Paneera Skrevet 19. august #1 Del Skrevet 19. august (endret) Hei. Har lyst til å se dokumentarene / filmene om Gypsy Rose, men finner ikke ut hvilken nettside de sendes fra. Skal være flere serier / filmer med navn 1) Mommy dead and dearest✅ 2) Gypsy‘s revenge ✅ 3) Gypsy Rose: Life After Lock Up 4) The Prison Confessions of Gypsy Rose Blanchard 5) The act Hvor kan man se disse? Endret 19. august av Paneera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 19. august #2 Del Skrevet 19. august (endret) Discovery+ eller HBO/Max? Noe kan ligge på YouTube. Endret 19. august av PusheenPusheen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. august #3 Del Skrevet 19. august (endret) Jeg fikk opp en film på 1,5 timer på YouTube som denne: (har ikke sjekket om hele kan sees) Det ligger mye mer på YouTube av det du leter etter. Ikke alt kan ses gratis muligens, men sjekk på titlene dine i søket der og se hva du finner. Endret 19. august av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 19. august Forfatter #4 Del Skrevet 19. august PusheenPusheen skrev (3 timer siden): Discovery+ eller HBO/Max? Noe kan ligge på YouTube. Million skrev (3 timer siden): Jeg fikk opp en film på 1,5 timer på YouTube som denne: (har ikke sjekket om hele kan sees) Det ligger mye mer på YouTube av det du leter etter. Ikke alt kan ses gratis muligens, men sjekk på titlene dine i søket der og se hva du finner. Jeg fant de to øverste ja Tragisk historie, stakkars stakkars menneske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 19. august #5 Del Skrevet 19. august Paneera skrev (1 minutt siden): Jeg fant de to øverste ja Tragisk historie, stakkars stakkars menneske Har du sett The Act med Joey King i hovedrollen? Det er noen detaljer som er litt kunsteriske friheter, men den er likevel verdt å se. Lurer på om den ligger på Max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå