Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Jeg begynner å se hva folk mener om Madelen her, hun driver og smisker med alle og går bak ryggene til folk. Hun er som en småsøsken som klager til foreldre for hver minste ting.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Gud bedre, så barnslig Madelen er! Tenk å være så opphengt i sin egen bursdag! Altså, hun er 29 år, ikke 12! Og vil Ikke bli valgt til 1.kjempe fordi det er så nære bursdagen hennes, er det muuuulig? Hadde skjønt om det var litt kjipt å bli valgt PÅ bursdagen, men ikke dagen etter. Og hun er bare opptatt av hår og antrekk, herre min skaper, dette er farmen og ikke vixen blog awards :himle: Håper Svein velger henne. Kult med alle gamlekara på storbondeloftet da, hehe 😂

Syns Roy undervurderer Miriam litt. Han sa at hun ikke greier å holde i en hammer en gang og det tror jeg nok hun klarer helt fint. Hun får til mye selv om hun er kortvokst. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (30 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg begynner å se hva folk mener om Madelen her, hun driver og smisker med alle og går bak ryggene til folk. Hun er som en småsøsken som klager til foreldre for hver minste ting.

Spoiler

Hun dreit seg litt ut da hun sa at folk hadde sagt at Tanja var amper og så er det ingen som har sagt det :hoho: Nei, få henne ut! Er lei av Alex og Lea også, men heller de enn Madelen  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Gud bedre, så barnslig Madelen er! Tenk å være så opphengt i sin egen bursdag! Altså, hun er 29 år, ikke 12! Og vil Ikke bli valgt til 1.kjempe fordi det er så nære bursdagen hennes, er det muuuulig? Hadde skjønt om det var litt kjipt å bli valgt PÅ bursdagen, men ikke dagen etter. Og hun er bare opptatt av hår og antrekk, herre min skaper, dette er farmen og ikke vixen blog awards :himle: Håper Svein velger henne. Kult med alle gamlekara på storbondeloftet da, hehe 😂

Syns Roy undervurderer Miriam litt. Han sa at hun ikke greier å holde i en hammer en gang og det tror jeg nok hun klarer helt fint. Hun får til mye selv om hun er kortvokst. 

Spoiler

Kan bli en fin bursdagsgave fra alle sammen til henne en tur til Torpet :knegg:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Hun dreit seg litt ut da hun sa at folk hadde sagt at Tanja var amper og så er det ingen som har sagt det :hoho: Nei, få henne ut! Er lei av Alex og Lea også, men heller de enn Madelen  

Spoiler

Var morsomt å se Tanja sint da 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Kan bli en fin bursdagsgave fra alle sammen til henne en tur til Torpet :knegg:

Spoiler

Hehe, ja. Tipper hun hadde dratt derfra med halen mellom beina 

Cid skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Var morsomt å se Tanja sint da 😂

=

Spoiler

Haha, ja 😂 og jeg tror det kan bli mer av det, for Madelen har nok rett i at Tanja er rimelig amper :fnise:

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):
  Vis skjult innhold

Hehe, ja. Tipper hun hadde dratt derfra med halen mellom beina 

=

Skjul innhold

Haha, ja 😂 og jeg tror det kan bli mer av det, for Madelen har nok rett i at Tanja er rimelig amper :fnise:

Spoiler

Nå trenger vi bare en hissig nordlending som utfordrer og vi er set 😄

Kjekt å se Scott og Rolv igjen da, begynte å lure på hvor de ekorna hadde blitt av. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 minutter siden):
  Skjul innhold

Nå trenger vi bare en hissig nordlending som utfordrer og vi er set 😄

Kjekt å se Scott og Rolv igjen da, begynte å lure på hvor de ekorna hadde blitt av. 

Spoiler

Hehe, ja 😂 ja, veldig kos å se Scott og Rolv igjen :sciurus::sciurus: De er så søte 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (2 timer siden):

Dropp heller mentor et år, og la det være en "mentorinne". Så kan man ha "mentorinnens mann" eller "mentorinnens dreng/sønn", som kan vurdere de "maskuline" oppgavene. 

Det var mange kvinner som drev gårdsbruk før i tiden, så en "mentorinne" er ikke urealistisk. Kanskje ikke så mye i innlandet, men mer langs kysten, der mennene var mye borte på fiske.

Jeg syntes det er så koselig med Gotmar, han har så hyggelig stemme og hod dialekt ☺️

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (13 minutter siden):

Jeg syntes det er så koselig med Gotmar, han har så hyggelig stemme og hod dialekt ☺️

Gotmar er en hedersmann! Og veldig koselig dialekt 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Gotmar på grønn resept, takk 😜 Han kan sitte og snakke koselig døla-dialekt mens man ligger på en benk og spenninger løser seg opp 😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Spoiler

Mye heller han enn hun gretne damen som kom i dag :P så ikke ut som at hun kunne å smile en gang. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (6 minutter siden):

Gotmar på grønn resept, takk 😜 Han kan sitte og snakke koselig døla-dialekt mens man ligger på en benk og spenninger løser seg opp 😂

Jaaaa, god idé! Nesten så jeg kjenner spenningene i nakken løse seg opp bare av tanken 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (5 minutter siden):
  Skjul innhold

Mye heller han enn hun gretne damen som kom i dag :P så ikke ut som at hun kunne å smile en gang. 

Spoiler

Huff, ja, hun var gretten og bisk 😂 Hadde vært morsommere om det var Unni med røyken i kjeften og knallrød leppestift :hoho:

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (28 minutter siden):

Får spørre han da 😂

images?q=tbn:ANd9GcTm0Gl_5bPi28MSCBDhprX

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Trist å se at Miriam ble lei seg. Hun sa fra på en veldig konstruktiv måte. Hun fikk god støtte fra Julie og Seble, de er også veldig likandes. Når Julie snakker høres det ut som i en gammel film fra 30-40-tallet 😅 Tante Pose eller noe sånt. 

Tanja sitter ved langbordet og sier i en truende tone at folk skal si det rett til henne om de synes hun er amper. Og bekrefter dermed at hun er….. amper 🤓

Morsomt å se hvor Roy irriterer seg over fjaseriet til Madelen 😅 Skjønner ham godt. Tror kanskje Madelen blir førstekjempe. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Trist å se at Miriam ble lei seg. Hun sa fra på en veldig konstruktiv måte. Hun fikk god støtte fra Julie og Seble, de er også veldig likandes. Når Julie snakker høres det ut som i en gammel film fra 30-40-tallet 😅 Tante Pose eller noe sånt. 

Tanja sitter ved langbordet og sier i en truende tone at folk skal si det rett til henne om de synes hun er amper. Og bekrefter dermed at hun er….. amper 🤓

Morsomt å se hvor Roy irriterer seg over fjaseriet til Madelen 😅 Skjønner ham godt. Tror kanskje Madelen blir førstekjempe. 

Haha, jeg har tenkt det samme om Julie 😂 Veldig søt og god jente da!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...