AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg prøver å finne noe jeg kan feste utenpå håndtaket på ene bildøra, for å beskytte mot skader i lakken når de som parkerer ved siden av smeller opp døra. Har googla masse, men har ikke klart å finne noe godt alternativ. Det er håndtaket som stikker mest ut og jeg har i senere tid fått tre ulike lakkskader på det. Jeg mistenker at det er naboene som er uforsiktig når de åpner bildøra si, men jeg kan jo ikke vite det sikkert. Selv om dette først skjedde etter at de flyttet inn. Vi har faste plasser, og det er greit med plass, så det burde være unødvendig. Ikke har de barn, heller. Jeg synes ikke jeg kan si noe til dem uten å være sikker. Jeg bruker ikke bilen så mye, men jeg parkerer jo andre steder og. Må evt. begynne å ta bilder hver gang jeg parkerer, men det er jo litt styr å huske på det. Jeg tenkte jeg skulle få reparert skadene nå, men det er jo liten vits dersom det bare skjer på nytt igjen. Noen som har gode tips til beskyttelse? Vil det hjelpe med en form for folie? Anonymkode: 7fd54...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 PPF folie vil nok hjelpe endel. Fest et sitteunderlag til dørhåndtaket, og skriv "vær forsiktig når du åpner døra" på den. Kanskje naboen tar hintet neste gang de setter seg inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 Masse rart i den gata der fås på AliExpress.com. Anonymkode: c0485...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå