AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Har hatt en helt syk opplevelse. Ble sjekket, vi klikket umiddelbart og etter hvert endte vi opp hos han. Jeg har aldri hatt en slik kjemi seksuelt med noen før. Jeg kom og kom, og han holdt det gående hele natten+ påfølgende dagene. Vi hadde dyp øyekontakt hele tiden i tillegg, meget intens opplevelse, fikk ikke nok av hverandre. Så måtte jeg reise hjem, og bor dessverre såpass langt unna hverandre at jeg vet ikke om vi ses igjen. Han har tatt mye kontakt i ettertid. Jeg klarer ikke tenke på annet. Anonymkode: ac2b8...106 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Del Skrevet 18. august 2024 Så fint da! Hva lurer du på? Anonymkode: b32e9...b19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Så fint da! Hva lurer du på? Anonymkode: b32e9...b19 Lurer egentlig på hvordan noe sånt kan skje. All sex jeg har hatt hittil i livet virker nå høyst middelmådig. Det var en helt utenomjordisk opplevelse å klikke så raskt med et fremmed menneske. Anonymkode: ac2b8...106 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Del Skrevet 18. august 2024 Med andre ord fikk du tilgang på sex hos en mann som var seksuelt attraktiv og antageligvis litt bedre enn du er vant med Anonymkode: f327e...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. august 2024 #5 Del Skrevet 18. august 2024 Du får bare nyte det så lenge det varer ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med andre ord fikk du tilgang på sex hos en mann som var seksuelt attraktiv og antageligvis litt bedre enn du er vant med Anonymkode: f327e...8ec Nei, ikke bedre enn jeg er vant med hverken utseendemessig eller status. Det var en fysisk dragning som jeg ikke kan forklare. Anonymkode: ac2b8...106 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 18. august 2024 #7 Del Skrevet 18. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ikke bedre enn jeg er vant med hverken utseendemessig eller status. Det var en fysisk dragning som jeg ikke kan forklare. Anonymkode: ac2b8...106 Var det gjensidig? Er han forholdsmateriale? Hvis ja, burde du bare planlegge et nytt møte så fort som mulig. Kanskje se på mulighetene for å flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #8 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg har også opplevd å treffe en sånn, ts. Helt vilt hvordan vi passet sammen, seksuelt og også utenfor senga, det lignet ikke annet noen av oss hadde opplevd. Jeg skjønner fremdeles ikke hva som skjedde. Prøv å holde på ham om du kan! Anonymkode: dfccc...cf2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #9 Del Skrevet 18. august 2024 Kun opplevd det en gang jeg også. Heldigvis ble vi sammen. Vi har det like godt enda, flere år senere. Frem til jeg traff han mente jeg at sex var veldig oppskrytt. Anonymkode: b02ee...6b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #10 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med andre ord fikk du tilgang på sex hos en mann som var seksuelt attraktiv og antageligvis litt bedre enn du er vant med Anonymkode: f327e...8ec Kan du skrive med brukernavn slik at du kan blokkeres? Du får ytterst sjeldent noe annet enn motbør på dine (ekstremt mange) uttalelser. Ergo er du ganske så alene om disse overfladiske og trangsynte holdningene. Mistenker sterkt at du aldri har hatt en velfungerende relasjon med et annet menneske… Anonymkode: 30682...4af 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #11 Del Skrevet 18. august 2024 Høres vel litt kleint ut å si dette, men jeg tror genuint at noen er ment for hverandre. Ikke alle opplever det, men jeg tror alle kan finne noen de trives med og elsker, er tiltrukket av osv. Men det er to forskjellige ting og når man merker det så merker man det 🥰 Det er det du merker nå. Ikke slipp. Dere må holde kontakten og finne ut av om det er noe her. Anonymkode: a36c1...dd8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #12 Del Skrevet 18. august 2024 blaffen skrev (14 minutter siden): Var det gjensidig? Er han forholdsmateriale? Hvis ja, burde du bare planlegge et nytt møte så fort som mulig. Kanskje se på mulighetene for å flytte? Absolutt gjensidig! Han er veldig «på». Men pga av diverse er vi ikke flyttbare noen av oss. Så vet ikke om det bare blir selvpining å møtes i helger og ferier fremover…. Anonymkode: ac2b8...106 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #13 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres vel litt kleint ut å si dette, men jeg tror genuint at noen er ment for hverandre. Ikke alle opplever det, men jeg tror alle kan finne noen de trives med og elsker, er tiltrukket av osv. Men det er to forskjellige ting og når man merker det så merker man det 🥰 Det er det du merker nå. Ikke slipp. Dere