Gå til innhold

Urolig, er jeg god nok?

Fremhevede innlegg

Gjest Usikker gutt
Skrevet

heisann

Jeg er en mann som ser bra ut , tjener bra og er snill. Er vel langt bedre enn andre menn mht. å gjøre min plikt i huset. Er flink med barna... men

Min kone har aldri sagt at hun elsker meg... sier hun er glad i meg... Vi har sjelden sex... Er størrelsen på min penis problemet. Den er 12 cm og litt tynn...

Hun var mye mer aktiv før hun traff meg, og i begynnelsen var det selvsagt mere kos og sex. Har lurt på om hun er frustrert og at hun etter barnefødsel (vi har to), ikke kjenner meg godt nok når penis er inni henne. Er redd for at hun ikke er fornøyd og finner seg en elsker på si, eller en ny mann.

Hva kan jeg gjøre for å redde ekteskape og få sexlivet i gang igjen.

Eller er det slik at hun dropper meg når hun finner en hun "elsker".. Kanskje hu sparer ordet tilhun finner en hun elsker?

Glad for gode ærlige råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke det samme og si jeg elsker som og si jeg er glad i ?

Skrevet

Ikke alle som har lett for å bruke det ordet. Kanskje hun er av de som synes at ordet har mistet noe av sin betydning i og med at vi bruker det så lettvint om dagen? Vi elsker sjokolade, turer på fjellet, et klesmerke, en musikksjanger, skjønner du hva jeg mener? Kanskje blir "glad i deg" mer personlig for henne? Det med penisstørrelsen kan du ganske enkelt glemme. Jeg nekter å tro at det er et element i hva det nå er som foregår eller ikke foregår. Mulig følsomheten er noe nedsatt etter fødselen, men det går seg til igjen faktisk. Bare litt trening som skal til og partneren er fin å bruke som treningsverktøy. Ta det opp med damen i fråga. Det er hun som kan gi de beste svarene.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er mange som ikke sier 'elsker deg'. Nedsatt sexlyst etter fødsel er vanlig.

Gjest Mamma Mø
Skrevet

Hmm.

Pleide din kone å si "Jeg elsker deg" før?

hvis det ikke er et uttrykk hun er komfortabel med, trenger det ikke å bety noen ting. Men jeg ville reagert hvis min mann- som pleier å si det- plutselig slutter med det. Hvordan er det hos deg?

Er hun generelt sett blitt mer "fraværende" og lite henvendt mot deg? Har det skjedd forandringer i det følelsesmessige klimaet? Dette tror jeg er faktorer du bør legge merke til.

Penisstørrelse? Glem det ;) Tviler på at det har moe å si- og det kan faktisk hende at din kone er den som skammer seg og er flau- det er ikke hyggelig å føle seg slapp og vid etter en fødsel, det kan jeg garantere. Så kanskje det er DU som må oppmuntre HENNE?

Synes du bør snakke med henne jeg. Vi andre kan jo bare komme med gjetninger.

Lykke til :)

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Mitt tips er snakk med henne.

Det skremmer meg nesten litt at det er så mange her inne som ikke kan kommunisere med partnerene sine.

Hvordan hånterer man da andre problemer i ekteskapet.

Hvis det er str som er problemet finnes det andre redskaper som kan brukes og teknikker som kan innføres

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...