Gå til innhold

Skal menn være smooth down there?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal menn være glattbarbert, .

Anonymkode: 59567...d12

Nei😅. En glattbarbert mann ser ikke ut som en Mann. Det ser rimelig teit ut. Syntes jeg.

Stusse, trimme etc spiller ingen rolle for min del. Det er hverken turn on eller off.

Om jeg er tiltrukket seksuelt av deg, så spiller det ingen rolle om du har mye eller lite hår der nede. Bare ikke glattbarbert.

Anonymkode: 4398a...f17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig foretrekker jeg hår, men det er ikke sånn at glatt er noe dealbreaker eller turn off. Bryr meg ikke nok. Viktigere at mannen er komfortabel med seg selv.

Anonymkode: c2414...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt funker, bortsett fra tredagersstubber. For det gnager som et helvete og lager sår på meg. 

Anonymkode: a68ab...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det slik du foretrekker, men liker du å få ballene slikket/sugd så må du barbere dem (min mening) 😄 Liker egentlig hår, men ikke i munnen.

Anonymkode: 486c7...ba2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimmet er eneste alternativ for meg. Glattbarbert er direkte avtennende og "full busk" er upraktisk. 

k30

Anonymkode: a05b6...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hårete menn. For meg er det turn off med menn som fjerner kroppshår

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker en naturlig glatt kropp, med hår på de rette stedene. Man kan godt frisere litt, men ikke fjerne. Det er min preferanse. 

Anonymkode: 4525b...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Alt funker, bortsett fra tredagersstubber. For det gnager som et helvete og lager sår på meg. 

Anonymkode: a68ab...bf5

Elsker tredagersstubber når jeg mottar, brannsår fra det mottas med takk🤭

Anonymkode: 21fde...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scholes skrev (På 15.8.2024 den 5.27):

Jeg gjør det ikke fordi jeg vil ligge med noen penere, er kjempefornøyd med utseendet hennes.

Blir bare ikke nok synes jeg, og alt for lite variasjon og utforsking.

Jeg vil gjerne ha med en mann til for eksempel, det vet ho veldig godt, men er ikke tema.

Om ho vil ligge med andre hadde jeg ikke brydd meg om, hadde likt det, sagt det også, men da er jeg ikke normal i hodet mitt.

Sex er ikke alt, hører jeg ganske ofte.

Etter min mening er du helt normal i hodet ❤️ Jeg ligger ikke med andre, men vil gjerne at hun gjør det, eventuelt at vi henter inn en kjekk mann som vi begge får god kjemi med. Hennes nytelse står i sentrum, men foreløpig er det lite respons å få 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

har sett noen menn, flott skjegg, fantastisk hår på brystet, fin stripe ned fra navlen; og så ser resten ut som ei ribba høne, og penisen ser ut som om den er ekstremt naken og malplassert, og hører ikke hjemme der. Skikkelig stor turn off.

Dette er nøyaktig grunnen til at jeg ikke barberer

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimmer, men vokser skaft og pung. Ser absolutt ingen fordeler med å ha hår der.

Anonymkode: a0dbe...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 18.8.2024 den 15.12):

Jeg tar deg som du er, og hvis jeg ikke tenner på deg? kast meg i elva, for da er jeg uansett ubrukbar😅🥰

er du homse?

Anonymkode: 00366...26e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best når mannen min er helt glattbarbert ja, akkurat som meg ❤️🙂

Anonymkode: b205a...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min preferanse er helt klart å la det være som det er. Strever litt med glattbarberte underliv på menn.. Hår er fint.

Anonymkode: 30a11...0c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint at en mann har hår der han skal ha hår jeg 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om ballene er glatte men ellers skal der være hår. Liker at der er hår, men liker også å leke med ballene når jeg suger og de er best når de er myke. Gjør ingenting om det er vilt ellers. Menn skal ha kroppshår, barberer de seg fullstendig nedentil og under armene og slikt så blir det altfor femi for meg. 

Anonymkode: c9062...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mye kroppshår, og prøvde en gang å ta litt ekstra i når jeg barberte ballene. Det endte opp med å se helt tullete ut, så ut som jeg hadde en baldspot midt på kroppen. Så jeg fristerer og barberer ballene - aldri mer en baldspot 😅 Og hvor skal man stoppe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvinner synes jeg omtrent alt annet enn flystripe er litt ekkelt, men menn kan ha hva som helst (så lenge det er noe hår andre steder - menn som er smooth overalt blir veldig lite maskulint). Glatt, full skog og alt imellom er helt innafor der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de skal være her!

Anonymkode: 0b289...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimmet.

Glattbarbert pung og kølle.

Hel barbert er turn off.

Anonymkode: 9b59d...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...