Gå til innhold

Tanker under Onani

Mogens

Tenker du på andre?  

1. 1. Tenker du på andre?

• ALLTID!
      7
    • Nei ALDRI!
      3
    • Tenker ikke på noe som helst :)
      0
    • Titt og ofte!
      8
    • Det har hendt!
      10

Anbefalte innlegg

Hei alle. Kom til å tenke på en ting. Hvor mange av dere tenker på helt andre enn kjæresten, samboeren eller mannen/kona når dere onanerer. Tror nemlig de fleste gjør dette i ny og ne :roll:

Siden 2 av 5 tydeligvis ikke tenker på noe som helst når de onanerer, har jeg laget et alternativ til dem også :P

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, hender titt og ofte det! Nå ulmer det ikke akkurat her i huset om dagen da, men ellers, så....

Bare det at jeg kaller favoritt-dildoen min for "onkel Otto" sier jo sitt! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har en hyrdestund med meg selv, går tankene mange veier :oops: Tror ikke det er mulig å kun tenke på den man er isammen med 8) Jeg tenker på både jenter og gutter, ekser og menn jeg ikk har :lol:

Fredagshilsen Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en livlig fantasi og blander sammen ting jeg har opplevd og ting jeg håper å oppleve... Tenker både på den jeg har et forhold til nå og andre jeg kunne tenke meg.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få sagt at av de snart 300 som har vært innom, er det rimelig dårlig at kun 9 stk engasjerer seg :)

Kanskje folk ikke synes dette var noe spennende "problemstilling" :D

Mogens :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Mogens

Har ikke svart før, fordi det er vanskelig å svare på. Når tankene svever rundt i sånn fantasirus, så er jeg mest konsentrert om situasjoner, settinger, stemninger, musikk, pusting og sånt. Det svever gjerne andre skikkelser rundt i denne tåka, men de blir mer som statister til det som skjer.

Det er lenge siden jeg har vært så seksuelt hekta på en image av et virkelig menneske at jeg har fokusert kun på ham når jeg fantaserer. Som regel er jeg enten alene eller i situasjoner med han som jeg virkelig er totalhekta på. Som sagt; det florerer andre skikkelser rundt omkring, men ingen konkrete. De blir nærmest hodeløse.

Kan se for meg nakker, skuldre, rygger og kropper. Deler av folk. Nattklubbscener med påkledde folk, rytmer, musikk, pulserende liv etc. Men noe av kicket er enten å bli iaktatt av ham eller at han er i omløp på en eller annen måte.

Derfor svarte jeg at det har hendt. Synes absolutt spørsmålet ditt var interressant. Men litt vanskelig for min del.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fantaserer aldri om meg sjølv. Eg meiner, meg sjølv saman med nokon, med sjølv som opplever noko eller gjer noko. Ifantasiane mine er det kun andre menneske som boltrar seg, og eg er berre flue på veggen. Hm... kanskje det bur ein liten kikkar i meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om det jeg anser for litt forbudte ting :oops:

Ikke andre menn, eller jo, men sammen med mannen min. Og kanskje ltt hardt???? :oops: :oops: :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker også på andre når jeg onanerer......det er tennende.....har spesielt en jeg fantaserer om... :wink:

I tillegg ser jeg meg selv i trekantsettinger.....det er utrolig opphissende..... :):wink:

I fantasiene er det meste tillatt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg etter en lang og herlig helg at, 85,7 % av de som har stemt tenker/har tenkt på andre enn "den man skal" tenke på :wink: . Nå blir jo denne avstemningen absolutt ikke noen fasit av flere grunner, men jeg tror nok jeg har litt rett i det jeg trodde!

For meg selv må jeg si at jeg tenker ofte på andre. Føler at etter noen år sammen blir det fort litt ensformig å tenke på henne hele tiden. Liker egentlig ikke at jeg gjør det, men sånn er det nå en gang.... :-?

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...