Paneera Skrevet 19. august 2024 #1 Skrevet 19. august 2024 (endret) Hei. Har lyst til å se dokumentarene / filmene om Gypsy Rose, men finner ikke ut hvilken nettside de sendes fra. Skal være flere serier / filmer med navn 1) Mommy dead and dearest✅ 2) Gypsy‘s revenge ✅ 3) Gypsy Rose: Life After Lock Up 4) The Prison Confessions of Gypsy Rose Blanchard 5) The act Hvor kan man se disse? Endret 19. august 2024 av Paneera
-Pusheen- Skrevet 19. august 2024 #2 Skrevet 19. august 2024 (endret) Discovery+ eller HBO/Max? Noe kan ligge på YouTube. Endret 19. august 2024 av PusheenPusheen
Million Skrevet 19. august 2024 #3 Skrevet 19. august 2024 (endret) Jeg fikk opp en film på 1,5 timer på YouTube som denne: (har ikke sjekket om hele kan sees) Det ligger mye mer på YouTube av det du leter etter. Ikke alt kan ses gratis muligens, men sjekk på titlene dine i søket der og se hva du finner. Endret 19. august 2024 av Million
Paneera Skrevet 19. august 2024 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2024 PusheenPusheen skrev (3 timer siden): Discovery+ eller HBO/Max? Noe kan ligge på YouTube. Million skrev (3 timer siden): Jeg fikk opp en film på 1,5 timer på YouTube som denne: (har ikke sjekket om hele kan sees) Det ligger mye mer på YouTube av det du leter etter. Ikke alt kan ses gratis muligens, men sjekk på titlene dine i søket der og se hva du finner. Jeg fant de to øverste ja Tragisk historie, stakkars stakkars menneske
-Pusheen- Skrevet 19. august 2024 #5 Skrevet 19. august 2024 Paneera skrev (1 minutt siden): Jeg fant de to øverste ja Tragisk historie, stakkars stakkars menneske Har du sett The Act med Joey King i hovedrollen? Det er noen detaljer som er litt kunsteriske friheter, men den er likevel verdt å se. Lurer på om den ligger på Max.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå