AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Noen som har deltatt på reise/event i regi av Singelturer.no? Var det bra? Anonymkode: 04693...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Del Skrevet 18. august 2024 Venninna mi har vært på et par singelturer i norsk natur, er det det samme? Der var det hverfall få menn, men hun fikk et par nye venninner. De mennene som var med var det rift om, så skjønner ikke at ikke flere menn melder seg på slikt? Anonymkode: 3c083...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 50 minutter siden, AnonymBruker said: Venninna mi har vært på et par singelturer i norsk natur, er det det samme? Der var det hverfall få menn, men hun fikk et par nye venninner. De mennene som var med var det rift om, så skjønner ikke at ikke flere menn melder seg på slikt? Anonymkode: 3c083...b10 Regner med det er aldersgruppen 45+ hvis det er majoritet kvinner? Anonymkode: c0b96...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #4 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner med det er aldersgruppen 45+ hvis det er majoritet kvinner? Anonymkode: c0b96...966 Nei, hun er i 30-årene. Men jeg vet ikke hvordan ting er lagt opp eller delt inn. Hun hadde lyst å treffe noen, men ikke intressert i nettdating, så hun meldte seg på en tur de gikk fra hytte til hytte 2-3 dager. Det hadde vært veldig gøy, gitarspill og bål og rødvin, men som sagt lite menn med 😅 Anonymkode: 3c083...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #5 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei, hun er i 30-årene. Men jeg vet ikke hvordan ting er lagt opp eller delt inn. Hun hadde lyst å treffe noen, men ikke intressert i nettdating, så hun meldte seg på en tur de gikk fra hytte til hytte 2-3 dager. Det hadde vært veldig gøy, gitarspill og bål og rødvin, men som sagt lite menn med 😅 Anonymkode: 3c083...b10 Dette høres faktisk veldig fint ut for oss menn, når det er gode muligheter til å treffe mange damer på en sånn tur som også er der for å treffe noen. Anonymkode: 8913b...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #6 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg har vært på er par arrangementer. Jeg hadde på forhånd hørt på div forum at det var stort mindretall av menn. Dette var helt feil, det var ca 50/50 fordeling. Og det var kun en håndfull på min alder på ca 50, de aller fleste var en god del eldre enn meg. Mye rot, dårlig mat og hun som arrangerte dette var drita full, fremfor å sørge for at ting gikk bra. Aldri mer på noe i regi av singelturer.no for min del. Anonymkode: 39813...5aa 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har vært på er par arrangementer. Jeg hadde på forhånd hørt på div forum at det var stort mindretall av menn. Dette var helt feil, det var ca 50/50 fordeling. Og det var kun en håndfull på min alder på ca 50, de aller fleste var en god del eldre enn meg. Mye rot, dårlig mat og hun som arrangerte dette var drita full, fremfor å sørge for at ting gikk bra. Aldri mer på noe i regi av singelturer.no for min del. Anonymkode: 39813...5aa 😂 Anonymkode: 58403...f57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #8 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Venninna mi har vært på et par singelturer i norsk natur, er det det samme? Der var det hverfall få menn, men hun fikk et par nye venninner. De mennene som var med var det rift om, så skjønner ikke at ikke flere menn melder seg på slikt? Anonymkode: 3c083...b10 Kunne gjerne tenkt meg denne slags turer, da jeg ønsker å dra på ferie sammen med andre mennesker. Skulle derimot ikke ønske at det var en "sjekkeferie" da jeg er en innadvent mann som ikke er ute etter et forhold😄 Men, jeg er da ikke SÅ uimotståelig, så kanskje det hadde vært en fin oppplevelse;) Anonymkode: df0d4...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #9 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kunne gjerne tenkt meg denne slags turer, da jeg ønsker å dra på ferie sammen med andre mennesker. Skulle derimot ikke ønske at det var en "sjekkeferie" da jeg er en innadvent mann som ikke er ute etter et forhold😄 Men, jeg er da ikke SÅ uimotståelig, så kanskje det hadde vært en fin oppplevelse;) Anonymkode: df0d4...efc Carpe diem reiser er ferieturer for folk som reiser alene, uten noe fokus på å koble folk så vidt jeg vet. Jeg vurderer å teste de, da jeg uansett reiser på en del turer alene, men innimellom hadde det vært hyggelig å reise sammen med noen også, uten at man må mase på venner. Singelturer.no har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 8ee01...00a 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #10 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har vært på er par arrangementer. Jeg hadde på forhånd hørt på div forum at det var stort mindretall av menn. Dette var helt feil, det var ca 50/50 fordeling. Og det var kun en håndfull på min alder på ca 50, de aller fleste var en god del eldre enn meg. Mye rot, dårlig mat og hun som arrangerte dette var drita full, fremfor å sørge for at ting gikk bra. Aldri mer på noe i regi av singelturer.no for min del. Anonymkode: 39813...5aa Hvor var disse arrangementene? Anonymkode: 04693...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. august 2024 #11 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg lot meg friste og så på Singelturer.no.. De har et arrangement til Sunny Beach fra 11-19 september 2024👍 Aldergruppe 50 -70 år, med innslag av noen yngre.. Perfekt for min alder, og det har vært deilig med litt varme😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #12 Del Skrevet 20. august 2024 Ja dette har jeg deltatt på (som mann) og kan bare si det rett ut, har aldri følt meg mer som kvinne. La meg korrigere, følte meg som en kvinne i det baren på byen stenger og kåte mannfolk jakter på alt. Jeg opplevde å bli kjent med noen, men du verden der var kvinner som jeg aldri noensinne ville snudd meg etter som nærmest kom på rommet om kvelden og ba om kuk (lite visste de at jeg da allerede koste meg med reiselederen). Problemet jeg opplevde var at flere virket desperate og en veldig stor kamp damene imellom. Selve turen og opplegget får 7 av 10, men opplevelsen var totalt 2 av 10. Anonymkode: 0826c...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. august 2024 #13 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 23.39): Jeg har vært på er par arrangementer. Jeg hadde på forhånd hørt på div forum at det var stort mindretall av menn. Dette var helt feil, det var ca 50/50 fordeling. Og det var kun en håndfull på min alder på ca 50, de aller fleste var en god del eldre enn meg. Mye rot, dårlig mat og hun som arrangerte dette var drita full, fremfor å sørge for at ting gikk bra. Aldri mer på noe i regi av singelturer.no for min del. Anonymkode: 39813...5aa Hun har jo ikke lært seg å drikke stakkars😅 Skulle alltids overtatt roret og skaffet god mat og hygge.. Litt alkohol går jo bra da, for det letter jo talegavene, og skaper en harmonisk stemning. Og alle bør inkluderes i samtalene, så ingen føler seg oversett. Jeg synes det er utrolig spennende å treffe nye folk, for mennesker er så forskjellige.. Jeg vurderer faktisk å bli reiseleder, for jeg er full av ideer som hjelper stort for å holde lattermusklene aktive. Og en opplevelse som vil bli husket, for å skape gjensynsglede🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #14 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja dette har jeg deltatt på (som mann) og kan bare si det rett ut, har aldri følt meg mer som kvinne. La meg korrigere, følte meg som en kvinne i det baren på byen stenger og kåte mannfolk jakter på alt. Jeg opplevde å bli kjent med noen, men du verden der var kvinner som jeg aldri noensinne ville snudd meg etter som nærmest kom på rommet om kvelden og ba om kuk (lite visste de at jeg da allerede koste meg med reiselederen). Problemet jeg opplevde var at flere virket desperate og en veldig stor kamp damene imellom. Selve turen og opplegget får 7 av 10, men opplevelsen var totalt 2 av 10. Anonymkode: 0826c...29d Kjenner meg igjen i det du skriver, damene er desperate, men det befinner seg på et langt lavere nivå enn de jeg dater, får nok dater på Tinder som er langt mer attraktive, men så er jeg yngre enn de som drar på disse turene, blir kanskje mer interessant om 30 år 😂 Anonymkode: 5d4a9...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #15 Del Skrevet 21. august 2024 Bamseklemmer skrev (På 20.8.2024 den 2.30): Jeg lot meg friste og så på Singelturer.no.. De har et arrangement til Sunny Beach fra 11-19 september 2024👍 Aldergruppe 50 -70 år, med innslag av noen yngre.. Perfekt for min alder, og det har vært deilig med litt varme😉 Hmmm.... Kunne kanskje ha vært noe. Bare det ikke er allslags tåpelige fellesutflukter med en krampeaktig overivrig reiseleder.... "Har vi det ikke morro nå dere"... Den typen orker jeg bare ikke. Har hørt om et firma på Jessheim som driver med noe lignende, bare at det er litt mer avslappende og individuellt. Sosial når du gidder liksom, hadde passet meg bedre. Men jeg kan ikke komme på hva det firmaet heter, og om det eksisterer lenger. Noen som vet ? Anonymkode: cad3b...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2024 #16 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 2.38): Ja dette har jeg deltatt på (som mann) og kan bare si det rett ut, har aldri følt meg mer som kvinne. La meg korrigere, følte meg som en kvinne i det baren på byen stenger og kåte mannfolk jakter på alt. Jeg opplevde å bli kjent med noen, men du verden der var kvinner som jeg aldri noensinne ville snudd meg etter som nærmest kom på rommet om kvelden og ba om kuk (lite visste de at jeg da allerede koste meg med reiselederen). Problemet jeg opplevde var at flere virket desperate og en veldig stor kamp damene imellom. Selve turen og opplegget får 7 av 10, men opplevelsen var totalt 2 av 10. Anonymkode: 0826c...29d Var du virkelig så fisefin og ufin, at du nektet damene kuk?🤣 Jeg hilser fra ei dame, som kunne tenkt seg å være med til Sunny Beach. Hun skulle iallfall ikke sitte på musa😉 Endret 23. august 2024 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #17 Del Skrevet 24. august 2024 Bamseklemmer skrev (18 timer siden): Var du virkelig så fisefin og ufin, at du nektet damene kuk?🤣 Jeg hilser fra ei dame, som kunne tenkt seg å være med til Sunny Beach. Hun skulle iallfall ikke sitte på musa😉 Det gjenstår å se da, om hun får seg noe. For er hun også slik at ingen snur seg etter henne vil hun også slite Anonymkode: a71c7...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #18 Del Skrevet 24. august 2024 Bamseklemmer skrev (På 23.8.2024 den 15.58): Var du virkelig så fisefin og ufin, at du nektet damene kuk?🤣 Jeg hilser fra ei dame, som kunne tenkt seg å være med til Sunny Beach. Hun skulle iallfall ikke sitte på musa😉 Skal ikke menn få ha grenser på hvem de ligger med? Anonymkode: d5fb3...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. august 2024 #19 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal ikke menn få ha grenser på hvem de ligger med? Anonymkode: d5fb3...2b1 Jo selvfølgelig.. men på slike turer kan man ikke være fisefin.. En kvinne som er seksuell desperat er jo sexy, og da har jeg ikke hjerte til å si nei.. Sex er å spre glede og omsorg til fremmende kvinner.. jeg tenner enormt på dette, så sexlysten min er medmenneskelig tilknyttet💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #20 Del Skrevet 25. august 2024 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Jo selvfølgelig.. men på slike turer kan man ikke være fisefin.. En kvinne som er seksuell desperat er jo sexy, og da har jeg ikke hjerte til å si nei.. Sex er å spre glede og omsorg til fremmende kvinner.. jeg tenner enormt på dette, så sexlysten min er medmenneskelig tilknyttet💞 Da er det mer et spørsmål om hvem som er desperat da. Anonymkode: a71c7...5e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå