AnonymBruker Skrevet 19. august #1 Del Skrevet 19. august Hei, jeg vurderer å investere i en vektvest å bruke når jeg går tur hvor målet er å gå ned noen kilo. Trener generelt lite og har mye å ta av. Burde jeg kjøpe vest med 5 eller 10 kilo? Anonymkode: 9e850...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 20. august #2 Del Skrevet 20. august Å gå fra 0 til 10 kg over natta kommer til å gjøre skikkelig vondt i skuldre og nakke. Hva med Abilica WeightVest Flexi som kan justeres opp til 10 kg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Del Skrevet 20. august Kommer helt an på utgangspunktet ditt! Du kan ta en testtur med en ryggsekk. Jeg pleier å hive noen vekter og flasker med vann opp i. Kan være greit å ha noen håndduker rundt vektene slik de ikke gnager mot ryggen. Da vil du få en pekepinne på hva som er riktig vekt for deg. Anonymkode: 31d7c...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå