Gå til innhold

Stygge Douchebag sekker 🥵

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Byen jeg bor i har eksplodert med de sekkene, annenhver elev på videregående har den, og resten er på vei for å skaffe seg den. Det har vært innslag på lokalnyhetene om at sporten har lagra opp med ekstra mange sekker til skolestart i år, og intervjuer med elever som har gjort sekken til del av sin outfit og kropp ser det ut som. Tusenvis av de stygge vandrende sekkene hver dag 😭

Trodde de var på vei ut for et par år siden jeg, men det er jo ren invasjon.

Anonymkode: a3c2b...276

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er stygge, men praktiske. Finn deg noe annet å irritere deg over, det blir sikkert ikke vanskelig for deg å finne en hel haug med irriterende ting.

Anonymkode: 1c3e0...cf9

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De er stygge, men praktiske. Finn deg noe annet å irritere deg over, det blir sikkert ikke vanskelig for deg å finne en hel haug med irriterende ting.

Anonymkode: 1c3e0...cf9

Ja men det er så mange, vanskelig å overse 500 av de i løpet av en dag når elevene drasser de med ut til lunsj. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Det finnes gode og praktiske sekker som ikke er på langt nær så dyre.

Junior går på ungdomsskolen, og han er blant de få som har en annen sekk. Han bryr seg ikke om hva andre har.

Anonymkode: ad6ac...31b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mye bedre for ryggen med type osprey sekk i stedet. Men det bryr kanskje ikke så mange seg om? Jeg har en sekk fra osprey som jeg brukte fra jeg begynte på VGS for 12 år siden. Bruker den fortsatt! Altså er de utrolig holdbare.

Anonymkode: 908c6...4ba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Helt enig!

Det finnes gode og praktiske sekker som ikke er på langt nær så dyre.

Junior går på ungdomsskolen, og han er blant de få som har en annen sekk. Han bryr seg ikke om hva andre har.

Anonymkode: ad6ac...31b

Kudos for ikke å la seg rive med! Ja den billigste er vel 2000, så øker det oppover.

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er nok mye bedre for ryggen med type osprey sekk i stedet. Men det bryr kanskje ikke så mange seg om? Jeg har en sekk fra osprey som jeg brukte fra jeg begynte på VGS for 12 år siden. Bruker den fortsatt! Altså er de utrolig holdbare.

Anonymkode: 908c6...4ba

Nei dette handler også om å være med in i tiden, og sånn. Sa ene eleven, følge strømmen som en død fisk med en stygg sekk på ryggen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte 3 sekker fra db og jeg fikk vondt i nakken og skuldrene første dagen med den sekken. Den ene kunne jeg sende i retur mens de 2 andre fikk jeg solgt for mer enn jeg betalte for de da fargen var skjelden.

Hvorfor kjøpte jeg 3. Fordi jeg skulle ha til flere i familien. Sekken guttungen har koster nesten det samme som db sekkene så prisen er ikke et problem. Det som var et problem for min del var at den absolutt ikke var ergonomisk god. Veldig synd da de ellers har et godt og praktisk design.

Anonymkode: 6eaea...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har alltid vært moter og hyper blandt tenåringer, som voksne synes er stygge.... Da jeg var ungdom var sekk helt ut, og gikk seg skakke med en alt for tung skulderveske. Etter det var det jo en stund alle jentene hadde Mikael Kors vesker som ble båret på underarmen 😶 Ville mye heller kjøpt en overprisa, men nogenlunde fornuftig sekk til en ungdom. I hvert skader ikke det ryggen.

Men nå har jeg barn som fortsatt har skolesekk med dinosaurer på, så hva vet vel jeg.... 

Endret av Ugline
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det da jeg var ung og.

Mine foreldre lot meg henge på. Husker de som hadde foreldre som mente barna "ikke brydde seg", men som var litt utafor. Jeg var gjennom buffalosko, brun skinnsjekk, skulderveske, kneppebukser fra adidas, hårmascara.... Alt jeg i retrospekt synes ser mye verre ut enn veskene de bruker nå. 

Anonymkode: 7ffea...1c8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på at det i hvert fall er sekk som er «kult» nå. Fremdeles vondt i høyre skulder etter å ha dratt rundt på en friis-veske store deler av vgs🙈 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tilfeldigvis fra Førde?😂

Mange på jobb har hatt den i noen år. Det er jo en veldig praktisk sekk.

Anonymkode: c81c6...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bedre enn skinnsekken med stålramme jeg hadde, med upolstrede reimer som gnagde seg ned i skulderen. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du tilfeldigvis fra Førde?😂

Mange på jobb har hatt den i noen år. Det er jo en veldig praktisk sekk.

Anonymkode: c81c6...a5c

Haha! Ikke fra, men er der nå en stund 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meowmere skrev (9 minutter siden):

Alt er bedre enn skinnsekken med stålramme jeg hadde, med upolstrede reimer som gnagde seg ned i skulderen. 

Den hadde jeg og, og skulderveske, har sikkert 5 forskjellige plager i skuldre og nakke fra den tiden nå. Men ser jo folk skriver at DB sekkene ikke er så ergonomiske de heller, bare inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de sekkene er litt kule. Og med tanke på hva som er bra for ryggen...jeg gikk med skinnsekk hengende over den ene skulderen i årevis. Ungdom bryr seg ikke om ryggen og hvordan den kan bli om noen år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vandrende sekker? Så skummelt 😱😂

Enig i at de drittsekksekkene er grusomme. Men var vel ikke noe penere de brune skinnsekkene vi brukte på 9`-tallet heller. Elle den rosa skinnsekken jeg hadde på barneskolen, grøss og gru. Enkelte hadde skaisekk og det var enda verre. 

Anonymkode: 466cf...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vandrende sekker? Så skummelt 😱😂

Enig i at de drittsekksekkene er grusomme. Men var vel ikke noe penere de brune skinnsekkene vi brukte på 9`-tallet heller. Elle den rosa skinnsekken jeg hadde på barneskolen, grøss og gru. Enkelte hadde skaisekk og det var enda verre. 

90-tallet skulle det stå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser masse ungdom og unge voksne med sekkene i Oslo i hvert fall. De er praktiske, jeg har en jeg har brukt som håndbaggasje. 

Anonymkode: 3320b...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor i all verden tenker du på dette?

Anonymkode: 35e65...85d

Får de gneka i trynet halve dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...