Gå til innhold

Selger sprell smykker fra Temu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å kjøpte bursdagsgave til datteren min, og kjøpte tre armbånd til 350kr. Gikk på temu og der fant jeg identiske armbånd til 16kr pr stk.. Stemmer dette? 

404BA54B-0FC7-4DE5-9B0C-858BA0F62C2B.jpeg

Anonymkode: beed4...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var å kjøpte bursdagsgave til datteren min, og kjøpte tre armbånd til 350kr. Gikk på temu og der fant jeg identiske armbånd til 16kr pr stk.. Stemmer dette? 

404BA54B-0FC7-4DE5-9B0C-858BA0F62C2B.jpeg

Temu selger jo fake kopier av alt

Anonymkode: 0f9d7...201

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Flere steder kjøper fra temu/ wish og selger. På normal finner du ting fra temu 

• Liker 7
Skrevet
mommyaka skrev (Akkurat nå):

Men normal tar 99kr for er armbånd som er identisk fra Temu til kr 16.. Trodde de var håndlaget fra Sprell. 

Skrevet

Er ikke rart folk slutter å handle på butikk. Er jo ran å kjøpe i vanlig butikk i dag! 

Lenge leve Temu

• Liker 6
Skrevet
SnartMammaLykke skrev (1 minutt siden):

Er ikke rart folk slutter å handle på butikk. Er jo ran å kjøpe i vanlig butikk i dag! 

Lenge leve Temu

Hysj . ikke si det høyt her inne på kg...😅

• Liker 7
Skrevet

Flere kjeder som kjøper inn masse varer fra blant annet Alibaba. Samme varer finner man på Temu og Aliexpress. De selger det til 20 ganger prisen her i Norge.

Anonymkode: 1642d...c85

• Liker 4
Skrevet

At bildet er likt betyr ikke at de selger samme vare... Det betyr bare at de bruker samme bilde. Ikke noe mer eller mindre. 🙄

Anonymkode: fc00b...099

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At bildet er likt betyr ikke at de selger samme vare... Det betyr bare at de bruker samme bilde. Ikke noe mer eller mindre. 🙄

Hm, så det betyr at det er identiske smykker men smykkene fra sprell er mer spesielle fordi? 

• Liker 2
Skrevet

Snart kommer en Temu hater inn her og påstår de er fulle av gift. En gift som, sim-sa-la-bim, forsvinner hvis de sendes innom en norsk butikk først, og prisen tyvedobbles. 

Anonymkode: a03f1...1b0

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
mommyaka skrev (6 minutter siden):

For noe tull! Normal selger ekte merkevarer og ikke fake ræl fra temu! De selger billige merker, men likevel ekte merker. De har også flere litt mindre danske merker siden kjeden er dansk. 

Anonymkode: 60459...1c1

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke sikkert det er kjøpt fra Temu, det er også mulig at butikken har kjøpt rett fra selger som også selger fra nettbutikk på Temu, det er ingen umulighet at selger har vanlig nettbutikk på Temu og f.eks. B2B butikk på Alibaba.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For noe tull! Normal selger ekte merkevarer og ikke fake ræl fra temu! De selger billige merker, men likevel ekte merker. De har også flere litt mindre danske merker siden kjeden er dansk. 

Mange varer fra Temu er nok også ekte men det er kinesiske merker som ikke er kjent i Europa.

• Liker 5
Skrevet

Enda en Temu tråd 😂 Er dere ikke snart lei av å opprette disse trådene? 😂

• Liker 3
Skrevet
bvp skrev (1 minutt siden):

Mange varer fra Temu er nok også ekte men det er kinesiske merker som ikke er kjent i Europa.

Føler meg lurt. Får lyst å slutte å handle i butikk 

• Liker 1
Skrevet

Ta kontakt med produsenten og spør der. Nå har jeg absolutt ingen peiling på «sprell smykker», bare så det er sagt.

Anonymkode: b3ea1...3e6

• Liker 1
Skrevet
bvp skrev (Akkurat nå):

Ja, helt sikkert, men normal bestiller ikke varer derfra som den jeg siterte mener. Men temu selger mye fake også. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Samme vare.

Har på en rekke områder gått fra å kjøpe fra butikker i Norge, til Aliexpress, og nå Temu. 

Akkurat samme produkt. 

Anonymkode: 11a93...a66

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme vare.

Har på en rekke områder gått fra å kjøpe fra butikker i Norge, til Aliexpress, og nå Temu. 

Akkurat samme produkt. 

Anonymkode: 11a93...a66

Hvis dette er sant bør du rapportere dette inn!

Anonymkode: 3fb78...483

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Føler meg lurt. Får lyst å slutte å handle i butikk 

Så kjøp alt fra Temu og Wish da. Bare ikke klag når barnet ditt har fått i seg miljøgifter og huset ditt brenner ned pga elendig elektronikk.

Anonymkode: 0b89c...477

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...