AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Del Skrevet 20. august Oppdaget i går da jeg vasket min gamle vil at det lakk fra taket! Jeg vil tro det er snakk om at pakningen rundt frontruta er gåen. Må bilen på verksted eller finnes det noe tetningsmasse jeg kan påføre? Anonymkode: 7a054...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Del Skrevet 20. august Greit å vite hvilken bil det er men trenger ikke være frontruta, hvis bilen har rails eller antenne på taket så kan det være årsak til lekkasje. Anonymkode: b0005...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Del Skrevet 20. august Ville fått på verksted asap. Vannlekkasje blir fort mugg Anonymkode: 1ecda...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #4 Del Skrevet 20. august Kan være drenering rør som er tett. Det var på en vil vi kjøpt. Fikk det på garantien. Her stod de da med høytrykk spiller å hadde vann på taket å så hvor det kom inn. Så strippet de alt inne på taket av. Fikk åpnet drenneringen, så isolerte det da i samme slengen litt mer en der det var fra fabrikk Anonymkode: 32017...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #5 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Greit å vite hvilken bil det er men trenger ikke være frontruta, hvis bilen har rails eller antenne på taket så kan det være årsak til lekkasje. Anonymkode: b0005...ab7 Det er en Volvo V50. Den har rails, ja. Ikke antenne. Jeg antok det var fra frontruta, men det kan jo kanskje være noe annet, ja.... Anonymkode: 7a054...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå