AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #21 Del Skrevet 28. august 2024 Anim92 skrev (På 26.8.2024 den 19.20): I vår kommune er dåpen privat, altså ikke i gudstjeneste med masse random. Hvilken kommune er dette? Anonymkode: 78747...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #22 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): De kom søndag formiddag, i bunad, med bil, og middagen tinende hjemme. Ventet en dåp der de kunne kjøre hjem etterpå, og legge barn som vanlig. Men var bare positive når det viste seg å være en helaftens bryllupsfest - tross bunad, bil og barn. Du skal i all fall ha det for at familien din jatter med når du først drar en slik en, om du fortsatt tenker at dette var en super løsning for dem. Anonymkode: db05e...ff9 Det var ikke en helaftens bryllupsfest, vi spiste 3 retters middag istede for koldtbord, og alle gjestene var «ferdig» kl 17.00. Poenget er at det finns flere måter å gjøre det på 😅 Anonymkode: 0ffc4...e95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #23 Del Skrevet 28. august 2024 Hvis dere ønsker en fest med alkohol kan dere ikke overraske gjestene med plutselig bryllup. Jeg hadde gjort ingen forberedelser med barnevakt til en dåp. Og hadde sikkert fatt fult program dagen etter en dåp. Kanskje til og med etter dåpen som ikke pleier å vare så lenge Anonymkode: ff337...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 28. august 2024 #24 Del Skrevet 28. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken kommune er dette? Anonymkode: 78747...da9 😊hadde ikke tenkt å sette brukernavnet mitt i forbindelse med den lille kommunen jeg bor i🫣😂 Endret 28. august 2024 av Anim92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #25 Del Skrevet 29. august 2024 Synes det er harry. Anonymkode: 0e5bc...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 29. august 2024 #26 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 17.30): Det går jo ikke, folk setter ikke av en hel dag for en dåp. Festen er ofte slutt i 19-20 tiden etter en dåp, ikke kl 02. Anonymkode: 40f87...3ff Og nå er det ikke alle som ønsker ha en stor bryllupsfest. Jeg kjenner flere som har hatt dåp og bryllupet i et. Ofte så har man hatt en egen dåpsseremoni og så har man kirkerommet for seg selv. Har vært vellykket i alle de 3 tilfellene jeg har vært borti. Utrolig hyggelig. Man skal huske at ikke alle fokuserer på kun stor fest, kjole og pynt når de skal gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå