Cid Skrevet 26. november 2024 Forfatter #1101 Del Skrevet 26. november 2024 FruK skrev (3 minutter siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/farmen-heidi-blir-tatt-i-forsvar-skammelig-oppforsel/s/5-95-2148503 mon tro om noe er hentet ut herfra? Sikkert tatt fra Facebook. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 26. november 2024 #1102 Del Skrevet 26. november 2024 Kassiopeia skrev (6 timer siden): Er uenig i all rosen Heidi får. Har likt henne veldig godt inntil nylig, men i forrige uke begynte det å skurre for meg med hvordan hun manipulerer de andre og hvordan hun skryter av det (som f.eks for enkelt det er å manipulere Alex, som da hun påvirket forrige valg med å få Alex til å komme med trusler mot Julie). Synes ikke det har kommet fram noe spesifikk utestenging mot henne, for meg virker det heller som at hun er mer lukket mot de andre. Men hennes oppførsel etter å bli valgt som førstekjempe synes jeg har vært helt forkastelig. Når hun satte ved matbordet i onsdags episoden og kom med all slags ubehagelige kommentarer. Måten hun prater til de andre, veldig avvisende. Når Alex hjalp henne med å dusje i søndags episoden, og hun hånflirer og sier at hun like gjerne kan ende opp å velge han, så kunne man se at han synes det var ubehagelig i den settingen. For å være en verdig vinner, bør man også kunne håndtere det å bli valgt som førstekjempe, og hun var ikke langt unna Glenn på hvor dårlig hun håndterte det. Jada, finalen er nær, og de er ikke på «leirskole» (som noen nevner over her), men de bor faktisk sammen og bør kunne være respektfull mot hverandre. Å bli førstekjempe er en del av greia. Renate håndterte det ekstremt godt, og skjønner at hun reagerte på at Heidi virker sint på henne når det faktisk var Heidi som valgte henne og burde ha oppført seg mer ydmyk. Synes også det var helt latterlig at Heidi så godt som jukset med å dytte på stokkene, når konkurransen er å sage. Var jo ikke sagingen som gjorde at hun vant. For å avslutte, vil jeg bare påpeke at jeg forstå at alle utnevnte Renate som den de ønsket tilbake. Selvfølgelig litt fordi de har kjent henne lengre, men tror nok Heidi sin oppførsel etter hun ble valgt som førstekjempe er en stor grunn. Hun var jo ikke hyggelig mot noen av dem. Dette! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 26. november 2024 #1103 Del Skrevet 26. november 2024 Apis skrev (8 timer siden): Det gjør det. Men Heidi er ikke gjennomsnittlig, Det gir henne fortsatt en fordel i den ene øvelsen. Lavere vekt i tillegg til mindre krefter som trekker ned. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 26. november 2024 #1104 Del Skrevet 26. november 2024 Spoiler Likte godt matlagingskonkurransen, og synes de hadde lagt den opp på en fornuftig og rettferdig måte. Dessuten så mer relevant der det også trengs kunnskap. Men Alex altså… 🙄 skjønner godt han blir både frustrert og fortvilet. Men sitter og sutrer som en liten unge. «Åh jeg får det ikke til, noen må hjelpe meg ellers gidder jeg ikke». Det var vel like vått for de andre. Helt greit han gikk ut. Litt fra dagens episode 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 26. november 2024 #1105 Del Skrevet 26. november 2024 PhilosopherSe7en skrev (3 timer siden): Det gir henne fortsatt en fordel i den ene øvelsen. Lavere vekt i tillegg til mindre krefter som trekker ned. Nå kjenner ikke jeg Heidi, eller armen hennes, mine 2 meter med tilhørende lange armer sliter i slike øvelser som kniven og melkespann holding, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 26. november 2024 #1106 Del Skrevet 26. november 2024 Gøy med finaleuke 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. november 2024 #1107 Del Skrevet 26. november 2024 Spoiler Lei av Erlend i monitor, og det narrativet som er bygd opp rundt ham - med at han er en svak liten gutt som ikke mestrer noe. Spar meg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. november 2024 #1108 Del Skrevet 26. november 2024 Spoiler Hadde håpet på at vi kunne bli kvitt Alex og Erlend i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 26. november 2024 #1109 Del Skrevet 26. november 2024 Kan noen spoile litt?😅 Please. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. november 2024 #1110 Del Skrevet 26. november 2024 Spoiler Herregud så mye bedre Lea hadde klart seg uten å måtte forholde seg til/passe på Alex på farmen. Jeg live-kommenterer mens jeg ser på. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. november 2024 #1111 Del Skrevet 26. november 2024 Spoiler Håper det er to av disse som ryker: Alex, Lea, Roy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 26. november 2024 #1112 Del Skrevet 26. november 2024 shab skrev (28 minutter siden): Skjul innhold Lei av Erlend i monitor, og det narrativet som er bygd opp rundt ham - med at han er en svak liten gutt som ikke mestrer noe. Spar meg. shab skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Herregud så mye bedre Lea hadde klart seg uten å måtte forholde seg til/passe på Alex på farmen. Jeg live-kommenterer mens jeg ser på. Spoiler Liker Erlend jeg. Lea må ingenting, hun er forelsket i Alex, og det er bare koselig synes jeg. Heier på Julie og Roy i en eventuell finale. Og litt på Heidi, siden hun er så sinnsykt giret på dette😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 26. november 2024 #1113 Del Skrevet 26. november 2024 (endret) adriana32 skrev (5 timer siden): Kan noen spoile litt?😅 Please. Spoiler Episoden begynner med at Renate har fått lov til å dele ut en finalekniv. Den gikk, ikke uventet, til Julie, som nå er den eneste med to kniver. Første konkurranse er presisjonshamring av spiker. De to beste vil gå direkte videre. Svein vinner, med Erlend på andreplass. Etter dette er Roy nokså negativ på egne vegne, mens Erlend nå begynner å få troa. Mesteparten av episoden blir selvfølgelig viet Lea og Alex. Dagen etter står matlaging for tur. De har forsøkt å gjøre konkurransen mer objektiv denne gangen, da det ikke kun er smak som teller. Det høljregner, slik at forutsetningene er langt fra optimale, noe spesielt Alex får merke, da han gjentatte ganger får hjelp av Lea. Deltakerne konkurrerer om poeng. Alex er den som kommer desidert dårligst ut, mens Roy og Lea havner nest sist med lik poengsum. Da er det tiden som teller, og siden Roy sa seg ferdig noen sekunder før henne, er det Lea som ryker. Farmen-paret tar det pent å ryke ut, selv om spesielt Alex mener at Lea hadde fortjent å vinne mye mer enn noen av de andre. Endret 26. november 2024 av Sissy33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. november 2024 #1114 Del Skrevet 26. november 2024 shab skrev (2 timer siden): Skjul innhold Lei av Erlend i monitor, og det narrativet som er bygd opp rundt ham - med at han er en svak liten gutt som ikke mestrer noe. Spar meg. Tipper det er fordi han er hjerteoperert som barn og har hatt lange sykehusopphold under oppveksten. Antagelig derfor det snakkes ekstra om mestring og det å få fysiske ting til. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2024 Forfatter #1115 Del Skrevet 26. november 2024 Spoiler Svært fornøyd med at Erlend gikk videre, nå må Julie også komme seg videre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2024 Forfatter #1116 Del Skrevet 26. november 2024 Spoiler Kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet av dagens episode, kjærlighetsduoen er endelig ute Blir de første episodene denne sesongen uten kjærlighets kliss. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 26. november 2024 #1117 Del Skrevet 26. november 2024 Zenhouse skrev (1 time siden): Tipper det er fordi han er hjerteoperert som barn og har hatt lange sykehusopphold under oppveksten. Antagelig derfor det snakkes ekstra om mestring og det å få fysiske ting til. Er han hjerteoperert også? Jeg har lest om at han har atrieflimmer (det har nemlig jeg også, så fulgte ekstra med på det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 26. november 2024 #1118 Del Skrevet 26. november 2024 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet av dagens episode, kjærlighetsduoen er endelig ute Blir de første episodene denne sesongen uten kjærlighets kliss. Jepp endelig kvitt dem 👏👏👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. november 2024 #1119 Del Skrevet 26. november 2024 Kålrota skrev (26 minutter siden): Er han hjerteoperert også? Jeg har lest om at han har atrieflimmer (det har nemlig jeg også, så fulgte ekstra med på det). https://www.nettavisen.no/kjendis/erlend-arnesen-fra-farmen-deler-det-var-sa-traumatisk/s/5-95-2097613 Ja det står her 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. november 2024 Forfatter #1120 Del Skrevet 26. november 2024 Spoiler Nå håper jeg at Erlend, Julie og Heidi/Roy (samme hvem av dem) kommer seg til semifinalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå