hva jeg prøver å forklare... 

Ts

Da må han ta mer ansvar for å endre dette. Mest sannsynlig har han blitt bortskjemt med å få en bj for å avslutte. Forsøk å gå et par uker uten at han får bj, men da er det også viktig at han ikke onanerer i mellomtiden. Du kan forsøke å få sterkere bekkenbunnsmuskulatur så du kan knipe mens dere har sex. Også vil jeg anbefale at han leser seg opp på edging, og gir det et forsøk. 

Anonymkode: e6fe4...b4a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke vanlig og det han sier om å gå ned på hverandre stemmer ikke.

At han bare klarer å komme av bj er enten bullshit, hans problem (sitter i hodet), eller litt begge deler.

Det er du som er den normale av dere to, høres det ut som

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er et must å gå ned? På hvem? 

Og er det din eller din partners vagina du ønsker å fullføre i? Hvorfor går du ned hvis det er i vagina du ønsker å fullføre i? 

På henne. Jeg er mann, det var kanskje ikke åpenbart. Poenget er at jeg er glad i å gi oralsex, men også liker å avslutte inni henne der nede. Motsatt av det som beskrives i tråden, altså.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dette er ikke normen i mitt sexliv iallefall, jeg er 39 år og hatt sex siden jeg var 15.

Det høres ikke ut som dere er kompatible i senga, og heller ikke spesielt god på kommunikasjon. 

Å like/ikke like oralsex er helt normalt begge deler, og selvfølgelig helt greit. Å forvente/kreve oralsex 100% av gangene man har sex er overhodet ikke greit. Hvis ikke han kommer av penetrering så har han to valg. Enten jobbe med det for å oppnå endring, eller finne seg en partner som vil suge han til han kommer hver eneste gang.

Hvis å motta oralsex er viktig for deg har du også to valg. Enten akseptere at han du er sammen med aldri kommer til å slikke deg, eller finne en ny partner som er bedre match for deg.

Jeg trenger for eksempel stimulering av brystvortene samtidig som penetrering. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som nektet å ta meg på puppene. Han på sin side elsker å bli sugd, og har avsluttet relasjoner der kvinnen ikke likte oralsex, fordi dette var en viktig del av sexlivet for han.

Livet er for kort til å ha mengder med elendig sex eller ligge med egoister. I min bok skal sex være gøy, lekent, intimt, gjensidig, trygt, pirrende, svett og deilig.

Da kan ikke jeg være i et forhold med en mann som ligger på rygg og vil bli ridd og sugd daglig, menst jeg får ingenting.

Nei takk.

Anonymkode: 6aa57...559

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg aldri godtatt. Går ikke han ned på meg gjør ikke jeg det heller. Det handler om å gi og ta. Det høres ikke ut som han gir deg så mye. Kommer du i det hele tatt? Er det viktig for han? Eller er du kun et sexleketøy for å tilfredsstille han? 

Anonymkode: 21e06...544

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ærlig si at da hadde jeg gått lei av å ha sex med ham. Variasjon er veldig nødvendig for at jeg skal opprettholde interesse for å ha sex med noen. Å måtte absolutte med bj hver eneste gang hadde medførte at jeg hadde mistet lysta. At det var en kun han får nytelse- aktivitet istedenfor en fellesaktivitet hadde også medførte at det gikk veldig kjapt å gå lei. 

Absolutte alt som måtte gjentas hver gang hadde imidlertid vært et problem for meg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er egoistisk og dårlig i senga. Kommer du i det hele tatt? Livet er for kort, tenker jeg.

Anonymkode: d02b1...555

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker selvfølgelig kun for meg selv.
Jeg suger ikke pikk, så ikke en aktuell problemstilling.

Mannen min elsker å gå ned på meg og vil gjerne gjøre det hver gang vi har sex. For meg er det supert, men det «må» være før samleie.

Anonymkode: de210...bac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Er dette vanlig? 

Om det er en forventning om at du suger han til han kommer, så syns jeg det er litt ugreit. Det er greit at han ikke liker å gi oralsex, men selv ønsker å få. Men man skal aldri forvente eller ta noe for gitt. Man skal sette pris på når noe skjer, men man har absolutt ikke noe krav på å få det som man vil.

Det er nok ikke veldig vanlig å bare ville komme av suging. De fleste menn setter nok stor pris på å komme som en del av samleiet. Det er nok desidert vanligst at han kommer inni henne (evt i et kondom ... inni henne). Når han er sterilisert er det nok ekstra vanlig å ville komme inn henne.

Det er nok nokså vanlig at han går ned på henne også, men det er ikke sånn at "alle" gjør det. Jeg har ikke noen konkret undersøkelse å vise til, men det skrives jevnlig i media om at flere tiltalls prosent av parene så er ikke oralsex en del av reportoaret.

Spørsmålet til deg TS er hva du tenker og har behov for. Er mangel på oralsex et problem for deg ... og stort nok problem? Er "forventningen" om at du suger han til avslutning et problem ... et stort nok problem? Uansett tror jeg dere trenger å bli bedre på kommunikasjon. Det at han ikke vil gå ned på deg, kan ha mange årsaker ... ikke bare egoisme. Det kan være noe så enkelt som at han føler seg usikker på hva han skal gjøre ... men for å "beskytte seg selv" kommer han med en annen unnskyldning... og en haug andre årsaker. Hva enn det er og hvordan avslutningen på sexen hos dere er og kan være, må dere snakke mer om. Dine ønsker og behov må også annerkjennes og snakkes om.

Det som i hvert fall er sikkert er at uten god dialog, går det hele rett til bunns i åpen farkost.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...