AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Skrevet 20. august 2024 Jeg synes det er så mange som flytter til Spania om dagen. Både influensere og ikke influensere, og jeg merker jeg får lyst til å flytte til Spania selv. Er det flere som føler på det samme? Beklager hvis jeg har postet under feil emne - var ikke sikker hvor jeg skulle poste og har selv små barn, så tenkte det kunne være passende å poste her Anonymkode: 0568c...446
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Skrevet 20. august 2024 Ja har veldig lyst til det.. men kommer nok ikke til å gjøre akkurat det men kjenner det inspirerer meg til å tenke meg ekstra godt om livet jeg lever er sånn jeg vil leve det, og om der jeg bor og boform er det som passer vår familie best.. føler vi er en generasjon som ikke nødvendigvis flytter i en bolig og blir der til man er pensjonist hvertfall Anonymkode: d2adf...4c1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Skrevet 20. august 2024 Kommer nok til å gjøre det en gang for et år eller to, men ikke fordi jeg har blitt influenset til det. Jeg har et hus der, og ser for meg at barna kan gå på norsk skole mens jeg jobber remote. Det er godt og enkelt å være der, klimaet gjør alt så mye mer lettvint. Likevel ville jeg ikke bodd der permanent. For et år eller to av gangen, tror jeg vi skal kunne ha det veldig fint. Anonymkode: 8965b...d60 2
mommyaka Skrevet 20. august 2024 #4 Skrevet 20. august 2024 Det hadde vært en drøm...jeg er sommer menneske...men....det betyr flytte barn til ny skole... far må ha hjemmekontor eller ny jobb....jeg går hjemme. Tenker på ting som forsikringer, tannlege, lege, språk...nye lover etc. Mye nytt og mye å sette deg inn i. Men der hadde vært flott å våkne hverdag til 20-35 grader
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #5 Skrevet 20. august 2024 Ja jeg har lyst. Eneste som stopper meg er 50/50 delt foreldreansvar. Det blir for komplisert… men mulig jeg kommer til å fremlegge det som et tilbud for barna å bli med på når de er større, typ tenåringer og bestemmer mer selv. Anonymkode: 617f4...26e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #6 Skrevet 20. august 2024 Oi, så moro! Men nei, jeg blir lei av sommeren Anonymkode: 14c7c...56d 2
GMT800 Skrevet 21. august 2024 #7 Skrevet 21. august 2024 Helt klart, norsk vinter er minst dobbelt så lang som man orker..
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #8 Skrevet 21. august 2024 Jeg har også lyst til det. Men venter til jeg blir pensjonist, selger huset og kjøper en rimelig leilighet med mannen min, og legger av penger til at vi kan leie bolig i Spania noen måneder hver vinter. Anonymkode: 08f29...a7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå