Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #481 Del Skrevet 13. oktober (endret) tonebelinda skrev (3 timer siden): Renate blir storbonde nå Eller så overrasker han og velger Madde. Endret 13. oktober av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober Forfatter #482 Del Skrevet 13. oktober (endret) Håper at utfordrerne kommer neste uke nå, trenger noe nye fjes på gården Endret 13. oktober av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 13. oktober #483 Del Skrevet 13. oktober Cid skrev (40 minutter siden): Håper at utfordrerne kommer neste uke nå, trenger noe nye fjes på gården Ut ifra teaseren for neste ukes torpet virker det som at de på torpet kommer inn på farmen før eventuelle utfordrere. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. oktober #484 Del Skrevet 14. oktober Cid skrev (6 timer siden): Hun ville vel roe ned situasjonen, jeg unnet ikke Glenn noe seier etter den oppførselen gitt. Snakk om å ikke lese en situasjon. Det der var tiden for stillhet. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober Forfatter #485 Del Skrevet 14. oktober Irja skrev (5 minutter siden): Snakk om å ikke lese en situasjon. Det der var tiden for stillhet. Synes heller at Glenn burde oppført seg, umoden oppførsel rett og slett… 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober Forfatter #486 Del Skrevet 14. oktober Blir vel ganske åpenbart hva som vil skje fremover nå, Renate blir storbonde og velger Madde som førstekjempe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. oktober #487 Del Skrevet 14. oktober Jeg er helt sjokkert over hvordan en voksen mann kan oppføre seg. Han avviste jo Renate totalt også! Herlighet. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober Forfatter #488 Del Skrevet 14. oktober Tantemor skrev (6 timer siden): Ut ifra teaseren for neste ukes torpet virker det som at de på torpet kommer inn på farmen før eventuelle utfordrere. Da kommer de vel inn på Torpet slik som for et par år siden, da han andre ordføreren dukket opp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. oktober #489 Del Skrevet 14. oktober \\Christine/// skrev (På 10.10.2024 den 21.25): Ja, det er jeg. De klærne du ser Madelen gå med er de klærne produksjonen valgte ut til henne. Hun ble forstoppet og oppblåst av alle potetene, så da var valget enkelt med å bruke romslige skjørt overfor shorts som ikke passet og som strammet pga oppblåsthet. Det er som regel en forklaring på det meste, bare man er villig til å se de 😉 Madelen smisker ikke. Hadde du kjent henne på ekte, så hadde du ikke tenkt tanken på å si det engang. Spør de hun var der inne sammen med da, så får du nok høre noe helt annet 😉 Rart da at Madelen sa i gårsdagens episode at HUN valgte å gå i blondeskjørt for "å være seg selv". Roy sa at for å bli tatt seriøst var det lurt å kle seg fornuftig i forhold til arbeidsoppgaven, i dette tilfellet snekring på taket. Madelen svarte altså at hun VILLE bruke blondeskjørtet. Og senere i episoden viste hun fram at hun faktisk hadde en arbeidsbukse. Om du skal forsvare Madelen er det iallfall smart å vite hva hun selv uttaler. 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. oktober #490 Del Skrevet 14. oktober Cid skrev (1 time siden): Synes heller at Glenn burde oppført seg, umoden oppførsel rett og slett… Umoden oppførsel, men unødvendig å spinne om det samme om og om igjen. Hun blir ALDRI ferdig. På toppen av det hele står hun ved førstekjempehytta og roper over til Glenn. Hun får jo helt hang up. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14. oktober #491 Del Skrevet 14. oktober Boetica skrev (På 7.10.2024 den 12.55): Det jeg reagerte på var hvordan Alex fikk de globale miljøproblemene til å handle om HAM. HAN ville ikke surfe i et hav fullt av plast. HAN kunne ikke stå på ski hvis snøen forsvant fra fjellene 😂 Ikke de store perspektivene. Han er nok litt umoden. Men å reise rundt med fly hit og dit mange ganger i året er selvfølgelig ikke et problem. 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober #492 Del Skrevet 14. oktober Blåttvann skrev (1 time siden): Men å reise rundt med fly hit og dit mange ganger i året er selvfølgelig ikke et problem. 😅 Han er som en influenser. Meg, meg, meg. Og dobbeltmoral er bedre enn ingen moral 😂 Glenn i går... herregud! Tenk å bli så sur og gretten bare fordi han gikk glipp av markedet. Jeg forstår at han ble skuffet og det er lov, men han oppførte seg jo som en seksåring som ikke fikk dra på tivoli! Selv om Madelen var gnålete i båten i går og burde tatt hintet syns jeg han oppførte seg utrolig barnslig. Godt han roet seg til dagen etter, i hvert fall. Madelen var veldig flink i hestesko 👏🏻 men teit at hun omtaler seg selv som en ungjente. Hun sa noe om at hun blir undervurdert fordi hun er en blond, ung jente. Hun er 29 år gammel! Selv om hun selvfølgelig fortsatt er ung er hun ingen ungjente lenger. Var nesten rart å se henne i arbeidsbukse, hehe. Hadde hun brukt den fra start når de skal jobbe hadde hun helt sikkert ikke blitt undervurdert. For det er klart at man ikke blir satt på de tyngste oppgavene når man sprader rundt i miniskjørt og er mer opptatt av hår og antrekk enn av jobben som skal gjøres. Skjønner at hun liker å pynte seg, de fleste jenter og kvinner gjør vel det, men alt til sin tid. Jeg tror det bor mye i Madelen og at hun får til mye, men hun må tenke litt på hva slags inntrykk hun vil gi av seg selv. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 14. oktober #493 Del Skrevet 14. oktober tonebelinda skrev (16 timer siden): Renate blir storbonde nå Håper det. Og at hun velger 1 av trekløveret 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober Forfatter #494 Del Skrevet 14. oktober Irja skrev (5 timer siden): Umoden oppførsel, men unødvendig å spinne om det samme om og om igjen. Hun blir ALDRI ferdig. På toppen av det hele står hun ved førstekjempehytta og roper over til Glenn. Hun får jo helt hang up. Hun liker vel bare ikke konflikter, liker ikke det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. oktober #495 Del Skrevet 14. oktober jukkapalme skrev (4 timer siden): Madelen var veldig flink i hestesko 👏🏻 men teit at hun omtaler seg selv som en ungjente. Hun sa noe om at hun blir undervurdert fordi hun er en blond, ung jente. Hun er 29 år gammel! Selv om hun selvfølgelig fortsatt er ung er hun ingen ungjente lenger. Var nesten rart å se henne i arbeidsbukse, hehe. Hadde hun brukt den fra start når de skal jobbe hadde hun helt sikkert ikke blitt undervurdert. For det er klart at man ikke blir satt på de tyngste oppgavene når man sprader rundt i miniskjørt og er mer opptatt av hår og antrekk enn av jobben som skal gjøres. Skjønner at hun liker å pynte seg, de fleste jenter og kvinner gjør vel det, men alt til sin tid. Jeg tror det bor mye i Madelen og at hun får til mye, men hun må tenke litt på hva slags inntrykk hun vil gi av seg selv. Enig, selv om jeg er litt lei av at Roy og de andre gamlegutta sjefer rundt, forstår jeg de ikke har gitt henne oppgaver på bygging. Første bud for å vise at man er seriøs er å stille opp i brukbare arbeidsklær. Den kokette adferden hennes gjør henne ingen tjeneste. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober Forfatter #496 Del Skrevet 14. oktober Boetica skrev (2 timer siden): Enig, selv om jeg er litt lei av at Roy og de andre gamlegutta sjefer rundt, forstår jeg de ikke har gitt henne oppgaver på bygging. Første bud for å vise at man er seriøs er å stille opp i brukbare arbeidsklær. Den kokette adferden hennes gjør henne ingen tjeneste. Ny uke da og nye muligheter 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. oktober #497 Del Skrevet 14. oktober Cid skrev (7 timer siden): Hun liker vel bare ikke konflikter, liker ikke det selv. Måten hun prøver å løse det på, er helt natta. Må nesten ta det for det det er også. Glenn er skuffa og reagerer barnslig. Det går over. Bare la det ligge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober Forfatter #498 Del Skrevet 14. oktober Irja skrev (17 minutter siden): Måten hun prøver å løse det på, er helt natta. Må nesten ta det for det det er også. Glenn er skuffa og reagerer barnslig. Det går over. Bare la det ligge. Ny uke i hvert fall så får vi se hvem vi liker og ikke liker denne uken 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
------- Skrevet 15. oktober #499 Del Skrevet 15. oktober Cid skrev (4 timer siden): Ny uke i hvert fall så får vi se hvem vi liker og ikke liker denne uken 😁 Jeg liker Ivar og synes han får altfor lite tid 🤪 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober Forfatter #500 Del Skrevet 15. oktober ------- skrev (2 minutter siden): Jeg liker Ivar og synes han får altfor lite tid 🤪 Visste du at det er samme hund som var med i Farmen Kjendis tidligere i år? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå