AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #21 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er du singel? Anonymkode: 49d12...497 Mhm. Hvordan det? Anonymkode: b21b9...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #22 Del Skrevet 24. august 2024 Jeg forsto ikke ting selv. Jeg hadde prøvd, men aldri fått til noe, og da ikke med dushode eller noe som helst. Jeg var 21 år, aldri opplevd en eneste orgasme, eller berøring av noen andre. Og jeg ønsket å finne ut av hva alt dette var. Litt av mitt problem var at jeg lå der og ikke visste helt hva jeg ventet på at skulle skje. Så jeg bestilte meg en vibrator. Og vibratoren «tvang» meg til en mini orgasme. Jeg sluttet før den nesten hadde begynt for jeg ble overraska og skremt over alt jeg kjente på. Men jeg «knakk koden» på en måte. Vibratoren ble brukt mye, og så reiste jeg fra studenthybelen og hjem til juleferie. Holdt på å gå på veggen hjemme, leketøyet det lå igjen i hybelen, og jeg hadde ingen erfaring med å bruke fingrer. Men når jeg var kåt nok, så funket det også. Nå 10+ år senere, så har jeg mange leketøy, men liker best fingrene, for det er mindre å vakse etterpå. Innvendig stimulering har jeg enda ikke helt forstått meg på. Men tenker at det ikke er så farlig. Anonymkode: 0b1f2...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #23 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kvinne eller mann? M40 her og en god fantasi gjør meg steinhard, men jeg var aldri fått orgasme av det alene. Jeg trenger fysisk stimuli også, eller kanskje du strammer muskler i underlivet? Anonymkode: c64fd...f5f Kvinne -51 Jeg strammer muskler i underlivet for å få orgasme ja ved tankens kraft ja. Jeg opplever også fra tid til annen å få orgasme i søvne - no hands. Da drømmer jeg selvsagt om sex. Anonymkode: ebeed...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #24 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har du eksempel på noen fantasier? For eksempel når du har sex med partner? Det har jeg faktisk aldri gjort 😅 jeg er bare i øyeblikket, med lukt, lyd og berøring 🙈 Anonymkode: 49d12...497 Jeg kan tenke på spesifikke ting vi har gjort, tilfeller der jeg/vi har vært ekstremt kåte osv. Jeg fantaserer aldri om andre menn. Jeg ser for meg ting vi har gjort som jeg har likt veldig godt. F.eks en gang vi var på hotell og vi ble så kåte at vi såvidt rakk å komme oss opp på rommet før vi satte i gang. Han bare kneppa opp buksesmekken, og jeg vrengte av meg buksa og dro trusa til side før jeg satte meg i overskrevs. Man har jo alltids noen episoder som har vært ekstra digge. Anonymkode: ebeed...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå