Gå til innhold

Farmen 2024 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Sven Al skrev (14 minutter siden):

Tror ni att Hugo kommer att ha stor framgång hos kvinnorna nu när han har deltagit i Farmen och visat hur kunnig han är i både matlagning och Snickeri.

Nei!😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mollami skrev (1 time siden):

Nei!😅

Jeg synes han virker som en artig og trivelig fyr :) sikkert noen damer der ute som ville datet han 😄

Endret av Cid
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 timer siden):

Jeg synes han virker som en artig og trivelig fyr :) sikkert noen damer der ute som ville datet han 😄

Enig i at han virker artig og trivelig, men også veldig sær. At han er flink til å lage mat er kjempepositivt. Men han må legge fra seg det skrytet sitt. Endeløst skryt er ikke sjarmerende. Hadde heller ikke orket en som sover 3 timer hver natt og legger seg kl 2 og spretter opp kl 5 for å snekre og hamre og bråke. Han skryter jo av at han kan jobbe 24 timer i døgnet og sover bare 3 timer så. Skjønner ikke hvordan han kan sove så lite, det er absolutt ikke bra eller sunt og er det fordi han sliter med søvnløshet må han jo søke hjelp.

Jeg liker Hugo og håper han blir lenge på farmen og driver de andre (spesielt Roy 😂) til vanvidd, men jeg hadde aldri orket å date en sånn skrythals.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Enig i at han virker artig og trivelig, men også veldig sær. At han er flink til å lage mat er kjempepositivt. Men han må legge fra seg det skrytet sitt. Endeløst skryt er ikke sjarmerende. Hadde heller ikke orket en som sover 3 timer hver natt og legger seg kl 2 og spretter opp kl 5 for å snekre og hamre og bråke. Han skryter jo av at han kan jobbe 24 timer i døgnet og sover bare 3 timer så. Skjønner ikke hvordan han kan sove så lite, det er absolutt ikke bra eller sunt og er det fordi han sliter med søvnløshet må han jo søke hjelp.

Jeg liker Hugo og håper han blir lenge på farmen og driver de andre (spesielt Roy 😂) til vanvidd, men jeg hadde aldri orket å date en sånn skrythals.

Jeg er også sær så hadde nok kommet overens med han 😄 jeg har tullet med mamma om at hun må prøve å sjekke han opp 😁 (har ingenting med at han har en formue på 3 millioner :plystre:)

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg er også sær så hadde nok kommet overens med han 😄 jeg har tullet med mamma om at hun må prøve å sjekke han opp 😁 (har ingenting med at han har en formue på 3 millioner :plystre:)

Ikke noe galt i å være sær, de fleste har sine særheter. Er skrytingen som kan skremme damene litt, tror jeg. Hehe, hadde vært gøy om de to ble sammen og du fikk han som stefar da :D Moren din hadde sikkert klart å få han til å roe ned selvskrytet. Han kunne sikkert bygget et naust til henne også :hoho: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket team håper dere ryker? 

Heidi eller Alex. Husker ikke hvem som var på hvilket lag, men håper laget med Seble blir. Hun er så herlig, morsom og blid 💜

Men skal de som ryker til Torpet? Da blir de maaaange der! Må bli kamper allerede samme dag som de kommer inn da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Heidi eller Alex. Husker ikke hvem som var på hvilket lag, men håper laget med Seble blir. Hun er så herlig, morsom og blid 💜

Men skal de som ryker til Torpet? Da blir de maaaange der! Må bli kamper allerede samme dag som de kommer inn da? 

Samme her men da ryker også enten Julie eller Seble så usikker på hvilket lag jeg håper på da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Samme her men da ryker også enten Julie eller Seble så usikker på hvilket lag jeg håper på da. 

Liker begge to jeg også. Hugos lag må bli da, Hugo og Roy på samme sted må bare bli underholdende :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Liker begge to jeg også. Hugos lag må bli da, Hugo og Roy på samme sted må bare bli underholdende :hoho:

Bare synd ikke Edip er der med da, de hadde nok barket sammen alle 3 lol. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Bare synd ikke Edip er der med da, de hadde nok barket sammen alle 3 lol. 

Håhå, ja, det kunne blitt gøy! Synd han røk så tidlig, han var litt av en skrue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Håhå, ja, det kunne blitt gøy! Synd han røk så tidlig, han var litt av en skrue. 

Håper han dukker opp på et fremtidig Torpet, han med Helgi og Line. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Hugo og Roy må bare bli værende. For en kombo 😂 Første gang jeg har sett Roy litt satt ut 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Jeg er svært fornøyd med at Roy, Erlend og Julie er trygge men synes det var dumt at Hugo og Renate ikke vant på slutten der. Nå håper jeg at Hugo, Madde og Seble overlever neste konkurranse!

Har Hugo glemt brevet til Renate fra Glenn forresten? Merkelig om han ikke leverer det til henne 🧐

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 timer siden):

Hvilket team håper dere ryker? 

Håper teamet til Alex ryker :) Beklager Seble.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger Hugo over Per Morten altså.

Jeg mener at Hugo har forandret seg positiv? Jeg husker at han "kunne alt" og var en ordentlig bezzerwizzer da også- men da var han mye frekkere, surere og kjeftet mye mer på de andre? I 2008 var han i tillegg veldig FOR at det var kvinnene som skulle være på kjøkkenet, og mannfolka som skulle stå på med ukesoppdragene. 

Vet ikke om jeg ikke husker korrekt, men dere som også så den sesongen og evt husker- er dere enige i teorien min eller er jeg på bærtur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Flaut det Lea sa om hvorfor Alex fortjener fredningen. Bra Åsmund kontret på Julie. 

Alex mener han fortjener fredningen mest fordi han har kjempet seg inn igjen på gården? 

Ei natt på torpet!!! 

ALEX KLARTE SÅ VIDT HOLDE EN KNIV. Hadde Alina plassert kniven riktig hadde han fortsatt vært på torpet med ungjentene.

HEIA RENATE.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugo er Farmens nye GGG aka Hvilepuls jo!!😂 Roy sa det så treffende da andedammen skulle graves - Hugo har sikkert gravd ut hele huset sitt med t-skje han, så null stress!😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (6 minutter siden):

Hugo er Farmens nye GGG aka Hvilepuls jo!!😂 Roy sa det så treffende da andedammen skulle graves - Hugo har sikkert gravd ut hele huset sitt med t-skje han, så null stress!😅

Hugo virker mye mer trivelig enn han Gaute synes jeg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugo virker mye mer trivelig enn han Gaute synes jeg.

Jaja, absolutt en triveligere kar! Men selvskrytet var av samme nivå😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...