må holde kontakten og finne ut av om det er noe her. Anonymkode: a36c1...dd8 Jeg er helt enig! Det er noen som er mer passende for hverandre, og ment for hverandre. Ts, det at han tar kontakt i ettertid er jo et stort pluss. Jeg sier, gå for det! Sats, dersom dere begge vil noe mer. Eller, bare ha det som en fin seksuell relasjon, det kan også funke. Men, om det er noer mer her så ville jeg hoppet uti med begge beina. En sånn sjanse i livet får man sjelden to ganger.. Anonymkode: 5f078...f5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #14 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres vel litt kleint ut å si dette, men jeg tror genuint at noen er ment for hverandre. Ikke alle opplever det, men jeg tror alle kan finne noen de trives med og elsker, er tiltrukket av osv. Men det er to forskjellige ting og når man merker det så merker man det 🥰 Det er det du merker nå. Ikke slipp. Dere må holde kontakten og finne ut av om det er noe her. Anonymkode: a36c1...dd8 Gir mening det du skriver. Og det var jo ikke kun det seksuelle. Det var alt utenom også. Som at man alltid har kjent hverandre, og alt bare føltes 100% riktig. Anonymkode: ac2b8...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 18. august 2024 #15 Del Skrevet 18. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Absolutt gjensidig! Han er veldig «på». Men pga av diverse er vi ikke flyttbare noen av oss. Så vet ikke om det bare blir selvpining å møtes i helger og ferier fremover…. Anonymkode: ac2b8...106 Jeg tror nok dere er flyttbare om dere bare får tenkt dere om. Kanskje møtes på midten? Avstandsforhold kan være utfordrende ja men du har funnet noe du kanskje ikke finner igjen. Den kan være verdt å 'lide' litt for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #16 Del Skrevet 18. august 2024 Sammenlignet med tidligere opplevelser, var det først og fremst fysisk match, eller psykisk. Med fysisk mener jeg kropper som passet perfekt til hverandre. Og størrelsen på penis. Anonymkode: db749...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #17 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sammenlignet med tidligere opplevelser, var det først og fremst fysisk match, eller psykisk. Med fysisk mener jeg kropper som passet perfekt til hverandre. Og størrelsen på penis. Anonymkode: db749...360 En kombinasjon vil jeg si. Ikke en type jeg tradisjonelt hadde gått etter. Men var en sinnsyk dragning fra første stund. Vil si psykisk først. Humor, lynne, intellekt og alt bare klaffet. Også bare toppet det seg da vi havnet i seng. Noe som der og da føltes 100% naturlig. (Jeg har hatt èn ONS før i mitt liv 😅, alltid vært i forhold). Anonymkode: ac2b8...106 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 19. august 2024 #18 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 19.12): Har hatt en helt syk opplevelse. Ble sjekket, vi klikket umiddelbart og etter hvert endte vi opp hos han. Jeg har aldri hatt en slik kjemi seksuelt med noen før. Jeg kom og kom, og han holdt det gående hele natten+ påfølgende dagene. Vi hadde dyp øyekontakt hele tiden i tillegg, meget intens opplevelse, fikk ikke nok av hverandre. Så måtte jeg reise hjem, og bor dessverre såpass langt unna hverandre at jeg vet ikke om vi ses igjen. Han har tatt mye kontakt i ettertid. Jeg klarer ikke tenke på annet. Anonymkode: ac2b8...106 Skjønner godt at du "bobler" over og vil fortelle hvor bra dette var ❤️ Er dere begge single så bør du ikke la denne sjansen gå fra deg. Gjør alt som er i deres makt for å kunne bo og leve sammen. Jobb og familie lar seg ordne. Samme med bolig. Ønsker dere oppriktig lykke til. Skulle ønske jeg var i "dine sko". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #19 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg møtte en sånn på jobb mens jeg var gift. Første øyekontakt ga meg sjokkbølger gjennom hele kroppen og det var en kjemi der som det er umulig å forklare. Han er ikke noe usedvanlig pen. En helt vanlig fyr. Vi falt for hverandre og det ble veldig tydelig for oss begge raskt. Etter omtrent et år så lå vi sammen. Kjemien der var også helt utrolig og ikke sammenlignet med noe annet. Vi er begge i forhold på hver vår kant med barn og full pakke. Vet ikke hvordan dette ender men jeg får meg ikke unna han. Det føles nesten som vi hører sammen fra et tidligere liv eller noe.. Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre noe sånt men det føles som han er min. At vi hører sammen og når vi er med hverandre så forsvinner alt annet. Anonymkode: e03fb...d51 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #20 Del Skrevet 19. august 2024 Du har rett og slett hatt sex med for få personer. Anonymkode: 8a675...f02 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå