AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Del Skrevet 18. august Hei🙂 Vi er et par der vi er veldig åpne med hverandre og hva vi liker, vi har hatt trekant men en ekstra mann, dette var bare tilfeldig. Men i ettertid har tanken på at noen har sex med dama mi samtidig som meg tent meg MYE! Vi lurer på om det finnes noen sider på nett eller facebook eller lignende som man kan melde seg in i for å få kontakt med andre par som vil ha sex sammen med oss, kall det swingers. Vi har vært på lystclub.no men dette koster penger Anonymkode: c8aac...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei🙂 Vi er et par der vi er veldig åpne med hverandre og hva vi liker, vi har hatt trekant men en ekstra mann, dette var bare tilfeldig. Men i ettertid har tanken på at noen har sex med dama mi samtidig som meg tent meg MYE! Vi lurer på om det finnes noen sider på nett eller facebook eller lignende som man kan melde seg in i for å få kontakt med andre par som vil ha sex sammen med oss, kall det swingers. Vi har vært på lystclub.no men dette koster penger Anonymkode: c8aac...e4a Hvis du skal ha noe retta mot swingers, må du nok betale penger. Noe som er en velsignelse da vi da luker bort en haug av de useriøse runkerne. Det er gratis sider som nakentid, men ikke rettet mot noe spesifikt og der er det selvfølgelig fler useriøse. Cupido og lydtclub koster ikke all verden. Men må jo regne med hotellrom etc ved treff. Det er ikke lurt å.ppne hjemmet til mange forskjellige folk, så de jeg kjenner tar dette andre steder. Anonymkode: 57ffd...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august Det finnes mange eventer og fester i norden for dette.. Sjekk NakenTid, X, instagram, fetlife, facebook, google, MeWe etc.. Burde vært laget en kalenderfil, vi kunne ha delt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august Dersom man er ute etter sexfester hvor deltakere er alt fra middels attraktiv og oppover så er dette lukkede grupper hvor du ikke slipper inn uten kjennskap. Høystatus attraktiv folk swinger ikke med bærmen. Anonymkode: 2682e...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 19. august #5 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei🙂 Vi er et par der vi er veldig åpne med hverandre og hva vi liker, vi har hatt trekant men en ekstra mann, dette var bare tilfeldig. Men i ettertid har tanken på at noen har sex med dama mi samtidig som meg tent meg MYE! Vi lurer på om det finnes noen sider på nett eller facebook eller lignende som man kan melde seg in i for å få kontakt med andre par som vil ha sex sammen med oss, kall det swingers. Vi har vært på lystclub.no men dette koster penger Anonymkode: c8aac...e4a Jeg er helt sikker på at det finnes mange menn om vil kose med dere. Jeg er på eros og det vet jeg det er flere. PÅ eros er det en kanal for 2kant. Men jeg er sikker på at du også finner det på chat.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dersom man er ute etter sexfester hvor deltakere er alt fra middels attraktiv og oppover så er dette lukkede grupper hvor du ikke slipper inn uten kjennskap. Høystatus attraktiv folk swinger ikke med bærmen. Anonymkode: 2682e...afe Bare slutt å bruke ordet 'høystatus' om folk. Det er så billig og enkelt og viser at du ikke har noen som helst peil på preferanser når det gjelder å velge en sexpartner. Anonymkode: bd18e...617 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #7 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare slutt å bruke ordet 'høystatus' om folk. Det er så billig og enkelt og viser at du ikke har noen som helst peil på preferanser når det gjelder å velge en sexpartner. Anonymkode: bd18e...617 Ganske sikker på at det er samme person som kommer med denne denne påstanden hver gang det er snakk om swinging på dette forumet. Folk som definerer seg selv som "høystatus", er som oftest ikke det. Anonymkode: 872e6...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #8 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 15.42): Vi lurer på om det finnes noen sider på nett eller facebook eller lignende som man kan melde seg in i for å få kontakt med andre par som vil ha sex sammen med oss, kall det swingers. Høres ut som dere leter etter spicymatch.com Anonymkode: a88b1...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #9 Del Skrevet 20. august 18 hours ago, AnonymBruker said: Ganske sikker på at det er samme person som kommer med denne denne påstanden hver gang det er snakk om swinging på dette forumet. Folk som definerer seg selv som "høystatus", er som oftest ikke det. Anonymkode: 872e6...e37 Nå har jeg ikke definert meg selv så skjønner ikke hvorfor dere driver med denne stråmannsargumentasjonen. Dere er forøvrig også helt på villspor. Antageligvis i bitterhet. Dere diskuterer altså mot at det ikke er forskjell på folk. Det er helt åpenbart at velstående, attraktive og folk av høy sosial status ikke drar på sexfester hvor hvem som helst kan komme. Man omgir seg med likesinnende. Dette hadde du visst om du faktisk hadde kjennskap til dette. Og det er heller ikke slik at folk har så forskjellige preferanser at noen foretrekker lavstatus uattraktive mennesker. Det er jo bare tull. Folk må velge blant det de kan få. Og akkurat nå fremstår du som en som ikke kan plukke fra øverste hylle og egentlig bare er bitter. Anonymkode: 2682e...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 20. august #10 Del Skrevet 20. august Jeg skjønner hva du mener. Men enkelte tenner faktisk på personlighet og ikke utseende. Tror nok personligheten på mange av de såkalte høystatus er vesentlig lavere enn på såkalte lavstatus. Men for all del, finnes bra og dårlige folk i begge "statuser" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #11 Del Skrevet 20. august 5 minutter siden, Stillalive said: Jeg skjønner hva du mener. Men enkelte tenner faktisk på personlighet og ikke utseende. Tror nok personligheten på mange av de såkalte høystatus er vesentlig lavere enn på såkalte lavstatus. Men for all del, finnes bra og dårlige folk i begge "statuser" Personlighet er helt irrelevant for de fleste som driver med sånt kompis Anonymkode: b3c4c...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 10.19): Personlighet er helt irrelevant for de fleste som driver med sånt kompis Anonymkode: b3c4c...0fb For meg er dette definisjonen på lavstatus. Orgie med en gjeng velskapte idioter er ikke opphissende. Anonymkode: 15c9e...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #13 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 19.24): Dersom man er ute etter sexfester hvor deltakere er alt fra middels attraktiv og oppover så er dette lukkede grupper hvor du ikke slipper inn uten kjennskap. Høystatus attraktiv folk swinger ikke med bærmen. Anonymkode: 2682e...afe Høystatusfolk skriver heller ikke bermen med «æ». Anonymkode: e32e8...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #14 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 9.45): Dere diskuterer altså mot at det ikke er forskjell på folk. Det er helt åpenbart at velstående, attraktive og folk av høy sosial status ikke drar på sexfester hvor hvem som helst kan komme. Man omgir seg med likesinnende. Dette hadde du visst om du faktisk hadde kjennskap til dette. Anonymkode: 2682e...afe Når det er så åpenbart, hvorfor føler du at du må kommentere det i hver eneste tråd om disse temaene? Hvorfor tror du at folk som ikke er høystatus bryr seg om hva høystatusfolk driver med? Anonymkode: cac8c...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå