AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #21 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har rett og slett hatt sex med for få personer. Anonymkode: 8a675...f02 Dette er nok riktig. Har man hatt endel ONS så vet man at det ikke er altfor sjelden helt fantastisk. Anonymkode: aff71...2a8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #22 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg møtte en sånn på jobb mens jeg var gift. Første øyekontakt ga meg sjokkbølger gjennom hele kroppen og det var en kjemi der som det er umulig å forklare. Han er ikke noe usedvanlig pen. En helt vanlig fyr. Vi falt for hverandre og det ble veldig tydelig for oss begge raskt. Etter omtrent et år så lå vi sammen. Kjemien der var også helt utrolig og ikke sammenlignet med noe annet. Vi er begge i forhold på hver vår kant med barn og full pakke. Vet ikke hvordan dette ender men jeg får meg ikke unna han. Det føles nesten som vi hører sammen fra et tidligere liv eller noe.. Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre noe sånt men det føles som han er min. At vi hører sammen og når vi er med hverandre så forsvinner alt annet. Anonymkode: e03fb...d51 Gjør det slutt med partnerne deres. Unn dem den samme gleden dere har. Han du har er ikke lenger din, slipp han fri. Anonymkode: f7467...9b2 1
MegJa Skrevet 19. august 2024 #23 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 19.12): Har hatt en helt syk opplevelse. Ble sjekket, vi klikket umiddelbart og etter hvert endte vi opp hos han. Jeg har aldri hatt en slik kjemi seksuelt med noen før. Jeg kom og kom, og han holdt det gående hele natten+ påfølgende dagene. Vi hadde dyp øyekontakt hele tiden i tillegg, meget intens opplevelse, fikk ikke nok av hverandre. Så måtte jeg reise hjem, og bor dessverre såpass langt unna hverandre at jeg vet ikke om vi ses igjen. Han har tatt mye kontakt i ettertid. Jeg klarer ikke tenke på annet. Anonymkode: ac2b8...106 Hvis han har tatt mye kontakt i ettertid, så betyr vel det at han også har kjent på noe ekstra ved deg da? Og at han også kjente på en kjemi med deg! Hvorfor kaste bort det? Heller prøv å finne ut om dere har noe å bygge videre på. Nyt!!!!! 1
Irak Skrevet 19. august 2024 #24 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du har rett og slett hatt sex med for få personer. Anonymkode: 8a675...f02 Dette her tror jeg ingenting på...Tror det heller handler om å finne den du matcher med på alle plan. 1 2
TomSawyer Skrevet 19. august 2024 #25 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 19.12): Har hatt en helt syk opplevelse. Ble sjekket, vi klikket umiddelbart og etter hvert endte vi opp hos han. Jeg har aldri hatt en slik kjemi seksuelt med noen før. Jeg kom og kom, og han holdt det gående hele natten+ påfølgende dagene. Vi hadde dyp øyekontakt hele tiden i tillegg, meget intens opplevelse, fikk ikke nok av hverandre. Så måtte jeg reise hjem, og bor dessverre såpass langt unna hverandre at jeg vet ikke om vi ses igjen. Han har tatt mye kontakt i ettertid. Jeg klarer ikke tenke på annet. Anonymkode: ac2b8...106 Hørt om love of your life? Få ut fingern og kontakt mannen i kveld! 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #26 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Med andre ord fikk du tilgang på sex hos en mann som var seksuelt attraktiv og antageligvis litt bedre enn du er vant med Anonymkode: f327e...8ec Det der tyder kun på at du aldri har opplevd det ta skriver om, og kun har tent ekstra på en som var fin. Dette er langt forbi slikt. Hvor lang unna da ts? Jeg og min mann ble par på bakgrunn av det samme, og vi hadde 4 timer mellom oss. Noe så unikt er det vanskelig å gi slipp på. Han flyttet til meg. 🥰 Anonymkode: 0ef54...705 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #27 Skrevet 19. august 2024 Jeg opplevde det da jeg møtte kjæresten min. Jeg var i midten av 30-årene og relativt nyskilt. Eksmannen min møtte jeg i ung alder, så han var eneste sexpartner frem til skilsmissen. Jeg savnet alltid noe i sexlivet med han, uten at jeg klarte å beskrive det. Og de siste årene hadde jeg ingen sexlyst. Da jeg møtte han som nå er kjæresten min, stemte bare alt. Det var, og er, en utrolig kjemi mellom oss. Seksuelt er vi perfekt match. Jeg får bare ikke nok av han. Anonymkode: 2097a...71f 1
Irak Skrevet 19. august 2024 #28 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg opplevde det da jeg møtte kjæresten min. Jeg var i midten av 30-årene og relativt nyskilt. Eksmannen min møtte jeg i ung alder, så han var eneste sexpartner frem til skilsmissen. Jeg savnet alltid noe i sexlivet med han, uten at jeg klarte å beskrive det. Og de siste årene hadde jeg ingen sexlyst. Da jeg møtte han som nå er kjæresten min, stemte bare alt. Det var, og er, en utrolig kjemi mellom oss. Seksuelt er vi perfekt match. Jeg får bare ikke nok av han. Anonymkode: 2097a...71f Se det. Ikke verst at du merket det, selv om du ikke hadde hatt andre partnere før han 👏👏👏👏. Så gøy at du fant deg en du føler du matcher bedre med ❤️. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #29 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har rett og slett hatt sex med for få personer. Anonymkode: 8a675...f02 Pfft, hadde du truffet en sånn hadde du ikke antakelig ikke hatt behov for å prøve flere 😄 Anonymkode: dfccc...cf2 1
Gammelsmurfen Skrevet 19. august 2024 #30 Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 21.44): Nei, ikke bedre enn jeg er vant med hverken utseendemessig eller status. Det var en fysisk dragning som jeg ikke kan forklare. Anonymkode: ac2b8...106 I know the feeling. Noen ting kan ikke forklares.. ♥️, og trenger heller ikke. 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå