AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg har begynt å komme forseint til jobben på grunn av bussen går ikke fordi det er rødt lys Trafikklyset er ødelagt hvor skal jeg kontakte Anonymkode: 0b811...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Del Skrevet 21. august 2024 Klage? Ikke melde fra altså? Snakk med psykologen din Anonymkode: 0d8ab...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Klage? Ikke melde fra altså? Snakk med psykologen din Anonymkode: 0d8ab...852 Jeg mener å melde fra. Det er mulig å ha litt forståelse for andre mennesker . Jeg skrev det under stress jeg tenker å melde fra til ruter men har ofte opplevd at de ikke gjør noe Anonymkode: 0b811...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 21. august 2024 #4 Del Skrevet 21. august 2024 Hvis du vet at du er på kommunal vei i steden, legger du til f.eks. Oslo kommune i Google-søket. Er du usikker, ringer du 175 så hjelper de deg sikkert videre uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 21. august 2024 #5 Del Skrevet 21. august 2024 fiksgatami.no er en tjeneste som gjør en kan melde inn et sted, og det gjelder for mange kommuner og etater. Nå har de noe driftsproblemer, men kan lese en gammel artikkel om hvordan det fungerer: https://www.nrk.no/vestland/_fiks-gata-mi_-fikser-gata-di-1.7538290 Kommunene har gjerne noen tjenester som dette selv, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Del Skrevet 21. august 2024 Hvis kollektivtrafikken ikke kan kjøre den strekningen pga defekt trafikkregulering, så har nok kollektivselskap meldt det inn for lenge siden. Anonymkode: 22eee...9a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Del Skrevet 23. august 2024 Ta en tidligere buss. Det er eneste løsning. Trafikklys, ulykker etc må du regne med. Så du er selv skyld i det om du kommer for sent til jobb. Anonymkode: f9b95...0b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå